Behiye Akçay profil resmi
Behiye Akçay Prof. Dr. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 14 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 67 TR Dizin Atıf 23
14 Yayın
10 Hakemlik
67 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi STEM Eğitimi

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF 15 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2398

15

1

2398

0

1

1327

Yayınlar

0

364

1

1327

1

2398

0

1562

0

1744

0

1289

Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2738

0

2738

Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık, Behiye Akçay
DOI: 10.19126/suje.338919
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9100

0

9100

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Behiye Akçay , Hakan Akçay , Elif Kahramanoğlu
DOI: 10.19171/uefad.368965
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2752

0

2752

0

2572

Yayınlar

1

0

364

The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF 15 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2398

15

1

2398

2

0

1562

1

0

1744

9

0

1289

9

0

2493

Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2738

8

0

2738

Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık, Behiye Akçay
DOI: 10.19126/suje.338919
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9100

5

0

9100

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Behiye Akçay , Hakan Akçay , Elif Kahramanoğlu
DOI: 10.19171/uefad.368965
ATIF 13 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2752

13

0

2752

4

0

2572

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.