Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Günkut Mesci
Doç. Dr.
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
11
7
Yayın
0
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0003-0319-5993
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
,
Eda Erdaş Kartal
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.663737
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
956
1
ATIF
1
FAVORİ
956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A rating scale development study for the evaluation of lesson plans and teaching practices on argumentation-based inquiry
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Büşra Tuncay Yüksel
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.948489
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1726
0
FAVORİ
1726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1121814
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
932
0
FAVORİ
932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları: Bir Q Metot Çalışması
Yazarlar:
Günkut Mesci
,
Büşra Tuncay Yüksel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.774451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
0
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teoriden Uygulamaya Bilimsel Sorgulama ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.861829
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1916
0
FAVORİ
1916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimsel Sorgulamanın Doğası Görüşleri
Yazarlar:
Günkut Mesci
,
Eda Erdaş Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.797246
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1497
0
FAVORİ
1497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining of Preservice Science Teachers’ Conceptions of Learning Science: A Q Method Study
Yazarlar:
Günkut Mesci
,
Mustafa Uzoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.806100
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
484
0
FAVORİ
484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
,
Eda Erdaş Kartal
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.663737
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
956
1
FAVORİ
956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Education in Science Environment and Health
Kastamonu Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
A rating scale development study for the evaluation of lesson plans and teaching practices on argumentation-based inquiry
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Büşra Tuncay Yüksel
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.948489
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1726
3
ATIF
0
FAVORİ
1726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1121814
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
932
2
ATIF
0
FAVORİ
932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimsel Sorgulamanın Doğası Görüşleri
Yazarlar:
Günkut Mesci
,
Eda Erdaş Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.797246
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1497
12
ATIF
0
FAVORİ
1497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
,
Eda Erdaş Kartal
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.663737
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
956
1
ATIF
1
FAVORİ
956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat