Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Taner Arabacıoglu
Doç. Dr.
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
31
13
Yayın
23
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
31
TR Dizin Atıf
0000-0003-1116-1777
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Kurum
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Ters-Yüz Edilmiş Sınıf Deneyimleri: Matematik Dersinden Çıkarımlar
Yazarlar:
Taner Arabacıoglu
,
Ersen Yazıcı
,
Deniz Özen Ünal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.659164
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
0
ATIF
1
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Rethinking E-learning Continuance Intention for Turkish Adult Learners: A Combined Model
Yazarlar:
Taner Arabacıoglu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1642045
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
237
0
FAVORİ
237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi İşlemsel Düşünmenin Matematik Eğitimine Entegre Edilmesi: Başarı, Motivasyon ve Öğrenme Stratejileri Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Onur Top
,
Taner Arabacıoglu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1385749
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scratch, computational thinking, and grit: At the beginning, during, and after the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Taner Arabacıoglu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1391292
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
0
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Implications from a Modelling based Flipped Mathematics Course
Yazarlar:
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
,
Taner Arabacıoglu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1286927
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Homojen ve Heterojen Gruplardaki Öğretmen Adaylarının STEM Ürünlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Ersen Yazıcı
,
Deniz Özen Ünal
,
Taner Arabacıoglu
,
Hanife Can Şen
, Ekin Dalgıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
890
0
FAVORİ
890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME: BİR SİSTEMATİK ALANYAZIN TARAMASI
Yazarlar:
Onur Top
,
Taner Arabacıoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.850325
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2603
0
FAVORİ
2603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Teknolojileri Kullanım Düzeylerinin Bireysel Yenilikçilik Özellikleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Berna Safa
,
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1804
0
FAVORİ
1804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ters-Yüz Edilmiş Sınıf Deneyimleri: Matematik Dersinden Çıkarımlar
Yazarlar:
Taner Arabacıoglu
,
Ersen Yazıcı
,
Deniz Özen Ünal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.659164
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
1
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimler Alanında Yapılmış Dönüştürülmüş Sınıf Araştırmalarının İçerik Analizi
Yazarlar:
Fatma Pehlivan
,
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.686077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1587
0
FAVORİ
1587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.684766
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1681
0
FAVORİ
1681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Ayşe Hilal Oral,
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.450656
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3939
0
FAVORİ
3939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FACEBOOK KULLANIMININ MODELLENMESİ
Yazarlar:
Taner Arabacıoğlu
,
Özlem Çakır
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
882
0
FAVORİ
882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojisi Öğretmenlerinin Modüler Eğitim Programına İlişkin Görüşleri: Aydın İlinde Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
783
0
FAVORİ
783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Bilgi İşlemsel Düşünmenin Matematik Eğitimine Entegre Edilmesi: Başarı, Motivasyon ve Öğrenme Stratejileri Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Onur Top
,
Taner Arabacıoglu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1385749
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
1
ATIF
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Implications from a Modelling based Flipped Mathematics Course
Yazarlar:
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
,
Taner Arabacıoglu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1286927
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
3
ATIF
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME: BİR SİSTEMATİK ALANYAZIN TARAMASI
Yazarlar:
Onur Top
,
Taner Arabacıoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.850325
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2603
6
ATIF
0
FAVORİ
2603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimler Alanında Yapılmış Dönüştürülmüş Sınıf Araştırmalarının İçerik Analizi
Yazarlar:
Fatma Pehlivan
,
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.686077
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1587
1
ATIF
0
FAVORİ
1587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.684766
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1681
1
ATIF
0
FAVORİ
1681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Ayşe Hilal Oral,
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.450656
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3939
8
ATIF
0
FAVORİ
3939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI