Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şenay Delimehmet Dada
Dr.
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
14
5
Yayın
3
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0002-7412-5880
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Otizm ve Spekrum Bozukluğu Eğitimi
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN FEN VE DOĞA ETKİNLİKLERİ ÖĞRETİM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Ahmet Gülay
,
Murat Pehlevan
,
Şenay Delimehmet Dada
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5476
0
ATIF
2
FAVORİ
5476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözcük Bilgisi ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Şenay Delimehmet Dada
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.544840
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4000
9
ATIF
2
FAVORİ
4000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözel Problem Çözme ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.474803
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
4
ATIF
1
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1317
1
ATIF
1
FAVORİ
1317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerinde Yaşam Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Akademisyen Önerileri
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Havva Yaman
,
Şeyma Nur Bekar
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Haluk Özmen
,
Orhan Çakıroğlu
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Zeynep Tatlı
,
Hava İpek Akbulut
,
Ahmet Gülay
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Göksel Çelenk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1354965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
0
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1317
1
FAVORİ
1317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözcük Bilgisi ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Şenay Delimehmet Dada
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.544840
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4000
2
FAVORİ
4000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözel Problem Çözme ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.474803
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
1
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN FEN VE DOĞA ETKİNLİKLERİ ÖĞRETİM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Ahmet Gülay
,
Murat Pehlevan
,
Şenay Delimehmet Dada
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5476
2
FAVORİ
5476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Deprem Araştırma Dergisi
Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
Yayınlar
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1317
1
ATIF
1
FAVORİ
1317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözcük Bilgisi ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Şenay Delimehmet Dada
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.544840
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4000
9
ATIF
2
FAVORİ
4000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözel Problem Çözme ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.474803
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
4
ATIF
1
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat