Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Şahin
Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi
Yayın
23
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
31
TR Dizin Atıf
10
23
Yayın
13
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0002-6291-0013
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK, MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1237
0
ATIF
2
FAVORİ
1237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Niçin STEM Eğitimi?: Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin STEM Alanlarındaki Kariyer Tercihlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Filiz Gülhan,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3185
0
ATIF
2
FAVORİ
3185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Ve Mühendislik Uygulamalarının Okulöncesi Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Şahin
,
Canan Vurucu Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1041
0
ATIF
2
FAVORİ
1041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersine STEM Entegrasyonu Etkinliklerinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.423105
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5707
6
ATIF
1
FAVORİ
5707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Stem Eğitimini Destekleyen Tersine Mühendislik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Merve Taşçı
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.660352
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
2
ATIF
1
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yaşam Temelli Ve İşbirliğiyle Öğrenme Yaklaşımlarının Ortaokul Öğrencilerinin Biyoteknolojiye Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aysun Göcük
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1325212
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
212
0
FAVORİ
212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım Temelli Fen Eğitiminin Ortaokul 7.Sınıf Öğrencilerinin Teknoloji Algılarına ve Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Yeliz Subaşı
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1342838
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
341
0
FAVORİ
341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli ve İşbirlikli Öğrenme Yaklaşımlarının Ortaokul Öğrencilerinin Biyoteknoloji ile Biyogüvenlik Konularındaki Duyarlıklarına Etkisi
Yazarlar:
Aysun Göcük
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1323853
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
480
0
FAVORİ
480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Biyoteknoloji ve Biyogüvenlik Konularına Yönelik Etik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aysun Göcük
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1231510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
589
0
FAVORİ
589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sistem Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi: Biyoçeşitlilik
Yazarlar:
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
654
0
FAVORİ
654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Ve Mühendislik Uygulamalarının Okulöncesi Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Şahin
,
Canan Vurucu Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1041
2
FAVORİ
1041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Hikâyelerin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Bilimin Doğasını Anlamalarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Şahin
,
Songül Kardaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.686456
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1218
1
FAVORİ
1218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK, MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1237
2
FAVORİ
1237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Stem Eğitimini Destekleyen Tersine Mühendislik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Merve Taşçı
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.660352
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
1
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE BİLİM VE MÜHENDİSLİK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN KARAR VERME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Canan Vurucu Şahin
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1238
0
FAVORİ
1238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının vücudun pH dengesi konusundaki bilgi entegrasyon düzeylerinin incelenmesi
Yazarlar:
Fatma Şahin
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.664823
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1242
0
FAVORİ
1242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM KURGU FİLMLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL OKURYAZARLIKLARINA VE BİLİME YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ercan Tatli
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1023
0
FAVORİ
1023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.398279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1820
0
FAVORİ
1820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sistematik Yaratıcı Problem Çözme Etkinliklerinin, Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesindeki Akademik Başarılarına Ve Sistematik Yaratıcı Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Şahin
,
İpek Yeldan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.404195
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4011
0
FAVORİ
4011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yapılandırılmış, Yarı-Yapılandırılmış ve Yapılandırılmamış Üç Boyutlu Modelleme Süreçlerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Eda Demirhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506453
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1352
0
FAVORİ
1352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersine STEM Entegrasyonu Etkinliklerinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.423105
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5707
1
FAVORİ
5707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 5. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Mühendisler ve Bilim İnsanlarına Yönelik Algılarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar: Filiz Gülhan,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437785
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
1
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Niçin STEM Eğitimi?: Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin STEM Alanlarındaki Kariyer Tercihlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Filiz Gülhan,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3185
2
FAVORİ
3185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sistematik Yaratıcı Problem Çözme Etkinliklerinin Kuramsal, Deneysel ve Günlük Yaşam Problemlerini Çözmeye Etkisi
Yazarlar:
Nilüfer Demirci Sayğı
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.335785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4518
0
FAVORİ
4518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Reflective Inquiry Based Activities’ on Preservice Science Teachers’ Biology Laboratory Concerns and Critical Thinking Dispositions
Yazarlar:
Fatma Şahin
,
Seda Usta Gezer
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1106
0
FAVORİ
1106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PRESERVICE SCIENCE TEACHERS’ OPINIONS AND ETHICAL PERCEPTIONS IN RELATION TO
Yazarlar:
Hikmet Surmelı
,
Fatma Sahın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
661
0
FAVORİ
661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmaya Dayalı Sınıf Dışı Laboratuar Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Fatma Şahin
,
Burcu Sağlamer Yazgan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2173
0
FAVORİ
2173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Elif Benzer,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
0
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Ege Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of STEAM Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Engineering
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Bilimsel Hikâyelerin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Bilimin Doğasını Anlamalarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Şahin
,
Songül Kardaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.686456
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1218
6
ATIF
1
FAVORİ
1218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Stem Eğitimini Destekleyen Tersine Mühendislik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Merve Taşçı
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.660352
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
2
ATIF
1
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.398279
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1820
1
ATIF
0
FAVORİ
1820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sistematik Yaratıcı Problem Çözme Etkinliklerinin, Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesindeki Akademik Başarılarına Ve Sistematik Yaratıcı Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Şahin
,
İpek Yeldan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.404195
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4011
1
ATIF
0
FAVORİ
4011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yapılandırılmış, Yarı-Yapılandırılmış ve Yapılandırılmamış Üç Boyutlu Modelleme Süreçlerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Eda Demirhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506453
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1352
2
ATIF
0
FAVORİ
1352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersine STEM Entegrasyonu Etkinliklerinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.423105
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5707
6
ATIF
1
FAVORİ
5707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 5. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Mühendisler ve Bilim İnsanlarına Yönelik Algılarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar: Filiz Gülhan,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437785
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
9
ATIF
1
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sistematik Yaratıcı Problem Çözme Etkinliklerinin Kuramsal, Deneysel ve Günlük Yaşam Problemlerini Çözmeye Etkisi
Yazarlar:
Nilüfer Demirci Sayğı
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.335785
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4518
4
ATIF
0
FAVORİ
4518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat