Milli Eğitim Dergisi
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Archive Editorial Board Contact
...
Login
ISSN 1302-5600 | Period Quarterly | Founded: 1973 | Publisher Milli Eğitim Bakanlığı |


MİLLÎ EĞİTİM DERGİSİ 2021 YILI ÖZEL SAYISI

TÜRKİYE’DE VE DÜNYADA GÖÇMEN EĞİTİMİ

Makale Son Kabul Tarihi: 30 HAZİRAN 2021

Ayrıntılı bilgi tıklayınız...


ETİK KURUL İZİN BELGESİ ZORUNLULUĞU HAKKINDA DUYURU İÇİN TIKLAYINIZ

Millî Eğitim dergisinde eğitim alanındaki makalelere yer verilir.

Makalelerde araştırmaya dayalı olma, alana katkı sağlama, uygulamaya ilişkin öneriler ortaya koyma, yeni ve farklı gelişmeleri irdeleme, güncel olma gibi ölçütler dikkate alınır. 

Millî Eğitim dergisinde yayımlanacak makalelerin daha önce başka yayın organında yayımlanmamış veya yayımlanmak üzere kabul edilmemiş olması gerekir. 

Makale göndermeden önce YAYIN İLKELERİ ve İSTENEN BELGELER sayfaları dikkatle incelenmelidir. Yüklenen belge ve bilgilerde eksik olması ve makalenin yayın ilkelerine uygun olmaması (kısmen ya da tamamen) durumunda değerlendirmeye alınmaz. Aşırı yoğunluktan dolayı reddedilen her makale için rapor hazırlama gibi bir imkan bulunmamaktadır. Lütfen yayın ilkelerine uyduğunuzdan emin olunuz.

Milli Eğitim Dergisi

ISSN 1302-5600 | Period Quarterly | Founded: 1973 | Publisher Milli Eğitim Bakanlığı |
Cover Image


MİLLÎ EĞİTİM DERGİSİ 2021 YILI ÖZEL SAYISI

TÜRKİYE’DE VE DÜNYADA GÖÇMEN EĞİTİMİ

Makale Son Kabul Tarihi: 30 HAZİRAN 2021

Ayrıntılı bilgi tıklayınız...


ETİK KURUL İZİN BELGESİ ZORUNLULUĞU HAKKINDA DUYURU İÇİN TIKLAYINIZ

Millî Eğitim dergisinde eğitim alanındaki makalelere yer verilir.

Makalelerde araştırmaya dayalı olma, alana katkı sağlama, uygulamaya ilişkin öneriler ortaya koyma, yeni ve farklı gelişmeleri irdeleme, güncel olma gibi ölçütler dikkate alınır. 

Millî Eğitim dergisinde yayımlanacak makalelerin daha önce başka yayın organında yayımlanmamış veya yayımlanmak üzere kabul edilmemiş olması gerekir. 

Makale göndermeden önce YAYIN İLKELERİ ve İSTENEN BELGELER sayfaları dikkatle incelenmelidir. Yüklenen belge ve bilgilerde eksik olması ve makalenin yayın ilkelerine uygun olmaması (kısmen ya da tamamen) durumunda değerlendirmeye alınmaz. Aşırı yoğunluktan dolayı reddedilen her makale için rapor hazırlama gibi bir imkan bulunmamaktadır. Lütfen yayın ilkelerine uyduğunuzdan emin olunuz.
SALGIN SÜRECİNDE TÜRKİYE'DE VE DÜNYADA EĞİTİM Last Issue
Volume 49 - Issue 1 - Dec 29, 2020
  1. COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN PAYDAŞ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
    Pages 13 - 43
    Ahmet Çağlar ÖZDOĞAN, Hasan Güner BERKANT
  2. PANDEMİ SÜRECİNDE K-12 DÜZEYİNDE UZAKTAN EĞİTİM: DURUM ÇALIŞMASI
    Pages 45 - 67
    Ayfer ALPER
  3. KÜRESEL SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMİN DEĞERLENDİRİLMESİ: ANKARA ÖRNEĞİ
    Pages 69 - 94
    Safiye Çiğdem GÖREN, Fazilet GÖK, Mehmet YALÇIN, Feride GÖREGEN, Mehmet ÇALIŞKAN
  4. SALGIN DÖNEMİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
    Pages 95 - 112
    Serap Nur DUMAN
  5. COVID-19 SALGINI İLE ACİL VE ZORUNLU UZAKTAN EĞİTİME GEÇİŞ: GENEL BİR DEĞERLENDİRME
    Pages 113 - 128
    Özcan EKEN, Nilgün TOSUN, Derya TUZCU EKEN
  6. SALGIN SÜRECİNDE TÜRKİYE’DEKİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARININ ACİL UZAKTAN ÖĞRETİM UYGULAMALARININ İNCELENMESİ
    Pages 129 - 154
    Mehmet YAVUZ, Bünyami KAYALI, Şener BALAT, Selçuk KARAMAN
  7. COVİD 19 PANDEMİ SÜRECİNDE OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETİM LİDERLİĞİ DAVRANIŞLARI
    Pages 155 - 174
    Hatice Necla KELEŞ, Derin ATAY, Ferhat KARANFİL
  8. COVID-19 SÜRECİNDE OKUL MÜDÜRLERİNİN TEKNOLOJİK LİDERLİĞİ
    Pages 175 - 199
    Selçuk TURAN
  9. COVID-19 DÖNEMİNDE SANAL SINIFLARDA ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SINIF YÖNETİMİ SORUNLARI
    Pages 201 - 230
    Yaser ARSLAN, Evren ŞUMUER
  10. COVID-19 SALGINI BAĞLAMINDA ÖĞRETMENLERİN ALGILADIKLARI “AŞIRI İLETİŞİM YÜKÜ” DÜZEYİ
    Pages 231 - 252
    Ümit DİLEKÇİ, İ̇brahim LİMON
  11. SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
    Pages 253 - 271
    Abdullah ADIGÜZEL
  12. COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
    Pages 273 - 292
    Fehmi DEMİR, Faysal ÖZDAŞ
  13. ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
    Pages 293 - 322
    Ahmet KURNAZ, Hamza KAYNAR, Canan ŞENTÜRK BARIŞIK, Bariş DOĞRUKÖK
  14. COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) ÜZERİNDEN YÜRÜTÜLEN UZAKTAN EĞİTİMLERLE İLGİLİ LİSE ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
    Pages 323 - 342
    Abdullah TÜRKER, Erkan DÜNDAR
  15. COVID-19 SALGINI DÖNEMİNDE YÜRÜTÜLEN UZAKTAN EĞİTİM ÇALIŞMALARININ ÖĞRETMENLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONRAKİ SÜRECE İLİŞKİN ÖNERİLER
    Pages 343 - 369
    Merve ÜNAL, Nermin BULUNUZ
  16. UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ DERSİNDE DENEY YAPMAYA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN ARAŞTIRILMASI
    Pages 371 - 394
    Ayberk BOSTAN SARIOĞLAN, Rukiye ALTAŞ, Rabia ŞEN
  17. UZAKTAN EĞİTİMLE YAPILAN TÜRKÇE DERSİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
    Pages 395 - 412
    Emrah ÖZGÜL, Dilek CERAN, Derya YILDIZ
  18. COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDE ÖZEL EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜREÇLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
    Pages 413 - 437
    Abdurrahman MENGİ, Yusuf ALPDOĞAN
  19. COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE ÖĞRETMEN VE EBEVEYN GÖZÜNDEN “ÖZEL EĞİTİM”
    Pages 439 - 458
    Fatma Betül ŞENOL, Münevver CAN YAŞAR
  20. COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE ÖĞRETMEN ÇEVRİMİÇİ UZAKTAN EĞİTİM ROL VE YETERLİKLERİ: BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİ ÖRNEĞİ
    Pages 459 - 475
    Berna ÖZCAN, Leyla SARAÇ
  21. FARKLI ÖĞRENİM KADEMELERİNDEKİ ÖĞRENCİLERE VERİLEN UZAKTAN EĞİTİM HİZMETİNİN VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
    Pages 477 - 503
    Ercan YILMAZ, Burak GÜNER
  22. COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE UYGULANAN İLKOKUL UZAKTAN EĞİTİM PROGRAMI (EBA TV) İLE İLGİLİ VELİ GÖRÜŞLERİ
    Pages 505 - 527
    Çiğdem İNCİ KUZU
  23. KORONAVİRÜS PANDEMİSİ SÜRECİNDE EBEVEYNLERİ GÖZÜNDEN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ
    Pages 529 - 551
    Mustafa EROL, Ahmet EROL
  24. ÖĞRETMEN ADAYLARI PERSPEKTİFİNDEN PANDEMİ ÖNCESİ ve SONRASI ÖĞRENCİLERE KAZANDIRILMASI GEREKEN 21. YÜZYIL BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ
    Pages 553 - 571
    Ayşe ARSLAN
  25. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE KÜRESEL SALGINLAR KARŞISINDA GÜÇ ALDIĞIMIZ DEĞERLER: COVİD-19 ÖRNEĞİ
    Pages 573 - 596
    Davut GÜREL, Harun ER
  26. COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE YÜRÜTÜLEN UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
    Pages 597 - 618
    Hafize ER TÜRKÜRESİN
  27. ÖĞRETMEN ADAYLARININ COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
    Pages 619 - 633
    Serkan DÜZGÜN, Süleyman Erkam SULAK
  28. COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ YETERLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
    Pages 635 - 656
    İ̇nanç ETİ, Betül KARADUMAN
  29. YABANCI DİL HAZIRLIK SINIFINDAKİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN EŞ ZAMANLI UZAKTAN EĞİTİM İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
    Pages 657 - 684
    Mustafa DOLMACI, Ahmet DOLMACI
  30. YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA BAKIŞININ BELİRLENMESİ
    Pages 685 - 712
    Ayşe Betül AKDEMİR, Abdurrahman KILIÇ
  31. KORONAVİRÜS SALGINININ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN KELİME HAZİNELERİNE YANSIMASI
    Pages 713 - 735
    Kadir KAPLAN
  32. COVID-19 SALGIN SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN KİTAP OKUMA TUTUM VE DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
    Pages 737 - 755
    Ahmet İ̇hsan KAYA, Aslıhan KAYA, Recep BİNDAK
  33. MESLEKYÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN COVİD 19 PANDEMİ SÜRECİNDE ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENMEYE İLİŞKİN HAZIR BULUNUŞLUK VE TUTUM DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
    Pages 757 - 782
    Emine Kübra PULLU, Mehmet Nuri GÖMLEKSİZ
  34. GÖÇ MAĞDURU ÇOCUKLARIN COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDEKİ ÖĞRENME DENEYİMLERİ
    Pages 783 - 800
    Serkan ÇELİK, Nergiz KARDAŞ İŞLER
  35. COVID-19 PANDEMİSİ KISITLAMALARI SIRASINDA ORTA ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN SANAL ÖĞRENME BAŞARI VE MEMNUNİYETLERİNİ ETKİLEYEN ÖNCÜLLERİN ARAŞTIRILMASI
    Pages 801 - 829
    Melisa ERDİLEK KARABAY, İ̇rge ŞENER, Hande DOYDUK
  36. COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI
    Pages 831 - 849
    Hatice Zeynep İNAN
  37. COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDE İLAHİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM YOLUYLA YAPILMASI: ÖRNEK BİR UYGULAMA MODELİ
    Pages 851 - 875
    Ahmet KOÇ
  38. COVİD-19 DÖNEMİNDE EBA TV ÜZERİNDEN YAPILAN TÜRKÇE DERSLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
    Pages 877 - 894
    Erkan AYDIN
  39. EBA OKUMA KİTAPLARINDA JULES VERNE VE FİZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI: DÜNYA’NIN MERKEZİNE YOLCULUK ÖRNEĞİ
    Pages 895 - 918
    Müge AYGÜN, Esin ŞAHİN
  40. SALGIN HASTALIKLARIN CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE LİSE TARİH DERS KİTAPLARINDA İŞLENİŞİNE GENEL BİR BAKIŞ
    Pages 919 - 946
    Namık ÇENCEN
  41. ÖZEL MÜZİK KURSLARININ PANDEMİ SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİM DURUMLARI
    Pages 947 - 967
    Yakup AKSOY, Onur GÜÇLÜ, Aynur Elhan NAYİR
  42. EBA TV’DE YAYINLANAN BEDEN EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİNİN VELİ VE BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ
    Pages 969 - 987
    Seçkin YILDIZ, Fatih BEKTAŞ
  43. KORONAVİRÜS SALGINI DÖNEMİNDE EĞİTİM UYGULAMALARININ ÖĞRENCİ ve ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ANALİZİ: KOSOVA CUMHURİYETİ ÖRNEĞİ
    Pages 989 - 1010
    Mehmet ÜLKER
  44. DETERMINATION OF THE UNIVERSITY STUDENTS' OPINIONS ABOUT CORONAVIRUS (COVID-19) GLOBAL OUTBREAK
    Pages 1011 - 1031
    Gökhan ŞENGÜN, Veli TOPTAŞ
  45. AN OVERVİEW OF SOUTH KOREA’S K-12 EDUCATİON DURİNG COVID-19 PANDEMİC
    Pages 1033 - 1058
    Hasan TINMAZ, Yunus Emre OZTURK
  46. FLOW EXPERIENCES OF TERTIARY LEVEL TURKISH EFL STUDENTS IN ONLINE LANGUAGE CLASSES DURING COVID-19 OUTBREAK
    Pages 1059 - 1078
    Turgay HAN, Arife ÖKSÜZ, Güzin ŞARMAN, Alper Mete NACAR
  47. FOREIGN LANGUAGE EDUCATION DURING COVID-19 PANDEMIC: AN EVALUATION FROM THE PERSPECTIVES OF PREPARATORY CLASS STUDENTS
    Pages 1079 - 1090
    Kübra ŞENDOĞAN
  48. COVID-19 VE EĞİTİM
    Pages 1091 - 1104
    İ̇lhan ÇİÇEK, Ahmet TANHAN, Selami TANRIVERDİ
  49. KORONAVİRÜS HASTALIĞI 2019 SÜRECİNDE ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLER
    Pages 1105 - 1119
    Ali KURT, Meltem KURTOĞLU ERDEN
  50. FEN EĞİTİMİNDE SOSYOBİLİMSEL KONU OLARAK COVİD 19 PANDEMİSİ VE ÖRNEK UYGULAMA ÖNERİLERİ
    Pages 1121 - 1141
    Ayşegül EVREN YAPICIOĞLU
Indexes and Platforms
Dosya İndir