Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Editorial Board Contact Archive
...
Login
ISSN 1303-0493 | e-ISSN 2148-4929 | Period Quarterly | Founded: 2000 | Publisher Abant İzzet Baysal University |


Değerli Araştırmacılar....

Dergimize gönderilen makaleler son dönemde yoğunlaşmıştır.  Yayın politikamız gereği her sayıda 20-22 makale ile yayına çıkmaktayız.
Artan makale sayısı nedeniyle gelen makalelerin kabul edilmeleri halinde bile yayınlabilmeleri uzun zaman alacaktır. Makale gönderenlerin mağdur olmaması ve süreçte çok fazla beklememeleri için makale kabulu geçici olarak durdurulmuştur. Bilginize...

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1303-0493 | e-ISSN 2148-4929 | Period Quarterly | Founded: 2000 | Publisher Abant İzzet Baysal University |
Cover Image


Değerli Araştırmacılar....

Dergimize gönderilen makaleler son dönemde yoğunlaşmıştır.  Yayın politikamız gereği her sayıda 20-22 makale ile yayına çıkmaktayız.
Artan makale sayısı nedeniyle gelen makalelerin kabul edilmeleri halinde bile yayınlabilmeleri uzun zaman alacaktır. Makale gönderenlerin mağdur olmaması ve süreçte çok fazla beklememeleri için makale kabulu geçici olarak durdurulmuştur. Bilginize...

Volume 21 - Issue 1 - Mar 15, 2021
  1. BİLİMİN DOĞASI KONULU MAKALELERİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
    Pages 1 - 20
    Tuğba TAŞKIN
  2. EĞİTİMDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİ ÜZERİNE YAPILMIŞ AKADEMİK TEZLERİN BİBLİYOGRAFİK YÖNTEMLE İNCELENMESİ
    Pages 21 - 34
    Orhun TÜRKER
  3. DELPHİ TEKNİĞİ UYGULAMA SÜRECİNE YÖNELİK ÖRNEK BİR ÇALIŞMA: ÇOK FONKSİYONLU TARIM OKURYAZARLIĞI
    Pages 35 - 53
    Mehmet BAHAR, Naciye SOMUNCU DEMİR
  4. A SCOPING REVIEW OF THE “NEST/NNEST STUDIES” IN TURKEY: A COUNTRY IN FOCUS
    Pages 54 - 73
    Ali Fuad SELVİ
  5. GİRİŞİMCİLİK BECERİSİNİN KAZANDIRILMASI BAĞLAMINDA GİRİŞİMCİLERİN ÖZ YAŞAM ÖYKÜLERİNE YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME
    Pages 74 - 86
    Murat TARHAN
  6. MATEMATİK TARİHİ ETKİNLİKLERİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN NİCELİKSEL MUHAKEME BECERİ GELİŞİMİNE ETKİSİ
    Pages 87 - 105
    Dönsel DANACI, Ömer ŞAHİN
  7. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ODAKLI AKADEMİK RİSK ALMA DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİYLE İNCELENMESİ
    Pages 106 - 124
    Kübra ŞAHİN, Kübra AÇIKGÜL
  8. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEKİ KAYGI DÜZEYLERİNİN BİREYSEL ÇALGILARI VE SINIF DÜZEYLERİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
    Pages 125 - 138
    Gökalp PARASIZ, Hasan OKAY, Barış KARDEŞ
  9. FARKLI SOSYO EKONOMİK ÇEVRELERDE BULUNAN OKULLARIN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ
    Pages 139 - 161
    Ender KAZAK
  10. AMERİKAN KOLEJLERİNİN EĞİTİM ANLAYIŞI VE TÜRK ÖĞRENCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: KOLEJLİ NEREYE ROMANI ÖRNEĞİ
    Pages 162 - 176
    Enes YAŞAR
  11. KARAKTER GÜÇLERİ ENVANTERİ ERKEN ÇOCUKLUK FORMU’NUN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
    Pages 177 - 193
    Serap ÖZDEMİR BİŞKİN, Aylin SOP
  12. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KOPYA ÇEKMEYE YÖNELİK GENEL EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ
    Pages 194 - 221
    Sevgi KOÇ, Hasan Basri MEMDUHOĞLU
  13. 2018 ORTAOKUL TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
    Pages 222 - 242
    Meryem BARASI, Gürcü ERDAMAR
  14. GELİŞEN DÜNYADA NOMOFOBİ ve SOSYOTELİST OLMA- SOSYOTELİZME MARUZ KALMANIN ETKİLERİ
    Pages 243 - 256
    Serap AYKAÇ, Şeymanur YILDIRIM
  15. KEMAN ÖĞRENCİLERİNİN PERFORMANS SINAVI KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
    Pages 257 - 269
    Didem DÖĞER
  16. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİN KARŞILAŞTIKLARI MOTİVASYON ENGELLERİ
    Pages 270 - 281
    Sedat EROL
  17. MÜZİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ TR DİZİN VERİ TABANINDA YAYINLANAN ARAŞTIRMALARIN EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ
    Pages 282 - 304
    Zeynep ÖZER, Rasim Erol DEMİRBATIR
  18. 5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN SAYI VE SAYMA BECERİLERİ İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
    Pages 305 - 319
    Arzu YÜCE, Türker SEZER
  19. AVRUPA KONSEYİ NİTELİKLİ TARİH EĞİTİMİ İLKELERİ: GELENEKSEL TARİH EĞİTİMİNE BİR ELEŞTİRİ
    Pages 320 - 333
    Gökhan ÖNAL
  20. ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM FELSEFESİ DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
    Pages 334 - 347
    Mehmet İNCE, Göksel YIKMIŞ
  21. PROBLEM SOLVING STRATEGIES USED BY GIFTED SECONDARY SCHOOL STUDENTS TO SOLVE MATH PROBLEMS
    Pages 348 - 359
    Aygen KOÇ KOCA, Ramazan GÜRBÜZ
Indexes and Platforms