Fethiye Karslı Baydere profil resmi
Fethiye Karslı Baydere Prof. Dr. Giresun University
Yayın 17 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 56 TR Dizin Atıf 17
17 Yayın
3 Hakemlik
56 CrossRef Atıf
17 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

Giresun University

Popüler Yayınları

0

2

6190

Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar: Fethiye Karslı Baydere , Ela Aydın
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF 14 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9208

14

1

9208

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4151

6

1

4151

Yayınlar

0

605

Asitler ve Bazlar Konusu Kapsamında İndikatör Yapımına Yönelik Bir STEM Etkinliği Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Bengihan Dilara Kol, Fethiye Karslı Baydere
DOI: 10.51725/etad.1213005
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1333

0

1333

0

1935

0

1187

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4151

1

4151

1

9208

2

6190

5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar: Fethiye Karslı , Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1275

0

1275

0

1631

0

2238

Yayınlar

3

0

605

Asitler ve Bazlar Konusu Kapsamında İndikatör Yapımına Yönelik Bir STEM Etkinliği Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Bengihan Dilara Kol, Fethiye Karslı Baydere
DOI: 10.51725/etad.1213005
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1333

1

0

1333

1

0

1459

2

0

1935

4

0

1187

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4151

6

1

4151

Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar: Fethiye Karslı Baydere , Ela Aydın
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF 14 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9208

14

1

9208

5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar: Fethiye Karslı , Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1275

2

0

1275

4

0

1631

11

0

2238

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.