avatar
Sinan Erten Prof. Dr. HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın 12 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 34
12 Yayın
10 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
34 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sürdürülebilir Kalkınma ve Kamu Yararına Bilgi Sistemleri Ekoloji (Diğer) Eğitim Biyoloji Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

8

2

2937

Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır?
DOI: 10.53444/deubefd.1207951
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1632

1

1

1632

Yayınlar

0

139

Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır?
DOI: 10.53444/deubefd.1207951
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1632

1

1632

2

2937

ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ KİTAPLARINDA “SIFIR ATIK PROJESİ”
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.837265
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3752

0

3752

0

1346

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ŞİDDET İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ
Yazarlar: Sinan Erten
Yayın Bilgisi: 2021 , Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.916277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 548

0

548

0

1030

Sexual Health Knowledge of Teachers
Yazarlar: Sinan Erten , İrem Akcam Yalcin
DOI: 10.21891/jeseh.492581
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 759

0

759

0

775

Yayınlar

Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır?
DOI: 10.53444/deubefd.1207951
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1632

1

1

1632

8

2

2937

ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ KİTAPLARINDA “SIFIR ATIK PROJESİ”
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.837265
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3752

4

0

3752

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.