Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Eser Ültay
Prof. Dr.
GIRESUN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
21
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
163
TR Dizin Atıf
84
21
Yayın
13
Hakemlik
163
CrossRef Atıf
84
TR Dizin Atıf
0000-0001-6839-6361
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı
REACT Stratejisi
Kavram Öğretimi
Kurum
GIRESUN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Hakan Akyurt
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
ATIF
135
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29614
135
ATIF
4
FAVORİ
29614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Konularındaki Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
,
Salih Kürşat Çilingir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4606
0
ATIF
2
FAVORİ
4606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılmış Nitel Çalışmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Merve Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.297682
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3083
5
ATIF
1
FAVORİ
3083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EKOTURİZM VE EKOTURİZM REHBERLİĞİ EĞİTİMİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİNİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Yazarlar:
Hakan Akyurt
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
320
0
ATIF
1
FAVORİ
320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adayları İle Fen Deneyleri Konusunda Yapılan Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
İbrahim Özkurt
,
Eser Ültay
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1311924
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Ters Yüz Öğrenme Modeliyle İlgili Yapılan Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Alperen Tanrıverdi
,
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİ KAPSAMINDA KULLANILAN TEKNOLOJİK ARAÇ-GEREÇLER HAKKINDA 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Aslıhan Şenol
,
İbrahim Özkurt
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.58853/dumad.1233594
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
290
0
FAVORİ
290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki İlkokullarda Yapılan STEM Eğitimi Uygulamaları Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Nurcan Fındık
,
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1241470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
0
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The REACT strategy in early childhood education: Teaching geometric shapes by “Pastry Kuki”
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EKOTURİZM VE EKOTURİZM REHBERLİĞİ EĞİTİMİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİNİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Yazarlar:
Hakan Akyurt
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
320
1
FAVORİ
320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Astronomi Eğitimine Yönelik Deneyimleri
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1085678
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
520
0
FAVORİ
520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimine Yönelik Görüşlerini İnceleyen Çalışmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
, Sinem Balaban,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.953385
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
519
0
FAVORİ
519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Descriptive Content Analysis of Studies on 21st Century Skills
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Necla Dönmez Usta
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.895160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Hakan Akyurt
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29614
4
FAVORİ
29614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimine Yönelik Öz-Yeterliğin Öğrenme Yaklaşımları ve Öğrenme-Öğretme Ortamına Yönelik Algılara Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Necla Dönmez Usta
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.695389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1223
0
FAVORİ
1223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yazarlar:
Necla Dönmez Usta
,
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yardımcı Öğretim Elemanı Desteğiyle Yürütülen Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamalarının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tutum ve Başarısına Etkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Salih Kürşat Çilingir
,
Durmus Ekız
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF EĞİTİMİ PROGRAMINDAKİ ZORUNLU DERSLER HAKKINDA BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Ramazan Sever,
Kamuran Tarım
,
Eser Ültay
,
Salih Çilingir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3718
0
FAVORİ
3718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançları Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Şule Merve Uluduz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3104
0
FAVORİ
3104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Konularındaki Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
,
Salih Kürşat Çilingir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4606
2
FAVORİ
4606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açıklama Destekli REACT Stratejisi ile İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Nedim Alev
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336879
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2552
0
FAVORİ
2552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılmış Nitel Çalışmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Merve Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.297682
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3083
1
FAVORİ
3083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Asit ve Bazlar Konusunda Çalışma Yaprakları Geliştirebilme Yeterlikleri
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
,
Necla Dönmez Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.53095
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3050
0
FAVORİ
3050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Teknoloji Uygulamaları ve Tasarımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Şule Merve Uludüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000174097
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1834
0
FAVORİ
1834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavramsal Bilgilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Eser Ültay
, Müslüm Can
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5293
0
FAVORİ
5293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Studies in Educational Research and Development
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Türkiye Mesleki ve Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adayları İle Fen Deneyleri Konusunda Yapılan Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
İbrahim Özkurt
,
Eser Ültay
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1311924
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
1
ATIF
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki İlkokullarda Yapılan STEM Eğitimi Uygulamaları Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Nurcan Fındık
,
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1241470
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
1
ATIF
0
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Astronomi Eğitimine Yönelik Deneyimleri
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1085678
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
520
2
ATIF
0
FAVORİ
520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimine Yönelik Görüşlerini İnceleyen Çalışmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
, Sinem Balaban,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.953385
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
519
2
ATIF
0
FAVORİ
519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Descriptive Content Analysis of Studies on 21st Century Skills
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Necla Dönmez Usta
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.895160
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
6
ATIF
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Hakan Akyurt
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
ATIF
135
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29614
135
ATIF
4
FAVORİ
29614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimine Yönelik Öz-Yeterliğin Öğrenme Yaklaşımları ve Öğrenme-Öğretme Ortamına Yönelik Algılara Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Necla Dönmez Usta
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.695389
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1223
4
ATIF
0
FAVORİ
1223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yazarlar:
Necla Dönmez Usta
,
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
1
ATIF
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açıklama Destekli REACT Stratejisi ile İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Nedim Alev
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336879
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2552
5
ATIF
0
FAVORİ
2552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılmış Nitel Çalışmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Merve Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.297682
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3083
5
ATIF
1
FAVORİ
3083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Teknoloji Uygulamaları ve Tasarımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Şule Merve Uludüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000174097
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1834
1
ATIF
0
FAVORİ
1834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat