About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Emrah Hiğde
Assoc. Prof. Dr.
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Publication
13
Review
17
CrossRef Cited
25
TR Dizin Cited
35
13
Publication
17
Review
25
CrossRef Cited
35
TR Dizin Cited
0000-0002-4692-5119
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Science and Mathematics Education
Institution
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popular Publications
The Effects of Inquiry and Argumentation-Based Training on Argumentation, Inquiry and Science Process Skills
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Published: 2023 ,
Pamukkale University Journal of Education
DOI: 10.9779/pauefd.1073144
CITED
2
FAVORITE
3
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1944
2
CITED
3
FAVORITE
1944
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Published: 2020 ,
Usak University Journal of Educational Research
DOI: 10.29065/usakead.684766
CITED
1
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1407
1
CITED
1
FAVORITE
1407
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Investigation of the Effectiveness of the Problem-Based Blended Learning Environment and Students’ Attitudes
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Published: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.884752
CITED
7
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1238
7
CITED
1
FAVORITE
1238
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Determination of Pre-Service Science Teachers’ Levels of Competence for 21st Century Skills
Authors:
Hilal Aktamış
,
Emrah Hiğde
,
Ekin Dalgıç
Published: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
247
0
FAVORITE
247
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Bibliometric Analysis of Studies Conducted in the Field of STEM Education and Environmental Education
Authors:
Müge Enön
,
Emrah Hiğde
Published: 2024 ,
ADU Journal of Science and Engineering
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
665
0
FAVORITE
665
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effects of Inquiry and Argumentation-Based Training on Argumentation, Inquiry and Science Process Skills
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Published: 2023 ,
Pamukkale University Journal of Education
DOI: 10.9779/pauefd.1073144
FAVORITE
3
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1944
3
FAVORITE
1944
TOTAL DOWNLOAD COUNT
STUDENTS' VİEWS ON PROBLEM-BASED BLENDED LEARNİNG DURİNG THE COVID-19 PANDEMİC PROCESS
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Published: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1025568
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
581
0
FAVORITE
581
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Science Teachers’ Views towards Argumentation
Authors:
Hilal Aktamış
,
Emrah Hiğde
Published: 2022 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
312
0
FAVORITE
312
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effects of STEM-Based Alternative Energy Activities on STEM Teaching Intention and Attitude / STEM Temelli Alternatif Enerji Kaynakları Etkinliklerinin STEM Öğretim Niyetine ve Tutumuna Etkisi
Authors:
Emrah Hiğde
Published: 2022 ,
e-International Journal of Educational Research
DOI: 10.19160/e-ijer.1072141
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1289
0
FAVORITE
1289
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Investigation of STEM products of teacher candidates in homogenous and heterogeneous groups
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Ersen Yazıcı
,
Deniz Özen Ünal
,
Taner Arabacıoglu
,
Hanife Can Şen
, Ekin Dalgıç
Published: 2022 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
703
0
FAVORITE
703
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Investigation of the Effectiveness of the Problem-Based Blended Learning Environment and Students’ Attitudes
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Published: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.884752
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1238
1
FAVORITE
1238
TOTAL DOWNLOAD COUNT
STEM ALANLARINA VE ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI İNCELEYEN MODEL ÇALIŞMASI
Authors:
Emrah Hiğde
,
Ferdiye Keleş
,
Hilal Aktamış
Published: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-648229
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1447
0
FAVORITE
1447
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Published: 2020 ,
Usak University Journal of Educational Research
DOI: 10.29065/usakead.684766
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1407
1
FAVORITE
1407
TOTAL DOWNLOAD COUNT
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN VE YARATICILIKLARININ İNCELENMESİ
Authors: Hilal Aktamış,
Emrah Hiğde
Published: 2016 ,
Journal of Kazım Karabekir Education Faculty
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1491
0
FAVORITE
1491
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Temelli Fen Derslerinin İncelenmesi: Eylem Araştırması
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Published: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.79802
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
9942
0
FAVORITE
9942
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Assessment of Argumentation Models Used in Science Education
Authors:
Hilal Aktamış
,
Emrah Hiğde
Published: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
29017
0
FAVORITE
29017
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
ADU Journal of Science and Engineering
Bartın University Journal of Faculty of Education
e-International Journal of Educational Research
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Kazım Karabekir Education Faculty
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Usak University Journal of Educational Research
Editorship
ADU Journal of Science and Engineering
Section Editor , Co-Editor
Reviews
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bogazici University Journal of Education
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Journal of Education, Theory and Practical Research
Journal of Kazım Karabekir Education Faculty
Journal of Necmettin Erbakan University Ereğli Faculty of Education
Journal of Social Sciences of Mus Alparslan University
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Siirt Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Publications
The Effects of Inquiry and Argumentation-Based Training on Argumentation, Inquiry and Science Process Skills
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Published: 2023 ,
Pamukkale University Journal of Education
DOI: 10.9779/pauefd.1073144
CITED
2
FAVORITE
3
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1944
2
CITED
3
FAVORITE
1944
TOTAL DOWNLOAD COUNT
STUDENTS' VİEWS ON PROBLEM-BASED BLENDED LEARNİNG DURİNG THE COVID-19 PANDEMİC PROCESS
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Published: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1025568
CITED
2
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
581
2
CITED
0
FAVORITE
581
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Investigation of the Effectiveness of the Problem-Based Blended Learning Environment and Students’ Attitudes
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Published: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.884752
CITED
7
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1238
7
CITED
1
FAVORITE
1238
TOTAL DOWNLOAD COUNT
STEM ALANLARINA VE ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI İNCELEYEN MODEL ÇALIŞMASI
Authors:
Emrah Hiğde
,
Ferdiye Keleş
,
Hilal Aktamış
Published: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-648229
CITED
3
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1447
3
CITED
0
FAVORITE
1447
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Published: 2020 ,
Usak University Journal of Educational Research
DOI: 10.29065/usakead.684766
CITED
1
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1407
1
CITED
1
FAVORITE
1407
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Temelli Fen Derslerinin İncelenmesi: Eylem Araştırması
Authors:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Published: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.79802
CITED
10
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
9942
10
CITED
0
FAVORITE
9942
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour