Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Volkan Yüzüak
Doç. Dr.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
8
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
23
8
Yayın
40
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0002-4712-0259
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Kolay Bulunabilir Malzemelerle Yapılan Fen Deneylerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Volkan Yüzüak
,
Betül Yüzüak
,
Turgut Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
ATIF
2
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Yanılgılarının Oyunlarla Tespiti: Tabu Oyunu/ Determination Of Misconceptions By Games: Taboo Game
Yazarlar: Murat Genç, Tülin Genç,
Ahmet Yüzüak
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5181
0
ATIF
1
FAVORİ
5181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Matematik Eğitiminde Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeliyle İlgili Yapilan Çalışmalar: Tematik Bir İnceleme
Yazarlar:
Saliha Köse
,
Ahmet Volkan Yüzüak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2972
0
ATIF
1
FAVORİ
2972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
LİSELERE GEÇİŞ SINAVINA İLİŞKİN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Volkan Yüzüak
,
Turgut Arslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-847653
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kolay Bulunabilir Malzemelerle Yapılan Fen Deneylerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Volkan Yüzüak
,
Betül Yüzüak
,
Turgut Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
2
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Matematik Eğitiminde Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeliyle İlgili Yapilan Çalışmalar: Tematik Bir İnceleme
Yazarlar:
Saliha Köse
,
Ahmet Volkan Yüzüak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2972
1
FAVORİ
2972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Laboratory Videos of Science Teacher Candidates with Many-Facet Rasch Measurement Model
Yazarlar:
Ahmet Volkan Yuzuak
,
Sinan Erten
,
Yilmaz Kara
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.568816
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
967
0
FAVORİ
967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of Science Teacher Canditates’ Energy Saving Behavior Intention Based on the Theory of Planned Behaviour
Yazarlar:
Ahmet Volkan Yuzuak
,
Sinan Erten
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performans Görevinin Akran Gruplar ve Öğretmen Yaklaşımları Doğrultusunda Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli İle Analizi
Yazarlar:
Ahmet Yüzüak
, Betül Yüzüak,
Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.57425
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2337
0
FAVORİ
2337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LAWSON MANTIKSAL DÜŞÜNME TESTİNİN (ÇOKTAN SEÇMELİ VERSİYONU) UYARLANMASI*
Yazarlar:
İlbilge Dökme
,
Ahmet Volkan Yüzüak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2910
0
FAVORİ
2910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Yanılgılarının Oyunlarla Tespiti: Tabu Oyunu/ Determination Of Misconceptions By Games: Taboo Game
Yazarlar: Murat Genç, Tülin Genç,
Ahmet Yüzüak
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5181
1
FAVORİ
5181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
ADÜ Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Participatory Educational Research
The Journal of Limitless Education and Research
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
LİSELERE GEÇİŞ SINAVINA İLİŞKİN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Volkan Yüzüak
,
Turgut Arslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-847653
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
5
ATIF
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performans Görevinin Akran Gruplar ve Öğretmen Yaklaşımları Doğrultusunda Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli İle Analizi
Yazarlar:
Ahmet Yüzüak
, Betül Yüzüak,
Fitnat Kaptan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.57425
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2337
6
ATIF
0
FAVORİ
2337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat