Behiye Akçay profil resmi
Behiye Akçay Prof. Dr. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 14 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 73 TR Dizin Atıf 26
14 Yayın
10 Hakemlik
73 CrossRef Atıf
26 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi STEM Eğitimi

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF 18 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2631

18

1

2631

0

1

1534

Yayınlar

0

503

1

1534

1

2631

0

1698

0

2047

0

1413

Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2829

0

2829

Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık, Behiye Akçay
DOI: 10.19126/suje.338919
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9247

0

9247

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Behiye Akçay , Hakan Akçay , Elif Kahramanoğlu
DOI: 10.19171/uefad.368965
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2826

0

2826

0

2709

Yayınlar

1

0

503

The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF 18 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2631

18

1

2631

2

0

1698

1

0

2047

10

0

1413

9

0

2582

Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2829

9

0

2829

Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık, Behiye Akçay
DOI: 10.19126/suje.338919
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9247

5

0

9247

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Behiye Akçay , Hakan Akçay , Elif Kahramanoğlu
DOI: 10.19171/uefad.368965
ATIF 13 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2826

13

0

2826

5

0

2709

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.