Yasemin HACIOĞLU Doç. Dr. Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yayın 16 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 39 TR Dizin Atıf 49
16 Yayın
7 Hakemlik
39 CrossRef Atıf
49 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Biyografi

STEM eğitimi, Öğretmen eğitimi, fen eğitimi, argümantasyon, disiplinler arası eğitim alanında uzman. Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilimleri Eğitimi 2013-2018 Araştırma Görevlisi (DR), 2018-halen Dr. Öğretmeni. Üyesi Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi alanında doktora 2011-2017 Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi alanında yüksek lisans 2008-2011

Kurum

Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Popüler Yayınları

19

ATIF

2

FAVORİ

4706

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Sınıf Öğretmeni ve Öğrencilerinin İlk STEM Eğitimi Deneyimleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.690919
ATIF 7 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2760

7

ATIF

2

FAVORİ

2760

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

6181

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2767

4

ATIF

1

FAVORİ

2767

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

2307

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Ortaokul ve Lise Ders Kitaplarında Ses Konusundaki Metinlerin Okunabilirliği
Yayın Bilgisi: 2022 , Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1076389
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 394

0

FAVORİ

394

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

2307

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

934

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

671

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2503

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Sınıf Öğretmeni ve Öğrencilerinin İlk STEM Eğitimi Deneyimleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.690919
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2760

2

FAVORİ

2760

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2767

1

FAVORİ

2767

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Middle School Students’ Perceptions about the Scientists
Yazarlar: Aykut Emre BOZDOĞAN , Ümmü Gülsüm DURUKAN, Yasemin HACIOĞLU
Yayın Bilgisi: 2018 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.14.5.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 384

0

FAVORİ

384

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER KENDİLERİNİ NE KADAR YARATICI BULUYOR?
Yazarlar: Yasemin HACIOĞLU , Tuğba TÜRK
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1136

0

FAVORİ

1136

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon ve Kavram Karmaşası Erime ve Çözünme
Yazarlar: Müge Aygün , Dilara Seçil Boyraz, Yasemin Hacıoğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6060

0

FAVORİ

6060

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

6181

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

622

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

4706

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

3

ATIF

0

FAVORİ

671

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

2503

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Sınıf Öğretmeni ve Öğrencilerinin İlk STEM Eğitimi Deneyimleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.690919
ATIF 7 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2760

7

ATIF

2

FAVORİ

2760

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2767

4

ATIF

1

FAVORİ

2767

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

19

ATIF

2

FAVORİ

4706

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.