Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nur Akcanca
Doç. Dr.
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
19
11
Yayın
26
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0003-4074-0639
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sosyal Girişimcilik Becerilerinin Kazandırılmasında Bir Araç Olarak Yaratıcı Dramaya Yönelik Algılar
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Nur Akcanca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.688809
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1155
0
ATIF
1
FAVORİ
1155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrencilerin Çevre Eğitimine Dair Öz-Yeterlikleri ve Çevre Etiği Farkındalık Algılarıyla Ekolojik Vatandaşlıklarının İlişkisi
Yazarlar:
Merve Altın
,
Nur Akcanca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
654
0
FAVORİ
654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik Algıları
Yazarlar:
Nur Akcanca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1185084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
0
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Readiness of Primary and Preschool Pre-Service Teachers' for Teaching Profession in Turkey: A Mixed Methods Research
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Nur Akcanca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.750217
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMDE YENİLİKÇİ BİR ÖĞRENME YAKLAŞIMI: İŞBİRLİKLİ YARATICILIK MODELİ
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Nur Akcanca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.753592
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1029
0
FAVORİ
1029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINA YÖNELİK EBEVEYN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Sema İnce
,
Nur Akcanca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3775
0
FAVORİ
3775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü
Yazarlar:
Nur Akcanca
,
Derya Girgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.755333
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1168
0
FAVORİ
1168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Girişimcilik Becerilerinin Kazandırılmasında Bir Araç Olarak Yaratıcı Dramaya Yönelik Algılar
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Nur Akcanca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.688809
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1155
1
FAVORİ
1155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Sorgulamayla İlgili Verilen Eğitimin Öğretmen Adaylarının Planlama ve Uygulama Süreçlerine Etkisi
Yazarlar:
Tolga Saka
,
Nur Akcanca
, Nesli Kala Aydın,
Selcan Sungur Alhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437735
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1080
0
FAVORİ
1080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Activities Prepared by Different Teaching Techniques on Scientific Creativity Levels of Prospective Pre-school Teachers
Yazarlar:
Nur Akcanca
,
Lale Cerrah Ozsevgec
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.1.71
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
480
0
FAVORİ
480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Nur Akcanca
, Serap Aktemur Gürler, Hicran Alkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Caucasian Journal of Science
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12697
0
FAVORİ
12697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Yaratıcılığa İlişkin Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nur Akcanca
,
Lale Cerrah Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1745
0
FAVORİ
1745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Caucasian Journal of Science
Eğitimde Kuram ve Uygulama
European Journal of Educational Research
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Mecmua
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik Algıları
Yazarlar:
Nur Akcanca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1185084
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
1
ATIF
0
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMDE YENİLİKÇİ BİR ÖĞRENME YAKLAŞIMI: İŞBİRLİKLİ YARATICILIK MODELİ
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Nur Akcanca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.753592
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1029
3
ATIF
0
FAVORİ
1029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü
Yazarlar:
Nur Akcanca
,
Derya Girgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.755333
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1168
3
ATIF
0
FAVORİ
1168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Sorgulamayla İlgili Verilen Eğitimin Öğretmen Adaylarının Planlama ve Uygulama Süreçlerine Etkisi
Yazarlar:
Tolga Saka
,
Nur Akcanca
, Nesli Kala Aydın,
Selcan Sungur Alhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437735
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1080
4
ATIF
0
FAVORİ
1080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat