Fethiye Karslı Baydere profil resmi
Fethiye Karslı Baydere Prof. Dr. Giresun University
Yayın 16 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 50 TR Dizin Atıf 15
16 Yayın
3 Hakemlik
50 CrossRef Atıf
15 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

Giresun University

Popüler Yayınları

0

2

5903

Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar: Fethiye Karslı Baydere , Ela Aydın
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8962

12

1

8962

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3921

6

1

3921

Yayınlar

0

444

Asitler ve Bazlar Konusu Kapsamında İndikatör Yapımına Yönelik Bir STEM Etkinliği Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Bengihan Dilara Kol, Fethiye Karslı Baydere
DOI: 10.51725/etad.1213005
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1020

0

1020

0

1593

0

1009

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3921

1

3921

1

8962

2

5903

5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar: Fethiye Karslı , Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1176

0

1176

0

1547

0

2085

Yayınlar

2

0

444

2

0

1593

4

0

1009

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3921

6

1

3921

Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar: Fethiye Karslı Baydere , Ela Aydın
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8962

12

1

8962

5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar: Fethiye Karslı , Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1176

2

0

1176

4

0

1547

11

0

2085

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.