Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Filiz Gülhan
Doç. Dr.
İstanbul İl Millî Eğitim Müdürlüğü
Yayın
9
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
26
9
Yayın
9
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0002-7915-6299
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim (Diğer)
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
İstanbul İl Millî Eğitim Müdürlüğü
Popüler Yayınları
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK, MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1157
0
ATIF
2
FAVORİ
1157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersine STEM Entegrasyonu Etkinliklerinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.423105
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5590
6
ATIF
1
FAVORİ
5590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Paydaşlarının Tasarım Beceri Atölyelerine Yönelik Beklentilerine Dayalı Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Filiz Gülhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1351
0
ATIF
1
FAVORİ
1351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Erken Çocukluk Döneminde Hikâye Kitapları Destekli STEM Etkinliklerinin Bilim Motivasyonuna Etkisi: Köprü Tasarımı Teması
Yazarlar:
Filiz Gülhan
, Buket Tecen Çetin,
Benay Tümkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
188
0
FAVORİ
188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“DERS ARAŞTIRMASINA DAYALI DİSİPLİNLER ARASI ETKİNLİK PLANI GELİŞTİRME”: TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ MODEL ÖNERİSİ
Yazarlar:
Filiz Gülhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.870214
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1300
0
FAVORİ
1300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yapılmış STEAM / [STEM + A (Sanat)] Araştırmalarındaki Eğilimlerin Analizi
Yazarlar:
Filiz Gülhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.737496
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1906
0
FAVORİ
1906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders Araştırması (Ders İmecesi) Modeli Türkiye’de Nasıl Uygulanıyor, Ne İfade Ediyor? : Bir Sistematik Derleme
Yazarlar:
Filiz Gülhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
644
0
FAVORİ
644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Paydaşlarının Tasarım Beceri Atölyelerine Yönelik Beklentilerine Dayalı Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Filiz Gülhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1351
1
FAVORİ
1351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of STEM Education on the Students’ Critical Thinking Skills and STEM Perceptions
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Yasemin Hacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.771331
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9321
0
FAVORİ
9321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK, MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1157
2
FAVORİ
1157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersine STEM Entegrasyonu Etkinliklerinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.423105
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5590
1
FAVORİ
5590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ETKİNLİKLERİN ÇEVRE İLE İLGİLİ TUTUM VE DAVRANIŞLARA ETKİSİ
Yazarlar:
Filiz Gülhan
, Mehtap Yurdatapan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3585
0
FAVORİ
3585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
İstanbul Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
İstanbul Eğitim Dergisi
Hakemlik
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Anadolu Öğretmen Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of STEAM Education
Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
“DERS ARAŞTIRMASINA DAYALI DİSİPLİNLER ARASI ETKİNLİK PLANI GELİŞTİRME”: TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ MODEL ÖNERİSİ
Yazarlar:
Filiz Gülhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.870214
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1300
2
ATIF
0
FAVORİ
1300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yapılmış STEAM / [STEM + A (Sanat)] Araştırmalarındaki Eğilimlerin Analizi
Yazarlar:
Filiz Gülhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.737496
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1906
3
ATIF
0
FAVORİ
1906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of STEM Education on the Students’ Critical Thinking Skills and STEM Perceptions
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Yasemin Hacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.771331
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9321
1
ATIF
0
FAVORİ
9321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersine STEM Entegrasyonu Etkinliklerinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Filiz Gülhan
,
Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.423105
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5590
6
ATIF
1
FAVORİ
5590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat