avatar
Eser Ültay Prof. Dr. GIRESUN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın 22 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 243 TR Dizin Atıf 81
22 Yayın
15 Hakemlik
243 CrossRef Atıf
81 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fizik Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı REACT Stratejisi Kavram Öğretimi

Kurum

GIRESUN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
ATIF 206 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 40893

206

4

40893

0

2

4943

Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılmış Nitel Çalışmaların İçerik Analizi
DOI: 10.24315/trkefd.297682
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3433

6

1

3433

0

1

567

Yayınlar

0

292

0

1053

0

1454

0

1178

1

567

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Astronomi Eğitimine Yönelik Deneyimleri
DOI: 10.17679/inuefd.1085678
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 788

0

788

0

656

0

1507

Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 40893

4

40893

Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1119

0

1119

0

4414

Açıklama Destekli REACT Stratejisi ile İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri
DOI: 10.17860/mersinefd.336879
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2791

0

2791

Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılmış Nitel Çalışmaların İçerik Analizi
DOI: 10.24315/trkefd.297682
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3433

1

3433

0

3359

0

2066

0

5574

Yayınlar

3

0

1053

1

0

458

3

0

1454

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Astronomi Eğitimine Yönelik Deneyimleri
DOI: 10.17679/inuefd.1085678
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 788

2

0

788

2

0

656

Descriptive Content Analysis of Studies on 21st Century Skills
DOI: 10.33710/sduijes.895160
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1507

6

0

1507

Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
ATIF 206 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 40893

206

4

40893

5

0

1397

Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1119

1

0

1119

Açıklama Destekli REACT Stratejisi ile İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri
DOI: 10.17860/mersinefd.336879
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2791

5

0

2791

Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılmış Nitel Çalışmaların İçerik Analizi
DOI: 10.24315/trkefd.297682
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3433

6

1

3433

3

0

2066

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.