Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Öztürk
Yayın
9
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
37
9
Yayın
2
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öğretmen Algıları ve Uygulamaları
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.301189
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2818
10
ATIF
3
FAVORİ
2818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
,
Semih Aktekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.466734
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2541
3
ATIF
2
FAVORİ
2541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KÜRESELLEŞMENİN EPİSTEMOLOJİSİ VE COĞRAFYA EĞİTİMİ
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
,
Servet Karabağ
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2434
0
ATIF
1
FAVORİ
2434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Coğrafyada Paradigmalar/ Paradıgms In Geography In Teachers' Perspectıves
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
, Servet Karabağ
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2404
0
ATIF
1
FAVORİ
2404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretmenlerinin Profesyonelleşme Süreçlerine Dair Bir İnceleme
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
,
Hasan Gönülaçar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1160
0
ATIF
1
FAVORİ
1160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Mekânsal Düşünme Becerileri
Yazarlar:
Hasan Gönülaçar
,
Mustafa Öztürk
,
Neşet Mutlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1421938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
36
0
FAVORİ
36
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
,
Semih Aktekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.466734
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2541
2
FAVORİ
2541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme ve Öğretim Mekânları Olarak Bilim Merkezleri: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimi
Yazarlar:
Galip Öner
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555135
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7344
1
FAVORİ
7344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretmenlerinin Profesyonelleşme Süreçlerine Dair Bir İnceleme
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
,
Hasan Gönülaçar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1160
1
FAVORİ
1160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Beceri ve Değerleri Ne Kadar Öğretiyoruz?
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.328256
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4258
0
FAVORİ
4258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öğretmen Algıları ve Uygulamaları
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.301189
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2818
3
FAVORİ
2818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Coğrafyada Paradigmalar/ Paradıgms In Geography In Teachers' Perspectıves
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
, Servet Karabağ
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2404
1
FAVORİ
2404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA ÖĞRETMEN YETERLİKLERİ VE UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
, Esra Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2824
0
FAVORİ
2824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KÜRESELLEŞMENİN EPİSTEMOLOJİSİ VE COĞRAFYA EĞİTİMİ
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
,
Servet Karabağ
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2434
1
FAVORİ
2434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Coğrafya Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Erciyes Journal of Education
Alan Editörü
Hakemlik
Erciyes Journal of Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
,
Semih Aktekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.466734
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2541
3
ATIF
2
FAVORİ
2541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme ve Öğretim Mekânları Olarak Bilim Merkezleri: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimi
Yazarlar:
Galip Öner
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555135
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7344
13
ATIF
1
FAVORİ
7344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Beceri ve Değerleri Ne Kadar Öğretiyoruz?
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.328256
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4258
11
ATIF
0
FAVORİ
4258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öğretmen Algıları ve Uygulamaları
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.301189
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2818
10
ATIF
3
FAVORİ
2818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat