Necla Dönmez Usta profil resmi
Necla Dönmez Usta Prof. Dr. Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın 18 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 57
18 Yayın
13 Hakemlik
57 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

DİJİTAL OYUN TASARLAMANIN ÖĞRENMEYE ETKİSİ
Yazarlar: Necla Dönmez Usta , Ebru Turan Güntepe
DOI: 10.29029/busbed.562553
ATIF 12 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4001

12

3

4001

22

2

6800

Yayınlar

0

1223

Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1121

0

1121

DİJİTAL OYUN TASARLAMANIN ÖĞRENMEYE ETKİSİ
Yazarlar: Necla Dönmez Usta , Ebru Turan Güntepe
DOI: 10.29029/busbed.562553
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4001

3

4001

ÖĞRENME ORTAMINDA QR KOD DESTEKLİ MATERYALLERİN KULLANIMI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-482243
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3205

0

3205

0

4167

0

1567

0

1556

0

3366

2

6800

0

1833

0

2011

0

2622

Yayınlar

5

0

1399

Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1121

1

0

1121

DİJİTAL OYUN TASARLAMANIN ÖĞRENMEYE ETKİSİ
Yazarlar: Necla Dönmez Usta , Ebru Turan Güntepe
DOI: 10.29029/busbed.562553
ATIF 12 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4001

12

3

4001

ÖĞRENME ORTAMINDA QR KOD DESTEKLİ MATERYALLERİN KULLANIMI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-482243
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3205

3

0

3205

Sınıf Öğretmeni Adaylarının "Basit Elektrik Devreleri" Konusunda 5E Modeli ve REACT Stratejisine Uy-gun Hazırladıkları Ders Planlarının İncelenmesi
Yazarlar: Eser Ültay, Neslihan Ültay, Necla Dönmez Usta
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.413382
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4167

10

0

4167

22

2

6800

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.