Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yücel Kabapınar
Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi
Yayın
44
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
74
44
Yayın
8
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
74
TR Dizin Atıf
0000-0001-6039-0096
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilimlerde ve Eğitimde Bilgi İşleme
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Tarih Eğitimi
Kurum
Marmara Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğretmen ve Velilerin Gözünden Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Katılımlarının Öyküleri: “Uzaktan Eğitim mi, Uzakta Kalan Eğitim mi?”
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Büşra Melis Kanyılmaz
,
Nihan Ören Koçhan
,
Uğur Atik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29228/mutead.6
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1188
4
ATIF
2
FAVORİ
1188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yansıtıcı Düşünme Uygulamaları Sonunda Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme İlkelerine Yönelik Tercihleri ve Tercihlerin Nedenleri
Yazarlar:
Bülent Özden
,
Yücel Kabapınar
,
Alev Önder
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1139
0
ATIF
1
FAVORİ
1139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Egitim Felsefesinin Yansimasi Olarak Ingiliz Ögrencilerinin Tarih Dersi Defterleri: Nicola ve Arkadaşlarinin Tarihsel Bilinçlerinin Oluşum Sürecinden Kesitler
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim, Özgürlük ve Tel Örgüler Bağlamında Okuldan Kaçmak: Gitmek mi Zor, Kalmak mı?
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Verim Gümüşsoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3152
0
ATIF
1
FAVORİ
3152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ve Okul Yöneticilerinin Perspektifinden “Sınıf Anneliği” Kavramına Bakmak: ‘Olmayıp da Olan Bir Unvan’
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Eda Sak
,
Esra Toprak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29228/tead.8
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2042
0
ATIF
1
FAVORİ
2042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
KANIT TEMELLİ ÖĞRENMEYİ ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İÇİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE İŞE KOŞMAK: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Yasemin Yabansu
,
Yücel Kabapınar
,
Hamza Akengin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1519144
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
70
0
FAVORİ
70
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimlerinde Argümantasyon Temelli Öğretim Süreci: Öğrenciler ve Öğretmenden Yansımalar
Yazarlar:
Birsen Berfu Akaydın
,
Yücel Kabapınar
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
144
0
FAVORİ
144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin Sessiz Paydaşları Olarak Okul Yardımcı Personeli: Kimler ve Yaptıkları İş Nasıl Algılanıyor?
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Banu Moçoşoğlu
,
İbrahim Baştuğ
,
Özlem Tuncer Şener
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1368199
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
253
1
FAVORİ
253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madalyonun İki Yüzünü de Görme Boyutuyla Öğretmen-Veli Hediyeleşmesine Bakmak: Minnet mi Çıkar mı?
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Cansu Türkmen Demir
,
Miray Oğuzgiray
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1340289
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
407
0
FAVORİ
407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncel Karikatürleri Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Sürecinde İşe Koşmak: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Mihriban Mike
,
Adil Adnan Öztürk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
798
0
FAVORİ
798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GAZETE HABERLERİYLE DESTEKLENMİŞ SOSYAL BİLGİLER DERSİ DENEYİMİ ÖĞRENCİLERE ÇOKLU BAKIŞ AÇISI KAZANDIRMAK NOKTASINDA NE DENLİ ETKİLİDİR?: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Cemal Gökhan Ol
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
189
0
FAVORİ
189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimler Alan Becerileri: Kavram, Kapsam ve Geliştirilme Öyküsü
Yazarlar:
Yasin Doğan
,
Yücel Kabapınar
,
Serhat Zaman
,
Ekrem Ziya Duman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309009
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
0
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI’NA (EBA) YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet İnanoğlu
,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1251888
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
407
0
FAVORİ
407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kanıt Temelli Öğrenmeyi Hayat Bilgisi Dersinde Uygulamanın Etkililiğine Bakmak: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Nuray Başpınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1275493
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
638
1
FAVORİ
638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Gazete Haberleriyle Desteklenmiş Örnek Olay Yöntemi Öğrencilere Çoklu Bakış Açısı Kazandırır Mı?: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Tolga Topçubaşı
,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1185296
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1356
0
FAVORİ
1356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamlarında Çağdaş Türk Çocuk Edebiyatı Öykülerine Yer Verme Durumları: Edebiyatın Sınıfa Yansıması
Yazarlar:
Tülay Takak
,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
464
0
FAVORİ
464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deneyimli Sınıf Öğretmenleriyle 2005 Yılı Hayat Bilgisi Ders Kitaplarını Sorgulamak: Yapılandırmacılık Deneyimine Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Birsen Berfu Akaydın
,
Hakan Çetin
,
Cumali Keleş
,
Lütfullah Çelikten
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
862
0
FAVORİ
862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şanlıurfa’nın Köy İlkokulunda Görsel Öyküyle Empati Becerisini Geliştirmek: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Tuğba Doğanay
,
Yücel Kabapınar
,
Elif Sarıcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.927582
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
893
0
FAVORİ
893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ve Okul Yöneticilerinin Perspektifinden “Sınıf Anneliği” Kavramına Bakmak: ‘Olmayıp da Olan Bir Unvan’
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Eda Sak
,
Esra Toprak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29228/tead.8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2042
1
FAVORİ
2042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Velilerin Gözünden Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Katılımlarının Öyküleri: “Uzaktan Eğitim mi, Uzakta Kalan Eğitim mi?”
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Büşra Melis Kanyılmaz
,
Nihan Ören Koçhan
,
Uğur Atik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29228/mutead.6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1188
2
FAVORİ
1188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yerel Tarih Öğretim Yöntemini Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanmak: Yanıbaşında Olan Geçmişi Görmek ve Duyumsamak
Yazarlar: Cemil Ayça Öztaşçı,
Yücel Kabapınar
,
Gül Tuncel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.669015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2168
0
FAVORİ
2168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerde Empati Becerisini Geliştirme Temelli Bir Teknik Olarak Görsel Öykü: Örnek Uygulamalar
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
, Eray Tabak, Batuhan Yavuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11118
0
FAVORİ
11118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim, Özgürlük ve Tel Örgüler Bağlamında Okuldan Kaçmak: Gitmek mi Zor, Kalmak mı?
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Verim Gümüşsoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3152
1
FAVORİ
3152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Derslerinde Storyline Yaklaşım ile Bütünleştirilmiş Kanıt Temelli Etkinliklerin Kullanımı
Yazarlar:
Hanifi Şekerci
,
Yücel Kbapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2316
0
FAVORİ
2316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri ve Okul Psikolojik Danışmanları Birbirlerini Nasıl Algılamaktadır?
Yazarlar:
Zehra Kılıç Özmen
,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17623
0
FAVORİ
17623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberlik ve Psikolojik Danışma ve Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Öğrencilerinin Mesleklerine Bakışları ve Meslekî Yeterlilik Durumları
Yazarlar:
Zehra Kılıç Özmen
,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.462058
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1367
0
FAVORİ
1367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ve ÖĞRENCİLERİN “KANIT TEMELLİ TARİH ÖĞRETİMİ”NE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: BİR DURUM SAPTAMASI
Yazarlar:
Ayşe Yetiş
,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.555574
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2354
0
FAVORİ
2354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA GAZETE HABERLERİNİ KULLANMA(MA)SI: GÜNCELİN SINIFTA VAROLMA ÇABASI
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
, Tolga Topcubaşı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Eurasian Education and Culture
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
0
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müziksel Zeka Temelinde Hayat Bilgisi Dersi İşlemek: “Hem Öğreniyorum Hem De Eğleniyorum"
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Tuğba Sargın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.454502
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1507
0
FAVORİ
1507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“GENÇLER ÜSKÜDAR’IN TARİHİNİ YAZIYOR, BELGESELİNİ ÇEKİYOR”: TÜM SÜREÇLERİYLE BİR YEREL ve SÖZLÜ TARİH PROJESİ
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.459876
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1928
0
FAVORİ
1928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlk Mezunlarını Verme Sürecinde 4+4+4 Eğitim Sistemini Yeniden Değerlendirmek
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
, Emel Çilingir,
Tolga Topçubaşı
, Ümran Atabaş,
Buket Karadağ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Derslerinde Değişim ve Sürekliliğin Algılanmasında Görsel Okumanın Etkililiği: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Ahmet Sağlamgöncü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.398801
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2191
0
FAVORİ
2191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STORYLİNE YAKLAŞIMINA DAYALI ETKİNLİKLERİN İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hanifi Şekerci
, M. Cihangir Doğan,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1881
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Eşya Tarihini Araştırmak: Eşyanın da Tarihi Mi Olurmuş!
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Ahmet Sağlamgöncü
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.342492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2400
0
FAVORİ
2400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Öğrenci Algıları
Yazarlar:
Şahin Dündar
,
Yücel Kabapınar
,
Levent Deniz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1899
0
FAVORİ
1899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SBS/OKS ve YGS/ÖSS Sorularındaki Görecelik: “Hangi Yanıt Doğru, Benimki mi ÖSYM’ninki mi?”
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Selda Şan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2278
0
FAVORİ
2278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRNEK OLAY YÖNTEMİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSLERİNDE KULLANIMINA YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Nur Ütkür
,
Yücel Kabapınar
,
Alev Önder
Yayın Bilgisi: 2016 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7386
0
FAVORİ
7386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEREL TARİH SOSYAL BİLGİLER/TARİH ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YER ALMALI MIDIR?: "MALATYALI OLMAK" İLE "MALATYA’YI BİLMEK" AYNI ŞEY MİDİR?
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
, Feyza Karakurt
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish History Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1586
0
FAVORİ
1586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hakkâri’de Yapılandırmacı Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarına İlişkin Bir Değerlendirme: Değişim Kolay Mı?
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
, Feyza Karakurt
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
0
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEĞİŞİM VE SÜREKLİLİK BAĞLAMINDA OYUN VE OYUNCAĞA BAKMAK: BİR SÖZLÜ TARİH ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
, Sibel İncegül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish History Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3969
0
FAVORİ
3969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TARİH DERSLERİNDE FARKLI BECERİLERE SAHİP ÖĞRENCİLERE AYNI DERS KİTAPLARINI SUNMAK NE DERECE ADİLDİR? : HEİNEMANN YAYINEVİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185625
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1670
0
FAVORİ
1670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yansıtıcı Düşünmenin Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Hazırlama Becerileri ve Becerileri Kullanma Sıklıklarına Etkisi
Yazarlar:
Bülent Özden
,
Alev Önder
,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.00830
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
0
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yansıtıcı Düşünme Uygulamaları Sonunda Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme İlkelerine Yönelik Tercihleri ve Tercihlerin Nedenleri
Yazarlar:
Bülent Özden
,
Yücel Kabapınar
,
Alev Önder
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1139
1
FAVORİ
1139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örnek Olayın Hayat Bilgisi Dersi Sınıf Ortamlarında Etkin Kullanılması: Yöntem Teoride Aktif Ya Uygulamada?
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
, Özge Özkan,
Tuğba Sargın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1297
0
FAVORİ
1297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİMDEKİ HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE KULLANILACAK BİR ÖĞRETİM ETKİNLİĞİ OLARAK RESİM ÇİZİMİ YOLUYLA EMPATİ
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2551
0
FAVORİ
2551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 1998 VE 2004 YILI İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINA GÖRE HAZIRLANMIŞ HAYAT BİLGİSİ DERS KİTAPLARINA İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELERİ
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
, Yelda Akbal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2942
0
FAVORİ
2942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler (4-5. Sınıf) Ölçme Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanılma-Kullanılmama Nedenleri ve Uygulamaların Yeterliliği
Yazarlar:
Meltem Ataman
,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
1
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Sosyal Bilgiler (4-5. Sınıf) Programları'ndaki Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1033
0
FAVORİ
1033
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Egitim Felsefesinin Yansimasi Olarak Ingiliz Ögrencilerinin Tarih Dersi Defterleri: Nicola ve Arkadaşlarinin Tarihsel Bilinçlerinin Oluşum Sürecinden Kesitler
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Erciyes Journal of Education
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Eurasian Education and Culture
International Journal of Social Science Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish History Education Journal
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erciyes Journal of Education
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Turkish Academic Research Review
Turkish History Education Journal
Yayınlar
Sosyal Bilimler Alan Becerileri: Kavram, Kapsam ve Geliştirilme Öyküsü
Yazarlar:
Yasin Doğan
,
Yücel Kabapınar
,
Serhat Zaman
,
Ekrem Ziya Duman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309009
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
1
ATIF
0
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Gazete Haberleriyle Desteklenmiş Örnek Olay Yöntemi Öğrencilere Çoklu Bakış Açısı Kazandırır Mı?: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Tolga Topçubaşı
,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1185296
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1356
1
ATIF
0
FAVORİ
1356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şanlıurfa’nın Köy İlkokulunda Görsel Öyküyle Empati Becerisini Geliştirmek: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Tuğba Doğanay
,
Yücel Kabapınar
,
Elif Sarıcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.927582
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
893
1
ATIF
0
FAVORİ
893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Velilerin Gözünden Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Katılımlarının Öyküleri: “Uzaktan Eğitim mi, Uzakta Kalan Eğitim mi?”
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Büşra Melis Kanyılmaz
,
Nihan Ören Koçhan
,
Uğur Atik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29228/mutead.6
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1188
4
ATIF
2
FAVORİ
1188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yerel Tarih Öğretim Yöntemini Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanmak: Yanıbaşında Olan Geçmişi Görmek ve Duyumsamak
Yazarlar: Cemil Ayça Öztaşçı,
Yücel Kabapınar
,
Gül Tuncel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.669015
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2168
4
ATIF
0
FAVORİ
2168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ve ÖĞRENCİLERİN “KANIT TEMELLİ TARİH ÖĞRETİMİ”NE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: BİR DURUM SAPTAMASI
Yazarlar:
Ayşe Yetiş
,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.555574
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2354
4
ATIF
0
FAVORİ
2354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müziksel Zeka Temelinde Hayat Bilgisi Dersi İşlemek: “Hem Öğreniyorum Hem De Eğleniyorum"
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Tuğba Sargın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.454502
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1507
1
ATIF
0
FAVORİ
1507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“GENÇLER ÜSKÜDAR’IN TARİHİNİ YAZIYOR, BELGESELİNİ ÇEKİYOR”: TÜM SÜREÇLERİYLE BİR YEREL ve SÖZLÜ TARİH PROJESİ
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.459876
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1928
4
ATIF
0
FAVORİ
1928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Derslerinde Değişim ve Sürekliliğin Algılanmasında Görsel Okumanın Etkililiği: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Ahmet Sağlamgöncü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.398801
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2191
3
ATIF
0
FAVORİ
2191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Eşya Tarihini Araştırmak: Eşyanın da Tarihi Mi Olurmuş!
Yazarlar:
Yücel Kabapınar
,
Ahmet Sağlamgöncü
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.342492
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2400
4
ATIF
0
FAVORİ
2400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yansıtıcı Düşünmenin Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Hazırlama Becerileri ve Becerileri Kullanma Sıklıklarına Etkisi
Yazarlar:
Bülent Özden
,
Alev Önder
,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.00830
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
1
ATIF
0
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat