Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tolga Saka
Dr. Öğr. Üyesi
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
8
6
Yayın
4
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0002-0042-0836
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin 5. Sınıf Düzeyinde Rehberli Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğretim Yaklaşımını Uygulama Durumları
Yazarlar:
Tolga Saka
,
Ahmet Zeki Saka
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.597482
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1440
0
ATIF
1
FAVORİ
1440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of the Universal Design Model in Learning on the Academic Success of Eighth Grade Students: The Subject of Heredity
Yazarlar:
Alev Rencüzoğulları
,
Tolga Saka
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1382209
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
237
0
FAVORİ
237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)
Yazarlar:
Tolga Saka
,
Tufan İnaltekin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.865502
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
934
0
FAVORİ
934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin 5. Sınıf Düzeyinde Rehberli Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğretim Yaklaşımını Uygulama Durumları
Yazarlar:
Tolga Saka
,
Ahmet Zeki Saka
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.597482
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1440
1
FAVORİ
1440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Sorgulamayla İlgili Verilen Eğitimin Öğretmen Adaylarının Planlama ve Uygulama Süreçlerine Etkisi
Yazarlar:
Tolga Saka
,
Nur Akcanca
, Nesli Kala Aydın,
Selcan Sungur Alhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437735
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Plagiarism Tendency of Faculty of Education Students
Yazarlar: Adem Dağaşan,
Mükremin Durmuş
,
Tolga Saka
,
Ebru Saka
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
0
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tolga Saka
, Muzaffer Alkan, Volkan Göksu, Önder Albayrak, Selcan Sungur Alhan, Nur Akcanca
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Caucasian Journal of Science
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
845
0
FAVORİ
845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Caucasian Journal of Science
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)
Yazarlar:
Tolga Saka
,
Tufan İnaltekin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.865502
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
934
2
ATIF
0
FAVORİ
934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Sorgulamayla İlgili Verilen Eğitimin Öğretmen Adaylarının Planlama ve Uygulama Süreçlerine Etkisi
Yazarlar:
Tolga Saka
,
Nur Akcanca
, Nesli Kala Aydın,
Selcan Sungur Alhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437735
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
4
ATIF
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat