Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Kahyaoğlu
Prof. Dr.
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
347
14
Yayın
26
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
347
TR Dizin Atıf
0000-0003-2003-9730
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Becerileri Algılarının, Merak, Motivasyon ve Tutum Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehtap Saraçoğlu
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.472673
ATIF
13
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2418
13
ATIF
3
FAVORİ
2418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ÇEVRE EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
MUSTAFA Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6316
0
ATIF
1
FAVORİ
6316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoglu
,
Mehmet İkbal Yetişir
, Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.450201
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2144
2
ATIF
1
FAVORİ
2144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAPSAMINDA TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME UYGULAMALARINA YÖNELİK ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mehmet Koca
,
İsmail Türkoğlu
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1512542
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
56
0
FAVORİ
56
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım Odaklı Düşünme Etkinlikleriyle Bütünleştirilmiş Eğitsel Robotik Uygulamaların Ortaokul Öğrencilerinin Bilişsel Yapı ve Kavramsal Değişimine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Koca
,
İsmail Türkoğlu
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1474202
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
335
0
FAVORİ
335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Siirt İli ve Yöresindeki Bal Arılarının Bağırsak İçeriklerinden Bazı Bakteriyel Etkenlerin İzolasyonu ve Antimikrobiyal Duyarlılıkları
Yazarlar:
Özgül Gülaydın
,
Mustafa Kahyaoğlu
,
Ali Gülaydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Animal Health Production and Hygiene
DOI: 10.53913/aduveterinary.1413768
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
0
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İnovatif Düşünme Becerilerine İlişkin Özyeterlilik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nezir Erbek
,
Erol Asiltürk
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1264434
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
909
0
FAVORİ
909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Postgraduate Theses on Digital Literacy in Turkey: A Content Analysis Study
Yazarlar:
Mithat Elçiçek
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoglu
,
Mehmet İkbal Yetişir
, Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.450201
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2144
1
FAVORİ
2144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Becerileri Algılarının, Merak, Motivasyon ve Tutum Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehtap Saraçoğlu
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.472673
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2418
3
FAVORİ
2418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Performanslarının Duyuşsal Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
,
Mustafa Kahyaoğlu
,
Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2193
0
FAVORİ
2193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ÇEVRE EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
MUSTAFA Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6316
1
FAVORİ
6316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN “DOĞA” KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFOR ANALİZİ YOLUYLA İNCELENMESİ
Yazarlar:
MUSTAFA Kahyaoğlu
,
HALİT Kırıktaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.98568
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3456
0
FAVORİ
3456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRESEL DAVRANIŞ VE DÜŞÜNCELERİ İLE BİREYSEL DEĞERLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoğlu
, Halit Kırıktaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.64638
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2926
0
FAVORİ
2926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının çevreyle ilgili sivil toplum örgütlerine yönelik görüşleri ve sivil toplum örgütlerinin çevre eğitimine katkısı
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoğlu
,
Mehmet Fatih Kaya
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre Konularıyla İlgili Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1127
0
FAVORİ
1127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersinde yeni teknolojileri kullanmaya yönelik görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1060
0
FAVORİ
1060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Animal Health Production and Hygiene
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Computer and Education Research
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Marmara Coğrafya Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Editörlük
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editör
Kurul Üyeliği
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Siirt Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoglu
,
Mehmet İkbal Yetişir
, Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.450201
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2144
2
ATIF
1
FAVORİ
2144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Becerileri Algılarının, Merak, Motivasyon ve Tutum Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehtap Saraçoğlu
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.472673
ATIF
13
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2418
13
ATIF
3
FAVORİ
2418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Performanslarının Duyuşsal Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
,
Mustafa Kahyaoğlu
,
Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405014
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2193
5
ATIF
0
FAVORİ
2193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat