English
Türkçe
English
Dashboard
Profile
My Journals
User Page
Edit User Profile
Logout
Login
Journal of Education and Humanities: Theory and Practice
Journal of Education and Humanities: Theory and Practice
EN
Turkish
English
Submission Date
Start:
January 1, 2021
Submit Article
Send Reviewer Request
Aim & Scope
Author Guidelines
Ethical Principles and Publication Policy
Last Issue
Archive
Editorial Board
Contact
...
Login
ISSN
1309-8659 |
e-ISSN
2667-4645 |
Period
Biannually |
Founded:
2012 |
Publisher
Eğitim-Bir-Sen |
TR Dizin Citation Count
Publication Ethics
Guidelines for Submission
Journal of Education and Humanities: Theory and Practice
ISSN
1309-8659 |
e-ISSN
2667-4645 |
Period
Biannually |
Founded:
2012 |
Publisher
Eğitim-Bir-Sen |
TR Dizin Citation Count
Issues
2020
Volume: 11 Issue: 22
Volume: 11 Issue: 21
2019
Volume: 10 Issue: 20
Volume: 10 Issue: 19
2018
Volume: 9 Issue: 18
Issue: 17
2017
Issue: 16
Issue: 15
2016
Issue: 14
Issue: 13
Last Issue
Volume 11 - Issue 22 - Dec 31, 2020
Eğitimi Şairden Anlamak
Pages 199 - 227
Veda YAR YILDIRIM
Öğretmen Algılarına Göre İşyerinde Dışlama: Eğitim Kurumlarında Nitel Bir Araştırma
Pages 229 - 256
Alper USLUKAYA, Zülfü DEMİRTAŞ
İş Yerinde Siber Zorbalık Davranışları Envanteri: Eğitim Örgütleri için Uyarlama Çalışması
Pages 257 - 276
Songül KARABATAK, Müslim ALANOĞLU
Mülteci Öğrencilerin Türkiye Algısının Görsel Olarak İncelenmesi
Pages 277 - 295
Hatice Nilüfer SÜZEN
GÜNCELLENEN MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE EĞİTİM YÖNETİCİLERİ VE MESLEK DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Pages 297 - 321
Mustafa DEMİRER, Selahattin DAL
PISA ve TIMMS Uygulamalarının Okullara Olan Etkisinin Okul Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi: İzmir Örneği
Pages 323 - 347
Ömer YAHŞİ, Kamil Arif KIRKIÇ
“Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi: Türkiye’nin Mesleki Eğitimle İmtihanı” Üzerine
Pages 349 - 362
Hasan BOZGEYİKLİ
...
Profile
Dashboard
Logout
Login
Submission Date
Start:
January 1, 2021
Submit Article
Send Reviewer Request
Aim & Scope
Author Guidelines
Ethical Principles and Publication Policy
Archive
Editorial Board
Contact
Publication Ethics
Guidelines for Submission
Indexes and Platforms
TR Dizin