Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emrah Hiğde
Doç. Dr.
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
15
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
36
15
Yayın
24
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
0000-0002-4692-5119
57192913604
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
fen eğitimi
Kurum
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Araştırma-Sorgulamaya ve Argümantasyona Dayalı Öğretimin Argümantasyon, Araştırma-Sorgulama ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1073144
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2450
2
ATIF
3
FAVORİ
2450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Etkililiğinin ve Öğrencilerin Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.884752
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
8
ATIF
1
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul öğrencileri için eko-matematik proje değerlendirmesi
Yazarlar:
Deniz Özen Ünal
,
Nurtaç Üstündağ Kocakuşak
,
İrem Coşkun
,
Emrah Hiğde
,
Hediye Can
,
Serhan Ulusan
,
Ersen Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1564249
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
236
0
FAVORİ
236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring intention to use augmented and virtual reality applications as educational tools
Yazarlar:
Ahmet Volkan Yüzüak
,
Emrah Hiğde
,
Zekiye Merve Öcal
,
Görkem Avcı
,
Sinan Erten
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1584874
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
223
0
FAVORİ
223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine Yönelik Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hilal Aktamış
,
Emrah Hiğde
,
Ekin Dalgıç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1145581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
433
0
FAVORİ
433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi ve Çevre Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Müge Enön
,
Emrah Hiğde
Yayın Bilgisi: 2024 ,
ADÜ Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1338
0
FAVORİ
1338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma-Sorgulamaya ve Argümantasyona Dayalı Öğretimin Argümantasyon, Araştırma-Sorgulama ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1073144
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2450
3
FAVORİ
2450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE PROBLEME DAYALI HARMANLANMIŞ ÖĞRENMEYE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1025568
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science Teachers’ Views towards Argumentation
Yazarlar:
Hilal Aktamış
,
Emrah Hiğde
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
482
0
FAVORİ
482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Temelli Alternatif Enerji Kaynakları Etkinliklerinin STEM Öğretim Niyetine ve Tutumuna Etkisi / The Effects of STEM-Based Alternative Energy Activities on STEM Teaching Intention and Attitude
Yazarlar:
Emrah Hiğde
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1072141
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1884
0
FAVORİ
1884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Homojen ve Heterojen Gruplardaki Öğretmen Adaylarının STEM Ürünlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Ersen Yazıcı
,
Deniz Özen Ünal
,
Taner Arabacıoglu
,
Hanife Can Şen
, Ekin Dalgıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Etkililiğinin ve Öğrencilerin Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.884752
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
1
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM ALANLARINA VE ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI İNCELEYEN MODEL ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Ferdiye Keleş
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-648229
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.684766
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1627
0
FAVORİ
1627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN VE YARATICILIKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Hilal Aktamış,
Emrah Hiğde
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1672
0
FAVORİ
1672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Temelli Fen Derslerinin İncelenmesi: Eylem Araştırması
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.79802
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10541
0
FAVORİ
10541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Kullanılan Argümantasyon Modellerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hilal Aktamış
,
Emrah Hiğde
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
30125
0
FAVORİ
30125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
ADÜ Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
ADÜ Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Participatory Educational Research
Siirt Eğitim Dergisi
TAM Akademi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Yayınlar
Exploring intention to use augmented and virtual reality applications as educational tools
Yazarlar:
Ahmet Volkan Yüzüak
,
Emrah Hiğde
,
Zekiye Merve Öcal
,
Görkem Avcı
,
Sinan Erten
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1584874
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
223
1
ATIF
0
FAVORİ
223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma-Sorgulamaya ve Argümantasyona Dayalı Öğretimin Argümantasyon, Araştırma-Sorgulama ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1073144
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2450
2
ATIF
3
FAVORİ
2450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE PROBLEME DAYALI HARMANLANMIŞ ÖĞRENMEYE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1025568
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
2
ATIF
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Etkililiğinin ve Öğrencilerin Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.884752
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
8
ATIF
1
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM ALANLARINA VE ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI İNCELEYEN MODEL ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Ferdiye Keleş
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-648229
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
3
ATIF
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.684766
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1627
1
ATIF
0
FAVORİ
1627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Temelli Fen Derslerinin İncelenmesi: Eylem Araştırması
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.79802
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10541
10
ATIF
0
FAVORİ
10541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat