Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hakan Akçay
Prof. Dr.
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
5
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
30
5
Yayın
7
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Öğrenme Süreçlerine Ailelerinin Katılımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
ATIF
1
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Analysis of the Representations in Turkish Middle School Science Textbooks from 2002 to 2017
Yazarlar:
Hakan Akçay
,
Hasan Ozgur Kapıcı
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.42.7.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
0
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Öğrenme Süreçlerine Ailelerinin Katılımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
1
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Hakan Akçay
, Elif Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2550
0
FAVORİ
2550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.359900
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3917
0
FAVORİ
3917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Astronomi Öğretiminde Öğrenme Amaçlı Çoklu Yazma Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Akçay
, Ayşe Baltacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305773
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
0
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Journal of Social Sciences And Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Journal of Social Sciences And Education
Hakemlik
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
International Journal of Social Science Research
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Analysis of the Representations in Turkish Middle School Science Textbooks from 2002 to 2017
Yazarlar:
Hakan Akçay
,
Hasan Ozgur Kapıcı
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.42.7.3
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
8
ATIF
0
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Hakan Akçay
, Elif Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368965
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2550
10
ATIF
0
FAVORİ
2550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.359900
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3917
3
ATIF
0
FAVORİ
3917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Astronomi Öğretiminde Öğrenme Amaçlı Çoklu Yazma Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Akçay
, Ayşe Baltacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305773
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
9
ATIF
0
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat