Pamukkale University Journal of Education
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Last Issue Archive Editorial Board Contact
...
Login
ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Period Tri-annual | Founded: 1996 | Publisher Pamukkale University |


Değerli Yazarlarımız,
1-TR Dizin Dergi Değerlendirme Kriterleri’nde 2020 yılı için yapmış olduğu değişiklik üzerine Sosyal bilimler dâhil olmak üzere tüm bilim dallarında yapılan makaleler için “Etik Kurul Onayı” talep edilmektedir. (Bakınız https://trdizin.gov.tr/about#applicationAndCriterias TR Dizin Dergi Değerlendirme Kriterleri Madde 8). Detaylı Bilgi İçin Lütfen Linki Ziyaret Ediniz
2-Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'ne gönderilen çalışmaların BENZERLİK TARAMASI yazar tarafından yapılarak BENZERLİK TARAMA RAPORUNUN, çalışmayla birlikte sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Benzerlik Tarama Raporu olmayan çalışmalar hakem değerlendirme sürecine dahil edilmeyecektir.

3-Çalışmanızı dergimize göndermeden önce çalışmanızın dergimizin yayın ölçütlerine uygun olup olmadığını incelemek için lütfen dergimizin amaç ve kapsam kısmını detaylıca inceleyiniz.  




Pamukkale University Journal of Education

ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Period Tri-annual | Founded: 1996 | Publisher Pamukkale University |
Cover Image


Değerli Yazarlarımız,
1-TR Dizin Dergi Değerlendirme Kriterleri’nde 2020 yılı için yapmış olduğu değişiklik üzerine Sosyal bilimler dâhil olmak üzere tüm bilim dallarında yapılan makaleler için “Etik Kurul Onayı” talep edilmektedir. (Bakınız https://trdizin.gov.tr/about#applicationAndCriterias TR Dizin Dergi Değerlendirme Kriterleri Madde 8). Detaylı Bilgi İçin Lütfen Linki Ziyaret Ediniz
2-Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'ne gönderilen çalışmaların BENZERLİK TARAMASI yazar tarafından yapılarak BENZERLİK TARAMA RAPORUNUN, çalışmayla birlikte sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Benzerlik Tarama Raporu olmayan çalışmalar hakem değerlendirme sürecine dahil edilmeyecektir.

3-Çalışmanızı dergimize göndermeden önce çalışmanızın dergimizin yayın ölçütlerine uygun olup olmadığını incelemek için lütfen dergimizin amaç ve kapsam kısmını detaylıca inceleyiniz.  




Volume 48 - Issue - Jan 7, 2020
  1. Okuma Anlama Düzeyleriyle Özyeterlik Algısı Arasındaki İlişki Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Görünümleri
    Pages 1 - 14
    Hakan ÜLPER , Ayşe Nur Şirin
  2. İlkokul Matematik Öğretim Programı Dersi Kazanımlarının Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
    Pages 15 - 36
    Osman AKTAN
  3. Empati ile Narsizim Arasındaki İlişkide Bencilliğin Aracı Rolü
    Pages 37 - 60
    Hasan YILMAZ
  4. Lisansüstü Eğitimde Gizli Kriz: Öğrenciler Neden Okulu Terk Ediyor?
    Pages 61 - 83
    Ünal DENİZ
  5. Kariyer Olgunluğunda Cinsiyet Farklılıkları: Meta Analiz Çalışması
    Pages 84 - 104
    Ersoy ÇARKIT , Feride BACANLI
  6. Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilerde Okul Öncesi Eğitimin İlk Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Etkisi
    Pages 105 - 129
    Fatma SUSAR
  7. Confusion of Scale Development: Investigation of Self-Efficacy Scales
    Pages 130 - 151
    Fulya BARİS PEKMEZCİ , Cansu AYAN
  8. Türkiye (5-8. Sınıflar) ve Singapur (P5-6., S1-2. Sınıflar) Matematik Öğretim Programlarının Cebir Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması
    Pages 152 - 173
    Ali BOZKURT , Sevilay ÇIRAK KURT , Sengül TEZCAN
  9. İlköğretim Matematik Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Çeşitli Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları
    Pages 174 - 198
    Sevilay ÇIRAK-KURT , İbrahim YILDIRIM
  10. Bürokratik Okul Yapısı ile Müdür Yönetim Tarzları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
    Pages 199 - 213
    Müslim ALANOĞLU , Zülfü DEMİRTAŞ
  11. Sanayi ve Hizmet Sektöründe Çalışanların Eğitim Düzeyi İle Ücret Düzeyi Arasındaki İlişki
    Pages 214 - 233
    Cemal KALSEN
  12. 3-6 Yaş Çocukları İçin Öz Bakım Becerileri Değerlendirme Testi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
    Pages 234 - 251
    Gökhan KAYILI , Aysel ÇAĞDAŞ , Ayca BAYER
  13. Öğrencilerde Çok Boyutlu Mükemmeliyetçilik Algısının Benlik Saygısı ve Stres ile İncelenmesi
    Pages 252 - 270
    Mine AYDEMİR , Nuran BAYRAM ARLI
  14. Öğretmenlerin Örgütsel Destek Algılarının Okullarındaki İletişim İklimine Yönelik Algıları Üzerindeki Rolü
    Pages 271 - 284
    Sıdıka GİZİR , Merve FAKİROĞLU
  15. İyimserlik, Özgecilik ve Medeni Durumun Psikolojik Dayanıklılık Üzerindeki Etkileri
    Pages 285 - 302
    İzzet PARMAKSIZ
  16. Okul Yöneticilerine Göre Değişen Denetim Uygulamaları: Karşılaştırmalı Bir Analiz
    Pages 303 - 320
    Ali TOSUN , Aydan ORDU
  17. 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi?
    Pages 321 - 345
    Abbas ERTÜRK
  18. Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi
    Pages 346 - 373
    Hamdi KARAKAŞ , Rabia SARIKAYA
  19. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri
    Pages 374 - 389
    Ümran Şahin , Emel SARITAŞ , Gülsüm ÇATALBAŞ
  20. Öğretmen Adaylarının Eğitim Fakültesindeki Hizmet Kalitesine Yönelik Memnuniyet Düzeyleri
    Pages 390 - 408
    Murat BORAN , Tuğba YANPAR YELKEN
  21. Ergenlerde Ebeveyn Akademik Başarı Baskısı ve Desteği ile Sınav Kaygısı Arasındaki İlişkide Akademik Dayanıklılığın Aracı Rolü
    Pages 409 - 430
    Şahin KAPIKIRAN
  22. Öğretmen Adaylarının Geometrik Düşünme Alışkanlıklarının Değişimi
    Pages 431 - 453
    Buket Özüm BÜLBÜL , Bülent GÜVEN
  23. Gelişimsel Açıdan Eleştirel Düşünme ve Çocuklarda Eleştirel Düşünmenin Desteklenmesi
    Pages 454 - 479
    Kevser TOZDUMAN YARALI