Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
KAAN Batı
Doç. Dr.
HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
11
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
19
11
Yayın
19
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0002-6169-7871
36543510900
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Dönüştürücü Öğrenme Kuramına Dayalı Laboratuvar Uygulamaları ile Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Görüşlerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.550150
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1328
0
ATIF
1
FAVORİ
1328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hybrid Regression Analysis of Predictors of Teachers' ICT Use in Teaching Practices: Evidence from ICILS
Yazarlar:
Kaan Batı
,
Şeyma Irmak
Yayın Bilgisi: 2025 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1627835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
129
0
FAVORİ
129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Koçlarının Güçlü Sorgulama Yeterlilikleri ve Öğrenci Farkındalığını Geliştirme Yaklaşımları
Yazarlar:
Çağla Kutru
,
Kaan Batı
,
Eda Gürlen
,
Nazife Karagöz Bolat
,
Gamze Alın Uran
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1658587
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
150
0
FAVORİ
150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İrem Dilek
,
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1590663
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
261
0
FAVORİ
261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Algı Ve Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Gamze Güner
,
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1332443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
663
0
FAVORİ
663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of School and Student-Related Factors on PISA 2015 Science Performances in Turkey
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
0
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2015 Sonuçlarına Göre Duyuşsal Özelliklerin Öğrencilerin Fen Performansları Üzerine Etkisinin Ülkeler Arası Karşılaştırılması
Yazarlar:
Kaan Batı
,
Mehmet İkbal Yetişir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
713
0
FAVORİ
713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüştürücü Öğrenme Kuramına Dayalı Laboratuvar Uygulamaları ile Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Görüşlerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.550150
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1328
1
FAVORİ
1328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE FEN EĞİTİMİ VE KİMYA EĞİTİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARINA GENEL BİR BAKIŞ
Yazarlar:
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3291
0
FAVORİ
3291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Performanslarının Duyuşsal Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
,
Mustafa Kahyaoğlu
,
Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2191
0
FAVORİ
2191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASI VE EPİSTEMOLOJİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gökhan Güneş
,
Kaan Batı
,
Davut Açar
, Gülçin Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
842
0
FAVORİ
842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Bilgi İşlemsel Düşünme ve Bütünleştirilmiş Alanlar Yaklaşımı (STEAM)
Yazarlar:
Kaan Batı
,
İlke Çalışkan
,
M.İkbal Yetişir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5681
0
FAVORİ
5681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Dezavantajlı Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Performanslarının Duyuşsal Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
,
Mustafa Kahyaoğlu
,
Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405014
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2191
5
ATIF
0
FAVORİ
2191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat