Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Funda Hasançebi
Doç. Dr.
Giresun University
Yayın
8
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
11
8
Yayın
4
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Giresun University
Popüler Yayınları
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMLERİNİN 5E DERS PLANI UYGULAMALARINA YANSIMASI
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Özlem Baydaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.667304
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1803
2
ATIF
1
FAVORİ
1803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Dinamik Materyaller Ve Çalışma Yapraklarında Kullandıkları Çoklu Gösterimler
Yazarlar:
Türkan Berrin Kağızmanlı Köse
,
Funda Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1373328
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
132
0
FAVORİ
132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A rating scale development study for the evaluation of lesson plans and teaching practices on argumentation-based inquiry
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Büşra Tuncay Yüksel
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.948489
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1217
0
FAVORİ
1217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Gülcan Özdemir
,
Seda Çavuş-güngören
,
Funda Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.799198
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1463
0
FAVORİ
1463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Impact of Stem Integrated Argumentation-Based Inquiry Applications on Students ' Academic Success, Reflective Thinking and Creative Thinking Skills
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Ömer Güner
,
Cagla Kutru
,
Mehmet Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.90.8.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1633
0
FAVORİ
1633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Argümantasyona Dayalı Bilim Öğrenme Yaklaşımını Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Nitelikleri Açısından Değerlendirmesi
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Esra Muslu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.763914
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
0
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMLERİNİN 5E DERS PLANI UYGULAMALARINA YANSIMASI
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Özlem Baydaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.667304
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1803
1
FAVORİ
1803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Modsal Betimleme Eğitiminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Etkisi
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Serkan Kartal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Amaçlı Yazmanın Modern Fizik Konularını Öğrenmede ve Öğrenciler Üzerinde Etkisi
Yazarlar:
Funda Yeşildağ Hasançebi
,
Gülşen Koçak
, Asiye Pınar Köksal,
Sabriye Seven
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1295
0
FAVORİ
1295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Online Science Education Journal
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Impact of Stem Integrated Argumentation-Based Inquiry Applications on Students ' Academic Success, Reflective Thinking and Creative Thinking Skills
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Ömer Güner
,
Cagla Kutru
,
Mehmet Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.90.8.4
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1633
7
ATIF
0
FAVORİ
1633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Argümantasyona Dayalı Bilim Öğrenme Yaklaşımını Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Nitelikleri Açısından Değerlendirmesi
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Esra Muslu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.763914
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
2
ATIF
0
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMLERİNİN 5E DERS PLANI UYGULAMALARINA YANSIMASI
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Özlem Baydaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.667304
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1803
2
ATIF
1
FAVORİ
1803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat