Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ferdiye Keleş
Doktora
Türkiye Maarif Vakfı
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
2
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi (Diğer)
Kurum
Türkiye Maarif Vakfı
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencileri İçin Biyolojik Çeşitlilik Konusunda Ders Planı Tasarlama
Yazarlar:
Ferdiye Keleş
,
Hatice Özenoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18039
0
ATIF
1
FAVORİ
18039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
STEM ALANLARINA VE ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI İNCELEYEN MODEL ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Ferdiye Keleş
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-648229
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1715
0
FAVORİ
1715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Biyolojik Çeşitlilik Konusunda Ders Planı Tasarlama
Yazarlar:
Ferdiye Keleş
,
Hatice Özenoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18039
1
FAVORİ
18039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
STEM ALANLARINA VE ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI İNCELEYEN MODEL ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Ferdiye Keleş
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-648229
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1715
3
ATIF
0
FAVORİ
1715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI