Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Filiz Kabapınar
Prof. Dr.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
1
12
Yayın
9
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kimya Eğitimi
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
K12 Fen Bilimleri Alan Becerileri Eğitimi Kapsamında Hipotez Oluşturma Becerisinin Öğretimi ve Etkisinin Değerlendirilmesi: Kimya Dersinden Uygulamalar
Yazarlar:
Filiz Kabapınar
,
Destan Tekin
,
Sevgi Tetik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309215
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
0
ATIF
2
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Sorgulamaya Dayalı Eğitim Programının Kimya Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme Anlayışlarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Kezban Kara
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1614
0
ATIF
1
FAVORİ
1614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimlerinde Argümantasyon Temelli Öğretim Süreci: Öğrenciler ve Öğretmenden Yansımalar
Yazarlar:
Birsen Berfu Akaydın
,
Yücel Kabapınar
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
K12 Fen Bilimleri Alan Becerileri Eğitimi Kapsamında Hipotez Oluşturma Becerisinin Öğretimi ve Etkisinin Değerlendirilmesi: Kimya Dersinden Uygulamalar
Yazarlar:
Filiz Kabapınar
,
Destan Tekin
,
Sevgi Tetik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309215
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
2
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Sınıf Modeli ile Mol Kavramı ve Kimyasal Hesaplamalar Ünitelerinin Öğretimi
Yazarlar:
Destan Tekin
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1200304
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1740
0
FAVORİ
1740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Kimya Dersi Sıvılar Konusuna İlişkin Bilgilerinin Çoklu Gösterimler ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Oya Ağlarcı Özdemir
,
Merve Ok
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.825851
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2213
0
FAVORİ
2213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Tercih Ettikleri Öğretmen Profillerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Güney
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının vücudun pH dengesi konusundaki bilgi entegrasyon düzeylerinin incelenmesi
Yazarlar:
Fatma Şahin
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.664823
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1533
0
FAVORİ
1533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Karikatürü Temelinde Tasarlanan Öğretimin 9. Sınıf Öğrencilerinin Atom Yarıçapı Kavramını Öğrenmelerine Etkisi
Yazarlar:
Gülşah Karakırık
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3984
0
FAVORİ
3984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Sorgulamaya Dayalı Eğitim Programının Kimya Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme Anlayışlarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Kezban Kara
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1614
1
FAVORİ
1614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Araştırmacılarının Bilim Etiğine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ertan Çetinkaya
,
Ezgi Kirman Çetinkaya
,
Mehtap Yıldırım
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3241
0
FAVORİ
3241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dolaylı Fen Öğretiminde Hizmet Öncesi Argümantasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Kavramalarına Etkisi
Yazarlar:
Candan Cengiz
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3763
0
FAVORİ
3763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmen Adaylarının Bilime ve Sözde Bilime İlişkin Görüşlerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Oya Ağlarcı
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2029
0
FAVORİ
2029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Kovalent Bağda Elektronların Konum ve Hareketlerini Anlama Biçimleri
Yazarlar:
Filiz Kabapınar
, Berrin Adik
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2672
0
FAVORİ
2672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Editörlük
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Engineering
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Yayınlar
Lise Öğrencilerinin Kimya Dersi Sıvılar Konusuna İlişkin Bilgilerinin Çoklu Gösterimler ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Oya Ağlarcı Özdemir
,
Merve Ok
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.825851
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2213
1
ATIF
0
FAVORİ
2213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI