Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
KAAN Batı
Doç. Dr.
HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
8
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
19
8
Yayın
17
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0002-6169-7871
36543510900
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Dönüştürücü Öğrenme Kuramına Dayalı Laboratuvar Uygulamaları ile Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Görüşlerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.550150
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
0
ATIF
1
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Algı Ve Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Gamze Güner
,
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1332443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
246
0
FAVORİ
246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of School and Student-Related Factors on PISA 2015 Science Performances in Turkey
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1024
0
FAVORİ
1024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2015 Sonuçlarına Göre Duyuşsal Özelliklerin Öğrencilerin Fen Performansları Üzerine Etkisinin Ülkeler Arası Karşılaştırılması
Yazarlar:
Kaan Batı
,
Mehmet İkbal Yetişir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüştürücü Öğrenme Kuramına Dayalı Laboratuvar Uygulamaları ile Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Görüşlerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.550150
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
1
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE FEN EĞİTİMİ VE KİMYA EĞİTİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARINA GENEL BİR BAKIŞ
Yazarlar:
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2731
0
FAVORİ
2731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Performanslarının Duyuşsal Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
,
Mustafa Kahyaoğlu
,
Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1991
0
FAVORİ
1991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASI VE EPİSTEMOLOJİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gökhan Güneş
,
Kaan Batı
,
Davut Açar
, Gülçin Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
707
0
FAVORİ
707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Bilgi İşlemsel Düşünme ve Bütünleştirilmiş Alanlar Yaklaşımı (STEAM)
Yazarlar:
Kaan Batı
,
İlke Çalışkan
,
M.İkbal Yetişir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4925
0
FAVORİ
4925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Dezavantajlı Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Performanslarının Duyuşsal Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
,
Mustafa Kahyaoğlu
,
Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405014
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1991
4
ATIF
0
FAVORİ
1991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat