Necla DÖNMEZ USTA Doç. Dr. Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın 18 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 46
18 Yayın
13 Hakemlik
46 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

DİJİTAL OYUN TASARLAMANIN ÖĞRENMEYE ETKİSİ
Yazarlar: Necla DÖNMEZ USTA , Ebru TURAN GÜNTEPE
DOI: 10.29029/busbed.562553
ATIF 6 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2877

6

ATIF

3

FAVORİ

2877

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

20

ATIF

2

FAVORİ

4943

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

85

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 746

0

FAVORİ

746

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL OYUN TASARLAMANIN ÖĞRENMEYE ETKİSİ
Yazarlar: Necla DÖNMEZ USTA , Ebru TURAN GÜNTEPE
DOI: 10.29029/busbed.562553
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2877

3

FAVORİ

2877

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ORTAMINDA QR KOD DESTEKLİ MATERYALLERİN KULLANIMI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-482243
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2202

0

FAVORİ

2202

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3324

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1273

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1296

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2765

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

4943

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1537

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1645

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2221

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

4

ATIF

0

FAVORİ

1052

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 746

1

ATIF

0

FAVORİ

746

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL OYUN TASARLAMANIN ÖĞRENMEYE ETKİSİ
Yazarlar: Necla DÖNMEZ USTA , Ebru TURAN GÜNTEPE
DOI: 10.29029/busbed.562553
ATIF 6 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2877

6

ATIF

3

FAVORİ

2877

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ORTAMINDA QR KOD DESTEKLİ MATERYALLERİN KULLANIMI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-482243
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2202

3

ATIF

0

FAVORİ

2202

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının "Basit Elektrik Devreleri" Konusunda 5E Modeli ve REACT Stratejisine Uy-gun Hazırladıkları Ders Planlarının İncelenmesi
Yazarlar: Eser ÜLTAY, Neslihan ÜLTAY, Necla DÖNMEZ USTA
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.413382
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3324

8

ATIF

0

FAVORİ

3324

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

20

ATIF

2

FAVORİ

4943

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.