avatar
Sinan Erten Prof. Dr. HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın 11 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 10 TR Dizin Atıf 34
11 Yayın
10 Hakemlik
10 CrossRef Atıf
34 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sürdürülebilir Kalkınma ve Kamu Yararına Bilgi Sistemleri Ekoloji (Diğer) Eğitim Biyoloji Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

5

2

2356

Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır?
DOI: 10.53444/deubefd.1207951
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1274

1

1

1274

Yayınlar

Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır?
DOI: 10.53444/deubefd.1207951
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1274

1

1274

2

2356

ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ KİTAPLARINDA “SIFIR ATIK PROJESİ”
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.837265
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3459

0

3459

0

1064

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ŞİDDET İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ
Yazarlar: Sinan Erten
Yayın Bilgisi: 2021 , Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.916277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 489

0

489

0

967

Sexual Health Knowledge of Teachers
Yazarlar: Sinan Erten , İrem Akcam Yalcin
DOI: 10.21891/jeseh.492581
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 690

0

690

0

713

Yayınlar

Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır?
DOI: 10.53444/deubefd.1207951
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1274

1

1

1274

5

2

2356

ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ KİTAPLARINDA “SIFIR ATIK PROJESİ”
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.837265
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3459

4

0

3459

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.