Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hakan Akçay
Hakan Akçay
Yayın
5
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
26
5
Yayın
5
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Öğrenme Süreçlerine Ailelerinin Katılımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
0
ATIF
1
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Analysis of the Representations in Turkish Middle School Science Textbooks from 2002 to 2017
Yazarlar:
Hakan Akçay
,
Hasan Ozgur Kapıcı
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.42.7.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
829
0
FAVORİ
829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Öğrenme Süreçlerine Ailelerinin Katılımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
1
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Hakan Akçay
, Elif Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2423
0
FAVORİ
2423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.359900
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3747
0
FAVORİ
3747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Astronomi Öğretiminde Öğrenme Amaçlı Çoklu Yazma Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Akçay
, Ayşe Baltacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305773
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1381
0
FAVORİ
1381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Analysis of the Representations in Turkish Middle School Science Textbooks from 2002 to 2017
Yazarlar:
Hakan Akçay
,
Hasan Ozgur Kapıcı
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.42.7.3
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
829
7
ATIF
0
FAVORİ
829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Hakan Akçay
, Elif Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368965
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2423
8
ATIF
0
FAVORİ
2423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.359900
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3747
3
ATIF
0
FAVORİ
3747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Astronomi Öğretiminde Öğrenme Amaçlı Çoklu Yazma Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Akçay
, Ayşe Baltacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305773
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1381
8
ATIF
0
FAVORİ
1381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat