avatar
Sinan Erten Prof. Dr. HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın 12 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 10 TR Dizin Atıf 34
12 Yayın
10 Hakemlik
10 CrossRef Atıf
34 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sürdürülebilir Kalkınma ve Kamu Yararına Bilgi Sistemleri Ekoloji (Diğer) Eğitim Biyoloji Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

5

2

2397

Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır?
DOI: 10.53444/deubefd.1207951
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1311

1

1

1311

Yayınlar

0

25

Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır?
DOI: 10.53444/deubefd.1207951
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1311

1

1311

2

2397

ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ KİTAPLARINDA “SIFIR ATIK PROJESİ”
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.837265
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3530

0

3530

0

1104

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ŞİDDET İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ
Yazarlar: Sinan Erten
Yayın Bilgisi: 2021 , Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.916277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 492

0

492

0

974

Sexual Health Knowledge of Teachers
Yazarlar: Sinan Erten , İrem Akcam Yalcin
DOI: 10.21891/jeseh.492581
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 693

0

693

0

719

Yayınlar

Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır?
DOI: 10.53444/deubefd.1207951
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1311

1

1

1311

5

2

2397

ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ KİTAPLARINDA “SIFIR ATIK PROJESİ”
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.837265
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3530

4

0

3530

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.