Eser ÜLTAY Doç. Dr. GIRESUN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın 17 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 14 TR Dizin Atıf 36
17 Yayın
8 Hakemlik
14 CrossRef Atıf
36 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Fizik Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı REACT Stratejisi Kavram Öğretimi

Kurum

GIRESUN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
ATIF 8 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8465

8

ATIF

2

FAVORİ

8465

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılmış Nitel Çalışmaların İçerik Analizi
DOI: 10.24315/trkefd.297682
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2537

1

ATIF

1

FAVORİ

2537

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

3759

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

70

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

84

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Astronomi Eğitimine Yönelik Deneyimleri
DOI: 10.17679/inuefd.1085678
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 168

0

ATIF

0

FAVORİ

168

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

286

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Descriptive Content Analysis of Studies on 21st Century Skills
DOI: 10.33710/sduijes.895160
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 543

0

ATIF

0

FAVORİ

543

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
ATIF 8 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8465

8

ATIF

2

FAVORİ

8465

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 663

0

ATIF

0

FAVORİ

663

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

961

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2850

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2812

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

3759

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açıklama Destekli REACT Stratejisi ile İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri
DOI: 10.17860/mersinefd.336879
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2081

3

ATIF

0

FAVORİ

2081

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılmış Nitel Çalışmaların İçerik Analizi
DOI: 10.24315/trkefd.297682
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2537

1

ATIF

1

FAVORİ

2537

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2503

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1601

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavramsal Bilgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Eser ÜLTAY , Müslüm CAN
Yayın Bilgisi: 2015 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4504

0

ATIF

0

FAVORİ

4504

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.