Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet İkbal Yetişir
Prof. Dr.
ANKARA UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES
Yayın
5
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
6
5
Yayın
6
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
0000-0003-1769-4937
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
ANKARA UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES
Popüler Yayınları
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoglu
,
Mehmet İkbal Yetişir
, Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.450201
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1877
1
ATIF
1
FAVORİ
1877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of School and Student-Related Factors on PISA 2015 Science Performances in Turkey
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1045
0
FAVORİ
1045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2015 Sonuçlarına Göre Duyuşsal Özelliklerin Öğrencilerin Fen Performansları Üzerine Etkisinin Ülkeler Arası Karşılaştırılması
Yazarlar:
Kaan Batı
,
Mehmet İkbal Yetişir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
551
0
FAVORİ
551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoglu
,
Mehmet İkbal Yetişir
, Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.450201
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1877
1
FAVORİ
1877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Performanslarının Duyuşsal Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
,
Mustafa Kahyaoğlu
,
Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2026
0
FAVORİ
2026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğrenimine Yönelim Ölçeğinin Türkçe’ ye Uyarlanması
Yazarlar:
Mehmet Yetişir
,
Eren Ceylan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.49510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
0
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Psychology and Educational Studies
Kurul Üyeliği
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Şarkiyat
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoglu
,
Mehmet İkbal Yetişir
, Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.450201
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1877
1
ATIF
1
FAVORİ
1877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Performanslarının Duyuşsal Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
,
Mustafa Kahyaoğlu
,
Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405014
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2026
4
ATIF
0
FAVORİ
2026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğrenimine Yönelim Ölçeğinin Türkçe’ ye Uyarlanması
Yazarlar:
Mehmet Yetişir
,
Eren Ceylan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.49510
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
1
ATIF
0
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat