Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Taner Arabacıoglu
Taner Arabacıoglu
Dr. Öğr. Üyesi
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
10
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
26
10
Yayın
18
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0003-1116-1777
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgi Sistemleri Eğitimi
Kurum
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Ters-Yüz Edilmiş Sınıf Deneyimleri: Matematik Dersinden Çıkarımlar
Yazarlar:
Taner Arabacıoglu
,
Ersen Yazıcı
,
Deniz Özen Ünal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.659164
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
0
ATIF
1
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.684766
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1194
1
ATIF
1
FAVORİ
1194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Implications from a Modelling based Flipped Mathematics Course
Yazarlar:
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
,
Taner Arabacıoglu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1286927
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
177
0
FAVORİ
177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Homojen ve Heterojen Gruplardaki Öğretmen Adaylarının STEM Ürünlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Ersen Yazıcı
,
Deniz Özen Ünal
,
Taner Arabacıoglu
,
Hanife Can Şen
, Ekin Dalgıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
487
0
FAVORİ
487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME: BİR SİSTEMATİK ALANYAZIN TARAMASI
Yazarlar:
Onur Top
,
Taner Arabacıoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.850325
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
0
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Teknolojileri Kullanım Düzeylerinin Bireysel Yenilikçilik Özellikleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Berna Safa
,
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
0
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ters-Yüz Edilmiş Sınıf Deneyimleri: Matematik Dersinden Çıkarımlar
Yazarlar:
Taner Arabacıoglu
,
Ersen Yazıcı
,
Deniz Özen Ünal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.659164
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
1
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimler Alanında Yapılmış Dönüştürülmüş Sınıf Araştırmalarının İçerik Analizi
Yazarlar:
Fatma Pehlivan
,
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.686077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1108
0
FAVORİ
1108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.684766
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1194
1
FAVORİ
1194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Ayşe Hilal Oral,
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.450656
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2992
0
FAVORİ
2992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FACEBOOK KULLANIMININ MODELLENMESİ
Yazarlar:
Taner Arabacıoğlu
,
Özlem Çakır
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
0
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojisi Öğretmenlerinin Modüler Eğitim Programına İlişkin Görüşleri: Aydın İlinde Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
578
0
FAVORİ
578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME: BİR SİSTEMATİK ALANYAZIN TARAMASI
Yazarlar:
Onur Top
,
Taner Arabacıoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.850325
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
4
ATIF
0
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimler Alanında Yapılmış Dönüştürülmüş Sınıf Araştırmalarının İçerik Analizi
Yazarlar:
Fatma Pehlivan
,
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.686077
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1108
1
ATIF
0
FAVORİ
1108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.684766
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1194
1
ATIF
1
FAVORİ
1194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Ayşe Hilal Oral,
Taner Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.450656
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2992
6
ATIF
0
FAVORİ
2992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat