Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Filiz Kabapınar
Prof. Dr.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
1
12
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Araştırma Sorgulamaya Dayalı Eğitim Programının Kimya Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme Anlayışlarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Kezban Kara
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1297
0
ATIF
1
FAVORİ
1297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
K12 Fen Bilimleri Alan Becerileri Eğitimi Kapsamında Hipotez Oluşturma Becerisinin Öğretimi ve Etkisinin Değerlendirilmesi: Kimya Dersinden Uygulamalar
Yazarlar:
Filiz Kabapınar
,
Destan Tekin
,
Sevgi Tetik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309215
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
593
0
ATIF
1
FAVORİ
593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimlerinde Argümantasyon Temelli Öğretim Süreci: Öğrenciler ve Öğretmenden Yansımalar
Yazarlar:
Birsen Berfu Akaydın
,
Yücel Kabapınar
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
118
0
FAVORİ
118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
K12 Fen Bilimleri Alan Becerileri Eğitimi Kapsamında Hipotez Oluşturma Becerisinin Öğretimi ve Etkisinin Değerlendirilmesi: Kimya Dersinden Uygulamalar
Yazarlar:
Filiz Kabapınar
,
Destan Tekin
,
Sevgi Tetik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309215
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
593
1
FAVORİ
593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Sınıf Modeli ile Mol Kavramı ve Kimyasal Hesaplamalar Ünitelerinin Öğretimi
Yazarlar:
Destan Tekin
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1200304
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1023
0
FAVORİ
1023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Kimya Dersi Sıvılar Konusuna İlişkin Bilgilerinin Çoklu Gösterimler ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Oya Ağlarcı Özdemir
,
Merve Ok
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.825851
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1686
0
FAVORİ
1686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Tercih Ettikleri Öğretmen Profillerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Güney
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
661
0
FAVORİ
661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının vücudun pH dengesi konusundaki bilgi entegrasyon düzeylerinin incelenmesi
Yazarlar:
Fatma Şahin
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.664823
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1214
0
FAVORİ
1214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Karikatürü Temelinde Tasarlanan Öğretimin 9. Sınıf Öğrencilerinin Atom Yarıçapı Kavramını Öğrenmelerine Etkisi
Yazarlar:
Gülşah Karakırık
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3536
0
FAVORİ
3536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Sorgulamaya Dayalı Eğitim Programının Kimya Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme Anlayışlarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Kezban Kara
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1297
1
FAVORİ
1297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Araştırmacılarının Bilim Etiğine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ertan Çetinkaya
,
Ezgi Kirman Çetinkaya
,
Mehtap Yıldırım
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2726
0
FAVORİ
2726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dolaylı Fen Öğretiminde Hizmet Öncesi Argümantasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Kavramalarına Etkisi
Yazarlar:
Candan Cengiz
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3455
0
FAVORİ
3455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmen Adaylarının Bilime ve Sözde Bilime İlişkin Görüşlerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Oya Ağlarcı
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1819
0
FAVORİ
1819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Kovalent Bağda Elektronların Konum ve Hareketlerini Anlama Biçimleri
Yazarlar:
Filiz Kabapınar
, Berrin Adik
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2476
0
FAVORİ
2476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Editörlük
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Engineering
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Yayınlar
Lise Öğrencilerinin Kimya Dersi Sıvılar Konusuna İlişkin Bilgilerinin Çoklu Gösterimler ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Oya Ağlarcı Özdemir
,
Merve Ok
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.825851
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1686
1
ATIF
0
FAVORİ
1686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat