Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Gönülaçar
Yüksek Lisans
ERCIYES UNIVERSITY, INSTITUTE OF EDUCATIONAL SCIENCES
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
2
5
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0001-8373-9959
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Coğrafya Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
ERCIYES UNIVERSITY, INSTITUTE OF EDUCATIONAL SCIENCES
Popüler Yayınları
Coğrafya Öğretmenlerinin Profesyonelleşme Süreçlerine Dair Bir İnceleme
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
,
Hasan Gönülaçar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
0
ATIF
1
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİLERİ
Yazarlar:
Hasan Gönülaçar
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2066
0
ATIF
1
FAVORİ
2066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Mekânsal Düşünme Becerileri
Yazarlar:
Hasan Gönülaçar
,
Mustafa Öztürk
,
Neşet Mutlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1421938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
37
0
FAVORİ
37
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKULDA ÖĞRENCİLERE VE ÖĞRETMENLERİNE GÖRE MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİLERİ
Yazarlar:
Hasan Gönülaçar
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.799288
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1183
0
FAVORİ
1183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİLERİ
Yazarlar:
Hasan Gönülaçar
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2066
1
FAVORİ
2066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler Ne Zaman ve Nasıl Yetkin Bir Uzman Olurlar: Coğrafya Öğretmenleri Örneği
Yazarlar: Mustafa Öztürk,
Hasan Gönülaçar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1502
0
FAVORİ
1502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretmenlerinin Profesyonelleşme Süreçlerine Dair Bir İnceleme
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
,
Hasan Gönülaçar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
1
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Kastamonu Eğitim Dergisi
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Milli Eğitim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
ORTAOKULDA ÖĞRENCİLERE VE ÖĞRETMENLERİNE GÖRE MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİLERİ
Yazarlar:
Hasan Gönülaçar
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.799288
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1183
1
ATIF
0
FAVORİ
1183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler Ne Zaman ve Nasıl Yetkin Bir Uzman Olurlar: Coğrafya Öğretmenleri Örneği
Yazarlar: Mustafa Öztürk,
Hasan Gönülaçar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3115
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1502
1
ATIF
0
FAVORİ
1502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat