Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aykut Emre Bozdoğan
Prof. Dr.
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Yayın
28
Hakemlik
79
CrossRef Atıf
61
TR Dizin Atıf
125
28
Yayın
79
Hakemlik
61
CrossRef Atıf
125
TR Dizin Atıf
0000-0002-5781-9960
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Informal Öğrenme
Okul Dışı Öğrenme
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Müze Eğitimi
Kurum
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Popüler Yayınları
Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Değerlendirme: Fen Eğitimi Üzerine Yapılan Makaleler
Yazarlar:
Meral Yurdakul
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2297
0
ATIF
2
FAVORİ
2297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Bahçesinde Yapılan Lamba Parlaklığı Etkinliğinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Fen Kaygılarına Etkisi
Yazarlar:
Kübra Çakmak
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
0
ATIF
1
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ses ve Özellikleri Konusunda Okul Dışı Ortamlarda Yapılan Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Fen Konularına Olan İlgilerine ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Melis Temel Mumcu
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
299
0
FAVORİ
299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Köy Okullarında Görev Yapan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları ve Görüşleri
Yazarlar:
Kübra Çakmak
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1143762
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
924
0
FAVORİ
924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Bahçesinde Yapılan Lamba Parlaklığı Etkinliğinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Fen Kaygılarına Etkisi
Yazarlar:
Kübra Çakmak
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
1
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Planetaryum Hakkındaki Görüşleri: Erbaa Bilimpark Planetaryumu
Yazarlar:
Okan Solakcı
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1070990
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
671
0
FAVORİ
671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Anxiety Scale for Organizing Trips to Out-of-School Learning Environments: Development and Validity of the Scale
Yazarlar:
Selçuk Arık
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.82.9.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
999
0
FAVORİ
999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reflections from an Out-Of-School Learning Course: The Development of Pre-Service Science Teachers
Yazarlar:
Ümmü Gülsüm Durukan
,
Ayşegül Aslan
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.98.9.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
0
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Değerlendirme: Fen Eğitimi Üzerine Yapılan Makaleler
Yazarlar:
Meral Yurdakul
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2297
2
FAVORİ
2297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bibliometric Assessment Based on Web of Science Database: Educational Research Articles on Botanic Gardens, National Parks, and Natural Monuments
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
,
Abdulkerim Demir
,
Dilek Şahinpınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.17.9.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
518
0
FAVORİ
518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Makalelerde En Sık Karşılaşılan Hatalara Yönelik Fen Bilgisi Eğitiminde Yüksek Lisans Yapmakta Olan Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğretim Ortamlarından Hayvanat Bahçesi ve Akvaryum Konusunda Yayınlanan Eğitim Araştırmalarına Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz
Yazarlar:
Abdulkerim Demir
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2820
0
FAVORİ
2820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Okul Dışı Çevrelere Gezi Düzenlemeye İlişkin Öz Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi: Tokat İli Örneği
Yazarlar:
Müge Pekin
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.956719
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1396
0
FAVORİ
1396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Tabu Oyununun Fen Eğitiminde Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hatice Halaç
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1802
0
FAVORİ
1802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Derslerinde Okul Bahçelerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Gülen
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.925015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1552
0
FAVORİ
1552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Planetaryum” Konusunda Yayınlanan Eğitim Araştırmaları Makalelerinin Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.672517
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Planetaryuma Düzenlenen Bir Gezinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı, İlgi ve Motivasyonuna Etkisi
Yazarlar:
Murat Metin
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2516
0
FAVORİ
2516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN AKILLI TAHTA KULLANIM DURUMLARININ BELİRLENMESİ: TOKAT İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ümit İlay Soylu
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.590327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3089
0
FAVORİ
3089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Berna Gül Biçer
,
Mustafa Uzoğlu
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.457736
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1857
0
FAVORİ
1857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Algılarının Zihin Haritaları ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Cezmi Ünal
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.526192
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
0
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Berna Gül Biçer
,
Mustafa Uzoğlu
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.461791
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1849
0
FAVORİ
1849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Turkish Prospective Teachers’ Past Field Trip Experiences and Examination of Their Self-Efficacy Beliefs in Planning and Organising Educational Field Trips Regarding Various Variables
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.8.5.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
0
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Middle School Students’ Perceptions about the Scientists
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
, Ümmü Gülsüm Durukan,
Yasemin Hacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.14.5.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
516
0
FAVORİ
516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Bilim Merkezlerinin Facebook Sosyal İletişim Ağlarını Kullanma Düzeyleri
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
0
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Fen Eğitiminde İnformal Öğrenme Ortamları” Dersine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3997
0
FAVORİ
3997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi “İnsan ve Çevre” Ünitesiyle Bütünleştirilmiş Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Merhamet Değerini Kazanmalarına Etkisi
Yazarlar: Zehra Aktaş,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2236
0
FAVORİ
2236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Teaching Packs of Exhibitions in Science Centres into Elementary School Science Curriculum for Grades 5-8: Konya Science Centres Sample
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
288
0
FAVORİ
288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination and Evaluation of Websites of Science Centres in Turkey
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
, Kerem Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
313
0
FAVORİ
313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Bilim Uygulamaları” Dersi ile İlgili Öğretmen Görüşlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Betül Bozdoğan,
Aykut Emre Bozdoğan
, Ümit Şengül
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3664
0
FAVORİ
3664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Examination of Secondary School Students’ Academic Achievement in Science Course and Achievement Scores in Performance Assignments with Regard to Different Variables: A Boarding School Example
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
, Esra Günaydın, Alperen Okur
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.13.1.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
394
0
FAVORİ
394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
Kurul Üyeliği
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Participatory Educational Research
Turkish History Education Journal
Turkish Journal of Education
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Köy Okullarında Görev Yapan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları ve Görüşleri
Yazarlar:
Kübra Çakmak
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1143762
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
924
2
ATIF
0
FAVORİ
924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Planetaryum Hakkındaki Görüşleri: Erbaa Bilimpark Planetaryumu
Yazarlar:
Okan Solakcı
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1070990
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
671
1
ATIF
0
FAVORİ
671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Anxiety Scale for Organizing Trips to Out-of-School Learning Environments: Development and Validity of the Scale
Yazarlar:
Selçuk Arık
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.82.9.4
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
999
3
ATIF
0
FAVORİ
999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reflections from an Out-Of-School Learning Course: The Development of Pre-Service Science Teachers
Yazarlar:
Ümmü Gülsüm Durukan
,
Ayşegül Aslan
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.98.9.4
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
4
ATIF
0
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bibliometric Assessment Based on Web of Science Database: Educational Research Articles on Botanic Gardens, National Parks, and Natural Monuments
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
,
Abdulkerim Demir
,
Dilek Şahinpınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.17.9.1
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
518
4
ATIF
0
FAVORİ
518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Okul Dışı Çevrelere Gezi Düzenlemeye İlişkin Öz Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi: Tokat İli Örneği
Yazarlar:
Müge Pekin
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.956719
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1396
12
ATIF
0
FAVORİ
1396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Derslerinde Okul Bahçelerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Gülen
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.925015
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1552
4
ATIF
0
FAVORİ
1552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Planetaryum” Konusunda Yayınlanan Eğitim Araştırmaları Makalelerinin Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.672517
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
6
ATIF
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN AKILLI TAHTA KULLANIM DURUMLARININ BELİRLENMESİ: TOKAT İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ümit İlay Soylu
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.590327
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3089
3
ATIF
0
FAVORİ
3089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Berna Gül Biçer
,
Mustafa Uzoğlu
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.457736
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1857
6
ATIF
0
FAVORİ
1857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Algılarının Zihin Haritaları ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Cezmi Ünal
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.526192
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
1
ATIF
0
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Berna Gül Biçer
,
Mustafa Uzoğlu
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.461791
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1849
10
ATIF
0
FAVORİ
1849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Turkish Prospective Teachers’ Past Field Trip Experiences and Examination of Their Self-Efficacy Beliefs in Planning and Organising Educational Field Trips Regarding Various Variables
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.8.5.2
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
1
ATIF
0
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Examination of Secondary School Students’ Academic Achievement in Science Course and Achievement Scores in Performance Assignments with Regard to Different Variables: A Boarding School Example
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
, Esra Günaydın, Alperen Okur
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.13.1.2
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
394
4
ATIF
0
FAVORİ
394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat