Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Arzu Kirman Bilgin
Doç. Dr.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, DEDE KORKUT EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yayın
26
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
34
TR Dizin Atıf
62
26
Yayın
32
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
62
TR Dizin Atıf
0000-0002-5588-7353
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, DEDE KORKUT EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
, Berrin Samancı,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.602171
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1876
7
ATIF
1
FAVORİ
1876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenler ve Öğretmenler Arasındaki İletişimin Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitimine Yansımalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nesli Kala
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Selcan Sungur Alhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.742093
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1552
0
ATIF
1
FAVORİ
1552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Beşinci sınıf öğrencilerinin girişimcilik becerilerinin fen bilimleri dersi kapsamında farklı değişkenler açısından incelenmesi
Yazarlar:
Sibel Mutlu Yıldırım
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1529287
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
82
0
FAVORİ
82
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Psikolojik Dayanıklılıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Devrim Erginsoy Osmanoğlu
,
Şenay Özen Altınkaynak
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Selma Erdağı
,
Tufan İnaltekin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
194
0
FAVORİ
194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerinde Yaşam Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Akademisyen Önerileri
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Havva Yaman
,
Şeyma Nur Bekar
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Haluk Özmen
,
Orhan Çakıroğlu
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Zeynep Tatlı
,
Hava İpek Akbulut
,
Ahmet Gülay
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Göksel Çelenk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1354965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
0
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretimsel Karar Verme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Hava İpek Akbulut
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1125177
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
0
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimcilerinin Yürüttüğü Yaşam Becerilerini Kazandırma Süreçlerinin ve Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nesli Kala
,
Tufan İnaltekin
,
Sibel Er Nas
,
Hava İpek Akbulut
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sündüs Yerdelen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.849092
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1246
0
FAVORİ
1246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Becerileri Eğitimi Kılavuzunun İletişim Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerin Gelişimi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Nur Bekar
,
Sibel Er Nas
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1032840
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
0
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleğe Özgü Yaratıcılıklarının Gelişiminin İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
Yazarlar:
Şenem Alkan
,
Canan Cengiz
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1102223
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
0
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Preferred Teaching Pedagogies of Preservice Science Teacher Through Individual and Team Studies
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1099512
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
217
0
FAVORİ
217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Case-Based Science Scenarios to Analyze Preservice Teachers’ Analytical Thinking Skills
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nesli Kala
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1095368
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
831
0
FAVORİ
831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Becerileri Eğitimi Kılavuzunun Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisini Kullanma Durumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Nur Bekar
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1098294
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
807
0
FAVORİ
807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Takım Çalışması Becerileri Üzerine Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Tülay Şenel Çoruhlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.949123
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
601
0
FAVORİ
601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen bilgisi öğretmen adaylarının takım çalışması becerisini kullanabilme durumlarının belirlenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Tülay Şenel Çoruhlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.955600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
0
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenler ve Öğretmenler Arasındaki İletişimin Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitimine Yansımalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nesli Kala
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Selcan Sungur Alhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.742093
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1552
1
FAVORİ
1552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİSİNİ KULLANMA DURUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Merve Bahar Alaca
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.664091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1138
0
FAVORİ
1138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Düşünme Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nesli Kala
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.668160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2551
0
FAVORİ
2551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Merve Bahar Alaca
,
Sibel Er Nas
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.687476
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1475
0
FAVORİ
1475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
, Berrin Samancı,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.602171
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1876
1
FAVORİ
1876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi ve Milli Eğitim Müdürlüğü Arasındaki İş Birliği Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nesli Kala
,
Selcan Sungur Alhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.492846
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1051
0
FAVORİ
1051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyen ve Öğretmen Perspektifinden Türkiye’deki Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Nesli Kala
,
Selcan Sungur Alhan
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
842
0
FAVORİ
842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT Stratejisinin Kavramsal Anlama Üzerine Etkisi: Maddenin Yapısı ve Özellikleri Ünitesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nevzat Yiğit
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1716
0
FAVORİ
1716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1366
0
FAVORİ
1366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Su Bağlamı Üzerine Düşüncelerinin Tespit Edilmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Burçin Turan Bektaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2914
0
FAVORİ
2914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT Stratejisine Yönelik Tasarlanan Öğretim Materyallerinin Öğrencilerin “Yoğunluk” Kavramı İle Bağlamları İlişkilendirmeleri Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nevzat Yiğit
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368854
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3393
0
FAVORİ
3393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin “Maddenin Tanecikli Yapısı” Konusu ile Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nevzat Yiğit
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.306003
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13836
0
FAVORİ
13836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramları İle Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nevzat Yiğit
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4307
0
FAVORİ
4307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adidaktik Öğrenme Ortamlarında Bireysel ve Grup Çalışması Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Selahattin Arslan
, Duygu Taşkın,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.82298
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2461
0
FAVORİ
2461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Caucasian Journal of Science
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerinde Yaşam Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Akademisyen Önerileri
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Havva Yaman
,
Şeyma Nur Bekar
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Haluk Özmen
,
Orhan Çakıroğlu
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Zeynep Tatlı
,
Hava İpek Akbulut
,
Ahmet Gülay
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Göksel Çelenk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1354965
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
1
ATIF
0
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimcilerinin Yürüttüğü Yaşam Becerilerini Kazandırma Süreçlerinin ve Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nesli Kala
,
Tufan İnaltekin
,
Sibel Er Nas
,
Hava İpek Akbulut
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sündüs Yerdelen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.849092
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1246
2
ATIF
0
FAVORİ
1246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Becerileri Eğitimi Kılavuzunun İletişim Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerin Gelişimi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Nur Bekar
,
Sibel Er Nas
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1032840
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
1
ATIF
0
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Case-Based Science Scenarios to Analyze Preservice Teachers’ Analytical Thinking Skills
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nesli Kala
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1095368
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
831
1
ATIF
0
FAVORİ
831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Becerileri Eğitimi Kılavuzunun Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisini Kullanma Durumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Nur Bekar
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Sibel Er Nas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1098294
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
807
1
ATIF
0
FAVORİ
807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Takım Çalışması Becerileri Üzerine Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Tülay Şenel Çoruhlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.949123
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
601
1
ATIF
0
FAVORİ
601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen bilgisi öğretmen adaylarının takım çalışması becerisini kullanabilme durumlarının belirlenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Tülay Şenel Çoruhlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.955600
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
1
ATIF
0
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Düşünme Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nesli Kala
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.668160
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2551
2
ATIF
0
FAVORİ
2551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Merve Bahar Alaca
,
Sibel Er Nas
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.687476
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1475
6
ATIF
0
FAVORİ
1475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
, Berrin Samancı,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.602171
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1876
7
ATIF
1
FAVORİ
1876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT Stratejisine Yönelik Tasarlanan Öğretim Materyallerinin Öğrencilerin “Yoğunluk” Kavramı İle Bağlamları İlişkilendirmeleri Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nevzat Yiğit
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368854
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3393
1
ATIF
0
FAVORİ
3393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin “Maddenin Tanecikli Yapısı” Konusu ile Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nevzat Yiğit
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.306003
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13836
8
ATIF
0
FAVORİ
13836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adidaktik Öğrenme Ortamlarında Bireysel ve Grup Çalışması Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Selahattin Arslan
, Duygu Taşkın,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.82298
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2461
2
ATIF
0
FAVORİ
2461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat