Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Funda Hasançebi
Doç.
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
10
4
Yayın
6
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Destekli STEM Eğitiminin İletişim, Eleştirel Düşünme, Bilimsel Yaratıcılık ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Çağla Kutru
,
Funda Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1336324
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
831
0
FAVORİ
831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students’ Views Regarding Instruction during the Pandemic Process
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Mehmet Yavuz
,
Bünyami Kayalı
,
Mehmet Hasançebi
,
Özgür Tutal
, Abdurrahim Özkılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.980931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1282
0
FAVORİ
1282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of STEM application on 21st century skills of middle school students and student experiences
Yazarlar:
Mehmet Yavuz
,
Mehmet Hasançebi
,
Funda Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Soft Computing and Artificial Intelligence
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımında Üniversite Öğrencilerinin Tartışma Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Özlem Baydaş,
Funda Yeşildağ-hasançebi
,
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.341522
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1975
0
FAVORİ
1975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Soft Computing and Artificial Intelligence
Editörlük
Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Destekli STEM Eğitiminin İletişim, Eleştirel Düşünme, Bilimsel Yaratıcılık ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Çağla Kutru
,
Funda Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1336324
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
831
1
ATIF
0
FAVORİ
831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students’ Views Regarding Instruction during the Pandemic Process
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Mehmet Yavuz
,
Bünyami Kayalı
,
Mehmet Hasançebi
,
Özgür Tutal
, Abdurrahim Özkılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.980931
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1282
2
ATIF
0
FAVORİ
1282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımında Üniversite Öğrencilerinin Tartışma Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Özlem Baydaş,
Funda Yeşildağ-hasançebi
,
Selcan Kilis
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.341522
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1975
7
ATIF
0
FAVORİ
1975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat