Fethiye Karslı Baydere profil resmi
Fethiye Karslı Baydere Doç. Dr. Giresun University
Yayın 16 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 45 TR Dizin Atıf 15
16 Yayın
2 Hakemlik
45 CrossRef Atıf
15 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

Giresun University

Popüler Yayınları

0

2

5402

Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar: Fethiye Karslı Baydere , Ela Aydın
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8552

11

1

8552

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3099

6

1

3099

Yayınlar

0

235

Asitler ve Bazlar Konusu Kapsamında İndikatör Yapımına Yönelik Bir STEM Etkinliği Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Bengihan Dilara Kol, Fethiye Karslı Baydere
DOI: 10.51725/etad.1213005
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 562

0

562

0

1068

0

804

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3099

1

3099

1

8552

2

5402

5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar: Fethiye Karslı , Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1015

0

1015

0

1411

0

1868

Yayınlar

1

0

235

2

0

1068

3

0

804

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3099

6

1

3099

Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar: Fethiye Karslı Baydere , Ela Aydın
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8552

11

1

8552

5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar: Fethiye Karslı , Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1015

2

0

1015

4

0

1411

10

0

1868

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.