Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Neşet Mutlu
Dr. Öğr. Üyesi
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
25
4
Yayın
9
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
0000-0002-3378-4986
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öğretmen Algıları ve Uygulamaları
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.301189
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2800
10
ATIF
3
FAVORİ
2800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
,
Semih Aktekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.466734
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2505
3
ATIF
2
FAVORİ
2505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Yönelik İhtiyaç Analizi
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
M. Yaşar Özden
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.301633
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1406
2
ATIF
1
FAVORİ
1406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
,
Semih Aktekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.466734
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2505
2
FAVORİ
2505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Yönelik İhtiyaç Analizi
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
M. Yaşar Özden
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.301633
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1406
1
FAVORİ
1406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Beceri ve Değerleri Ne Kadar Öğretiyoruz?
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.328256
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4241
0
FAVORİ
4241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öğretmen Algıları ve Uygulamaları
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.301189
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2800
3
FAVORİ
2800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Hakemlik
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
,
Semih Aktekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.466734
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2505
3
ATIF
2
FAVORİ
2505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Yönelik İhtiyaç Analizi
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
M. Yaşar Özden
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.301633
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1406
2
ATIF
1
FAVORİ
1406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Beceri ve Değerleri Ne Kadar Öğretiyoruz?
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.328256
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4241
10
ATIF
0
FAVORİ
4241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öğretmen Algıları ve Uygulamaları
Yazarlar:
Neşet Mutlu
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.301189
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2800
10
ATIF
3
FAVORİ
2800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat