Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Dr. Fitnat Kaptan
Dr. Fitnat Kaptan
Yayın
12
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
10
12
Yayın
1
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Eğitim Yaklaşımına Dayalı Olarak Hazırlanan Etkinlikler İle İlgili Görüşleri: Yeşil Mühendislik Etkinlikleri
Yazarlar:
Canay Pekbay
,
Yavuz Saka
,
Dr. Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.684513
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1620
2
ATIF
2
FAVORİ
1620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimleri Dersinde Uygulanan Ters-Yüz Sınıf Modelinin Akademik Başarıya ve Üstbilişsel Farkındalığa Etkisi
Yazarlar:
Zeynep Ertaş Karaaslan
,
Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1169063
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
0
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Biyomimikri ile Yürütülen Fen Derslerinin Etkililiğine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Betül Aydın
,
Dr. Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1257205
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
0
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FeTeMM Eğitiminin Öğrencilerin Kariyer İlgisine Etkisi: Sistematik Derleme
Yazarlar:
Şeyma Irmak
,
Dr. Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1101201
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyona Dayalı Araştırma-Sorgulamaya Uygulamalarının Fen Öğretmen Adayı Eğitimindeki Etkililiği
Yazarlar:
Tuğba Ecevit
,
Dr. Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1070893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
956
0
FAVORİ
956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel İçerikli 2016 UFBMEK Ve 2017 ESERA Bildirilerinin Betimsel İçerik Analiziyle İncelenmesi
Yazarlar:
Cansu Özcan
,
Dr. Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
372
0
FAVORİ
372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Eğitim Yaklaşımına Dayalı Olarak Hazırlanan Etkinlikler İle İlgili Görüşleri: Yeşil Mühendislik Etkinlikleri
Yazarlar:
Canay Pekbay
,
Yavuz Saka
,
Dr. Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.684513
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1620
2
FAVORİ
1620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2008-2017 Yılları Arasında Sosyobilimsel Konulara İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Cansu Özcan
,
Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
0
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Fen Bilimleri Öğretim Programının Fen Bilimleri için Uyarlanmış Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Cansu Özcan
,
Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12095
0
FAVORİ
12095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Durum Temelli Öğretim Yaklaşımının Argümantasyon Becerilerinin Gelişimine Katkısı: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Ayşegül Evren Yapıcıoğlu
,
Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8543
0
FAVORİ
8543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performans Görevinin Akran Gruplar ve Öğretmen Yaklaşımları Doğrultusunda Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli İle Analizi
Yazarlar:
Ahmet Yüzüak
, Betül Yüzüak,
Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.57425
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2297
0
FAVORİ
2297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen-teknoloji öğretmen adaylarının eğitiminde argümantasyonun biliş üstü ve mantıksal düşünme becerilerine etkisi ve argümantasyona ilişkin görüşler
Yazarlar:
Özge Aydın
,
Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1811
0
FAVORİ
1811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı İlköğretim Fen Eğitiminin, Bilimsel Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Kaan Bati,
Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
737
0
FAVORİ
737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Hakemlik
Turkish Journal of Educational Studies
Yayınlar
FeTeMM Eğitiminin Öğrencilerin Kariyer İlgisine Etkisi: Sistematik Derleme
Yazarlar:
Şeyma Irmak
,
Dr. Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1101201
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
1
ATIF
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyona Dayalı Araştırma-Sorgulamaya Uygulamalarının Fen Öğretmen Adayı Eğitimindeki Etkililiği
Yazarlar:
Tuğba Ecevit
,
Dr. Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1070893
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
956
2
ATIF
0
FAVORİ
956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Eğitim Yaklaşımına Dayalı Olarak Hazırlanan Etkinlikler İle İlgili Görüşleri: Yeşil Mühendislik Etkinlikleri
Yazarlar:
Canay Pekbay
,
Yavuz Saka
,
Dr. Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.684513
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1620
2
ATIF
2
FAVORİ
1620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performans Görevinin Akran Gruplar ve Öğretmen Yaklaşımları Doğrultusunda Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli İle Analizi
Yazarlar:
Ahmet Yüzüak
, Betül Yüzüak,
Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.57425
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2297
5
ATIF
0
FAVORİ
2297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat