Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Behiye Akçay
Prof. Dr.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
14
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
73
TR Dizin Atıf
26
14
Yayın
10
Hakemlik
73
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0002-0546-8759
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yazarlar:
İbrahim Benek
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF
18
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2631
18
ATIF
1
FAVORİ
2631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konularda Kavram Yanılgılarını Belirlemeye Yönelik İki Aşamalı Teşhis Testi Geliştirme
Yazarlar:
Fatma Güler Gürsel
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1016641
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1534
0
ATIF
1
FAVORİ
1534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
SOSYO-BİLİMSEL ETKİNLİKLERİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM'E İLİŞKİN TUTUM VE GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
İbrahim Benek
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1295503
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
503
0
FAVORİ
503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konularda Kavram Yanılgılarını Belirlemeye Yönelik İki Aşamalı Teşhis Testi Geliştirme
Yazarlar:
Fatma Güler Gürsel
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1016641
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1534
1
FAVORİ
1534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yazarlar:
İbrahim Benek
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2631
1
FAVORİ
2631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTBİLİŞE DAYALI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Fatma Güler Gürsel
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.745748
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1698
0
FAVORİ
1698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Review of Two-tier Tests in the Studies: Creating a New Pathway for Development of Two-tier Tests
Yazarlar:
Okan Sıbıç
,
Behiye Akçay
, Merve Arık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.747981
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2047
0
FAVORİ
2047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the Representations in Turkish Middle School Science Textbooks from 2002 to 2017
Yazarlar:
Hakan Akçay
,
Hasan Ozgur Kapıcı
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.42.7.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1413
0
FAVORİ
1413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları ve Üstbiliş Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Seda Usta Gezer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
820
0
FAVORİ
820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik (FeTeMM)’e Yönelik Özyeterlik Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Burcu Gelen
,
Behiye Akçay
, Aydın Tiryaki,
İbrahim Benek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.395204
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2582
0
FAVORİ
2582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Feyza Dumanoğlu
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2829
0
FAVORİ
2829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.338919
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9247
0
FAVORİ
9247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Hakan Akçay
, Elif Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2826
0
FAVORİ
2826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları İçin Epistemolojik İnançlar Ölçeği Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Seda Usta Gezer
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.99043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2709
0
FAVORİ
2709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF VÜCUDUMUZDA SİSTEMLER ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİ UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL YARATICILIĞINA ETKİSİ
Yazarlar:
Burak Kiras
,
Behiye Bezir Akçay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2516
0
FAVORİ
2516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenme Yönteminin Vücudumuzda Sistemler Ünitesinin Öğretiminde Öğrencinin Akademik Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Burak Kiras
,
Behiye Bezir Akçay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Istanbul Journal of Innovation in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1194
0
FAVORİ
1194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of Contemporary Educational Research
Istanbul Journal of Innovation in Education
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Scholars in Education
International Journal of Social Science Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
SOSYO-BİLİMSEL ETKİNLİKLERİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM'E İLİŞKİN TUTUM VE GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
İbrahim Benek
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1295503
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
503
1
ATIF
0
FAVORİ
503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yazarlar:
İbrahim Benek
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF
18
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2631
18
ATIF
1
FAVORİ
2631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTBİLİŞE DAYALI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Fatma Güler Gürsel
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.745748
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1698
2
ATIF
0
FAVORİ
1698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Review of Two-tier Tests in the Studies: Creating a New Pathway for Development of Two-tier Tests
Yazarlar:
Okan Sıbıç
,
Behiye Akçay
, Merve Arık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.747981
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2047
1
ATIF
0
FAVORİ
2047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the Representations in Turkish Middle School Science Textbooks from 2002 to 2017
Yazarlar:
Hakan Akçay
,
Hasan Ozgur Kapıcı
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.42.7.3
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1413
10
ATIF
0
FAVORİ
1413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik (FeTeMM)’e Yönelik Özyeterlik Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Burcu Gelen
,
Behiye Akçay
, Aydın Tiryaki,
İbrahim Benek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.395204
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2582
9
ATIF
0
FAVORİ
2582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Feyza Dumanoğlu
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2829
9
ATIF
0
FAVORİ
2829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.338919
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9247
5
ATIF
0
FAVORİ
9247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Hakan Akçay
, Elif Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368965
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2826
13
ATIF
0
FAVORİ
2826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları İçin Epistemolojik İnançlar Ölçeği Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Seda Usta Gezer
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.99043
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2709
5
ATIF
0
FAVORİ
2709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat