Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
e-ISSN 2757-6035 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2018 | Yayıncı Adnan Menderes Üniversitesi | mediajdergi.com


Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi - MEDIAJ, Aydın Adnan Menderes Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından, Aralık ve Nisan ayları olmak üzere yılda iki kez yayınlanan, hakemli bir e-dergidir. Yayın hayatına IV. Kuvvet Uluslararası Hakemli Dergi olarak, 2018 yılında başlayan MEDIAJ 2020 yılında, yeni bir bilimsel yaklaşım ve akademik bakış açısını hedefleyerek yenilenme sürecine girmiş, bu nedenle amaç ve kapsam değişikliğine gitme kararı almıştır.

MEDIAJ, yeni bilimsel yaklaşım ve bakış açısı ile uluslararası indekslerle uyumluluk temel prensibi dâhilinde bilimsel yayın kapasitesini arttırarak yayın hayatına devam etmektedir. TRDizin başvuru sürecinde olan MEDIAJ, ikili kör hakemlik sürecinin yürütüldüğü ve çalışmaların iThenticate programı aracılığı ile intihal denetimlerinin gerçekleştirildiği, kar amacı gütmeyen ve açık yayıncılık prensiplerini benimseyen uluslararası hakemli bir dergidir.

MEDIAJ TRDizin değerlendirme sürecindedir. MEDIAJ'ın dahil olduğu veritabanı ve indeksler: Asos Indeks, EuroPub, Google Scholar, İdealOnline, Ulrichs Web ve Scilit olmak üzere, yanı sıra dergimiz ulusal ve uluslararası 15'in üzerinde yeni indeksin de değerlendirme sürecindedir. 

MEDIAJ yayın sürecinin hiçbir aşamasında, telif, yayın işleme, hakem bedeli vb. ücret talep etmemektedir. Editör ve iki yönlü kör hakemlik süreçlerini olumlu bir şekilde geçen her çalışma, ücretsiz olarak yayınlanır. 

Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi

e-ISSN 2757-6035 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2018 | Yayıncı Adnan Menderes Üniversitesi | mediajdergi.com
Kapak Resmi


Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi - MEDIAJ, Aydın Adnan Menderes Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından, Aralık ve Nisan ayları olmak üzere yılda iki kez yayınlanan, hakemli bir e-dergidir. Yayın hayatına IV. Kuvvet Uluslararası Hakemli Dergi olarak, 2018 yılında başlayan MEDIAJ 2020 yılında, yeni bir bilimsel yaklaşım ve akademik bakış açısını hedefleyerek yenilenme sürecine girmiş, bu nedenle amaç ve kapsam değişikliğine gitme kararı almıştır.

MEDIAJ, yeni bilimsel yaklaşım ve bakış açısı ile uluslararası indekslerle uyumluluk temel prensibi dâhilinde bilimsel yayın kapasitesini arttırarak yayın hayatına devam etmektedir. TRDizin başvuru sürecinde olan MEDIAJ, ikili kör hakemlik sürecinin yürütüldüğü ve çalışmaların iThenticate programı aracılığı ile intihal denetimlerinin gerçekleştirildiği, kar amacı gütmeyen ve açık yayıncılık prensiplerini benimseyen uluslararası hakemli bir dergidir.

MEDIAJ TRDizin değerlendirme sürecindedir. MEDIAJ'ın dahil olduğu veritabanı ve indeksler: Asos Indeks, EuroPub, Google Scholar, İdealOnline, Ulrichs Web ve Scilit olmak üzere, yanı sıra dergimiz ulusal ve uluslararası 15'in üzerinde yeni indeksin de değerlendirme sürecindedir. 

MEDIAJ yayın sürecinin hiçbir aşamasında, telif, yayın işleme, hakem bedeli vb. ücret talep etmemektedir. Editör ve iki yönlü kör hakemlik süreçlerini olumlu bir şekilde geçen her çalışma, ücretsiz olarak yayınlanır. 

Dergi Tarihçesi
Derginin Önceki Adı ISSN eISSN TR Dizin Atıf Sayısı Yıl
Dördüncü Kuvvet Uluslararası Hakemli Dergi 2636-8633 0 2018-2021
Veri Tabanları & İndeksler

20985

21601


21253


20987


crossref-logo-200.svg







20986



21107



21237

22545

22546