Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çağla Kutru
Doktora
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
1
4
Yayın
0
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0002-5373-6172
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Destekli STEM Eğitiminin İletişim, Eleştirel Düşünme, Bilimsel Yaratıcılık ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Çağla Kutru
,
Funda Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1336324
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
838
0
FAVORİ
838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINA YÖNELİK ETKİNLİK PLANI OLUŞTURMA SÜRECİ VE ÖRNEK ETKİNLİKLER
Yazarlar:
Büşra Tuncay Yüksel
,
Çağla Kutru
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1325117
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
758
0
FAVORİ
758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Impact of Stem Integrated Argumentation-Based Inquiry Applications on Students ' Academic Success, Reflective Thinking and Creative Thinking Skills
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Ömer Güner
,
Cagla Kutru
,
Mehmet Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.90.8.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1719
0
FAVORİ
1719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİYLE YARATICI DÜŞÜNME BECERİSİNİN GELİŞTİRİLMESİ: TÜRKİYE’DE YÜRÜTÜLEN LİSANSÜSTÜ TEZLERDEN YANSIMALAR
Yazarlar:
Yasemin Hacıoğlu
,
Çağla Kutru
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.937208
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1348
0
FAVORİ
1348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Destekli STEM Eğitiminin İletişim, Eleştirel Düşünme, Bilimsel Yaratıcılık ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Çağla Kutru
,
Funda Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1336324
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
838
1
ATIF
0
FAVORİ
838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Impact of Stem Integrated Argumentation-Based Inquiry Applications on Students ' Academic Success, Reflective Thinking and Creative Thinking Skills
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Ömer Güner
,
Cagla Kutru
,
Mehmet Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.90.8.4
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1719
7
ATIF
0
FAVORİ
1719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat