Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Behiye Akçay profil resmi
Behiye Akçay Prof. Dr. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 14 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 61 TR Dizin Atıf 23
14 Yayın
10 Hakemlik
61 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi STEM Eğitimi

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF 13 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2328

13

1

2328

0

1

1261

Yayınlar

0

334

1

1261

1

2328

0

1485

0

1664

0

1253

Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2698

0

2698

Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık, Behiye Akçay
DOI: 10.19126/suje.338919
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9025

0

9025

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Behiye Akçay , Hakan Akçay , Elif Kahramanoğlu
DOI: 10.19171/uefad.368965
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2711

0

2711

0

2537

Yayınlar

The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF 13 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2328

13

1

2328

2

0

1485

1

0

1664

9

0

1253

9

0

2453

Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2698

5

0

2698

Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık, Behiye Akçay
DOI: 10.19126/suje.338919
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9025

5

0

9025

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Behiye Akçay , Hakan Akçay , Elif Kahramanoğlu
DOI: 10.19171/uefad.368965
ATIF 13 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2711

13

0

2711

4

0

2537

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.