About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Mustafa Öztürk
Publication
9
Review
2
CrossRef Cited
43
9
Publication
2
Review
43
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Institution
Popular Publications
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öğretmen Algıları ve Uygulamaları
Authors:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Published: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.301189
CITED
13
FAVORITE
3
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2997
13
CITED
3
FAVORITE
2997
TOTAL DOWNLOAD COUNT
DEVELOPMENT of SELF-EFFICACY SCALE of DIFFERENTIATED INSTRUCTION
Authors:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
,
Semih Aktekin
Published: 2019 ,
Trakya University Journal of Social Science
DOI: 10.26468/trakyasobed.466734
CITED
4
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2886
4
CITED
2
FAVORITE
2886
TOTAL DOWNLOAD COUNT
KÜRESELLEŞMENİN EPİSTEMOLOJİSİ VE COĞRAFYA EĞİTİMİ
Authors:
Mustafa Öztürk
,
Servet Karabağ
Published: 2013 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2530
0
CITED
1
FAVORITE
2530
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen Görüşlerine Göre Coğrafyada Paradigmalar/ Paradıgms In Geography In Teachers' Perspectıves
Authors:
Mustafa Öztürk
, Servet Karabağ
Published: 2013 ,
Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2517
0
CITED
1
FAVORITE
2517
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Coğrafya Öğretmenlerinin Profesyonelleşme Süreçlerine Dair Bir İnceleme
Authors:
Mustafa Öztürk
,
Hasan Gönülaçar
Published: 2018 ,
Journal of Education and Humanities: Theory and Practice
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1252
0
CITED
1
FAVORITE
1252
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Spatial Thinking Skills Included in the Social Studies Curriculum 2018
Authors:
Hasan Gönülaçar
,
Mustafa Öztürk
,
Neşet Mutlu
Published: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1421938
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
323
0
FAVORITE
323
TOTAL DOWNLOAD COUNT
DEVELOPMENT of SELF-EFFICACY SCALE of DIFFERENTIATED INSTRUCTION
Authors:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
,
Semih Aktekin
Published: 2019 ,
Trakya University Journal of Social Science
DOI: 10.26468/trakyasobed.466734
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2886
2
FAVORITE
2886
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Okul Dışı Öğrenme ve Öğretim Mekânları Olarak Bilim Merkezleri: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimi
Authors:
Galip Öner
,
Mustafa Öztürk
Published: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555135
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
8218
1
FAVORITE
8218
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Coğrafya Öğretmenlerinin Profesyonelleşme Süreçlerine Dair Bir İnceleme
Authors:
Mustafa Öztürk
,
Hasan Gönülaçar
Published: 2018 ,
Journal of Education and Humanities: Theory and Practice
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1252
1
FAVORITE
1252
TOTAL DOWNLOAD COUNT
How Do We Teach the Skills and Values in Social Sciences and History Courses?
Authors:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Published: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.328256
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4372
0
FAVORITE
4372
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öğretmen Algıları ve Uygulamaları
Authors:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Published: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.301189
FAVORITE
3
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2997
3
FAVORITE
2997
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen Görüşlerine Göre Coğrafyada Paradigmalar/ Paradıgms In Geography In Teachers' Perspectıves
Authors:
Mustafa Öztürk
, Servet Karabağ
Published: 2013 ,
Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2517
1
FAVORITE
2517
TOTAL DOWNLOAD COUNT
COĞRAFYA ÖĞRETMEN YETERLİKLERİ VE UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Authors:
Mustafa Öztürk
, Esra Eroğlu
Published: 2013 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2968
0
FAVORITE
2968
TOTAL DOWNLOAD COUNT
KÜRESELLEŞMENİN EPİSTEMOLOJİSİ VE COĞRAFYA EĞİTİMİ
Authors:
Mustafa Öztürk
,
Servet Karabağ
Published: 2013 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2530
1
FAVORITE
2530
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Education and Humanities: Theory and Practice
Marmara Coğrafya Dergisi
Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
Sakarya University Journal of Education
Trakya University Journal of Social Science
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editorship
Erciyes Journal of Education [EJE]
Section Editor
Reviews
Erciyes Journal of Education [EJE]
Marmara University Atatürk Education Faculty Journal of Educational Sciences
Publications
DEVELOPMENT of SELF-EFFICACY SCALE of DIFFERENTIATED INSTRUCTION
Authors:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
,
Semih Aktekin
Published: 2019 ,
Trakya University Journal of Social Science
DOI: 10.26468/trakyasobed.466734
CITED
4
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2886
4
CITED
2
FAVORITE
2886
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Okul Dışı Öğrenme ve Öğretim Mekânları Olarak Bilim Merkezleri: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimi
Authors:
Galip Öner
,
Mustafa Öztürk
Published: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555135
CITED
15
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
8218
15
CITED
1
FAVORITE
8218
TOTAL DOWNLOAD COUNT
How Do We Teach the Skills and Values in Social Sciences and History Courses?
Authors:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Published: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.328256
CITED
11
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4372
11
CITED
0
FAVORITE
4372
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öğretmen Algıları ve Uygulamaları
Authors:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Published: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.301189
CITED
13
FAVORITE
3
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2997
13
CITED
3
FAVORITE
2997
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour