Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tufan İnaltekin
Doç.
KAFKAS UNIVERSITY
Yayın
11
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
17
11
Yayın
27
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0002-3843-7393
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
KAFKAS UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Öğrenme Süreçlerine Ailelerinin Katılımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
ATIF
1
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
, Berrin Samancı,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.602171
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
6
ATIF
1
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Eğitimcilerinin Yürüttüğü Yaşam Becerilerini Kazandırma Süreçlerinin ve Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Kirman Bilgin
,
Nesli Kala
,
Tufan İnaltekin
,
Sibel Er Nas
,
Hava İpek Akbulut
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Sündüs Yerdelen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.849092
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Preferred Teaching Pedagogies of Preservice Science Teacher Through Individual and Team Studies
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1099512
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
62
0
FAVORİ
62
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction
Yazarlar:
Ataman Karaçöp
,
Tufan İnaltekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1059709
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1113
0
FAVORİ
1113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)
Yazarlar:
Tolga Saka
,
Tufan İnaltekin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.865502
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
0
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Öğrenme Süreçlerine Ailelerinin Katılımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
1
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
, Berrin Samancı,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.602171
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
1
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Mehpare Saka
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
0
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
0
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.398279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1784
0
FAVORİ
1784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of Students' Use of Visual Learning Representations in Science Classes: A Case Study from Turkey
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Volkan Goksu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.541917
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
676
0
FAVORİ
676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.359900
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3917
0
FAVORİ
3917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education in Science Environment and Health
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Caucasian Journal of Science
Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Caucasian Journal of Science
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Caucasian Journal of Science
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)
Yazarlar:
Tolga Saka
,
Tufan İnaltekin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.865502
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
2
ATIF
0
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
, Berrin Samancı,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.602171
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
6
ATIF
1
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.398279
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1784
1
ATIF
0
FAVORİ
1784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.359900
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3917
3
ATIF
0
FAVORİ
3917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat