Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Yıkmış
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
35
14
Yayın
27
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Zihinsel Engelli Eğitimi
Otizm ve Spekrum Bozukluğu Eğitimi
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi (Diğer)
Kurum
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Özel Gereksinimli Bireylere Matematik Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretimin Kanıta Dayalı Uygulama Olarak Belirlenmesi
Yazarlar:
Özge Özlü Ünlü
,
Aslin Arslanoğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.938438
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2602
2
ATIF
4
FAVORİ
2602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Gözden Geçirilmesi
Yazarlar:
Mine Kizir
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000164182
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4672
2
ATIF
3
FAVORİ
4672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU İLE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU TANISI OLAN BİREYLERİN EBEVEYNLERİNİN DEPRESYON DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Akın Gönen
,
Ahmet Yıkmış
,
İbrahim Diken
Yayın Bilgisi: 2020 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4427
0
ATIF
3
FAVORİ
4427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihin Engelli Çocuklara Öz Bakım Becerilerinin Şarkı Yoluyla Öğretilmesi Teaching Self-Care Skills To Mentally Retarded Children With The Song
Yazarlar: Merve Ünal,
Ahmet Serkan Ece
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2942
0
ATIF
1
FAVORİ
2942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözel Problem Çözme ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.474803
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2613
5
ATIF
1
FAVORİ
2613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Sözel Problem Çözme Becerilerinin Öğretiminde Uyarlanmış Kavramsal Model Temelli Öğretimin Etkililiği
Yazarlar:
Özge Özlü Ünlü
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1443417
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
224
0
FAVORİ
224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Bireylere Matematik Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretimin Kanıta Dayalı Uygulama Olarak Belirlenmesi
Yazarlar:
Özge Özlü Ünlü
,
Aslin Arslanoğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.938438
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2602
4
FAVORİ
2602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Öğrencilere Basamak Değerinin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği
Yazarlar:
Hatice Kübra Erkaraman
,
Ahmet Yıkmış
,
Nesime Kübra Terzioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1100487
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
0
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINA DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN COVID-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.925629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
519
0
FAVORİ
519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU İLE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU TANISI OLAN BİREYLERİN EBEVEYNLERİNİN DEPRESYON DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Akın Gönen
,
Ahmet Yıkmış
,
İbrahim Diken
Yayın Bilgisi: 2020 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4427
3
FAVORİ
4427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizlik Gösteren Öğrencilerin Eğitiminde Bilgisayar Kullanımı İle İlgili Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Kadriye Yıldız
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.492553
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1748
0
FAVORİ
1748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Geçiş Planlama ve Hizmetleri
Yazarlar:
Burcu Aktaş
,
Mehtap Kot
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.441254
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17417
0
FAVORİ
17417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözel Problem Çözme ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.474803
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2613
1
FAVORİ
2613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ÖZEL EĞİTİM ALANINDA YAPILAN MATEMATİK ARAŞTIRMALARININ BETİMSEL ANALİZİ
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Mehtap Kot
, Nesime Kübra Terzioğlu,
Burcu Aktaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-445908
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6029
1
FAVORİ
6029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERDE OYUN VE ŞARKIYI KULLANMA DURUMLARI
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
, Nesime Kübra Terzioğlu,
Mehtap Kot
,
Burcu Aktaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338848
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6000
0
FAVORİ
6000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihin Engelli Çocuklara Öz Bakım Becerilerinin Şarkı Yoluyla Öğretilmesi Teaching Self-Care Skills To Mentally Retarded Children With The Song
Yazarlar: Merve Ünal,
Ahmet Serkan Ece
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2942
1
FAVORİ
2942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Gözden Geçirilmesi
Yazarlar:
Mine Kizir
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000164182
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4672
3
FAVORİ
4672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLEŞİMLİ TAHTADA ÇOKLU-ORTAM NESNELERİYLE YAPILAN ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ İÇERİKLE ÖĞRETİME YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Erkan Tekinarslan
,
Ercan Top
,
Melih Derya Gürer
,
Ahmet Yıkmış
,
Mustafa Ayyıldız
,
Alpaslan Karabulut
,
Ömer Savaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.68000
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2812
1
FAVORİ
2812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Çocuklarla Çalışan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Matematik Dersine Yönelik Yapılan Çalışmalarla İlgili Görüş Ve Önerileri
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Nuray Öncül
,
Çimen Acar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2798
0
FAVORİ
2798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Research on Education and Psychology
Turkish Special Education Journal: International
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Özel Gereksinimli Bireylere Matematik Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretimin Kanıta Dayalı Uygulama Olarak Belirlenmesi
Yazarlar:
Özge Özlü Ünlü
,
Aslin Arslanoğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.938438
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2602
2
ATIF
4
FAVORİ
2602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Öğrencilere Basamak Değerinin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği
Yazarlar:
Hatice Kübra Erkaraman
,
Ahmet Yıkmış
,
Nesime Kübra Terzioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1100487
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
5
ATIF
0
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINA DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN COVID-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.925629
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
519
2
ATIF
0
FAVORİ
519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizlik Gösteren Öğrencilerin Eğitiminde Bilgisayar Kullanımı İle İlgili Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Kadriye Yıldız
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.492553
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1748
3
ATIF
0
FAVORİ
1748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Geçiş Planlama ve Hizmetleri
Yazarlar:
Burcu Aktaş
,
Mehtap Kot
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.441254
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17417
2
ATIF
0
FAVORİ
17417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözel Problem Çözme ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.474803
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2613
5
ATIF
1
FAVORİ
2613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ÖZEL EĞİTİM ALANINDA YAPILAN MATEMATİK ARAŞTIRMALARININ BETİMSEL ANALİZİ
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Mehtap Kot
, Nesime Kübra Terzioğlu,
Burcu Aktaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-445908
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6029
9
ATIF
1
FAVORİ
6029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERDE OYUN VE ŞARKIYI KULLANMA DURUMLARI
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
, Nesime Kübra Terzioğlu,
Mehtap Kot
,
Burcu Aktaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338848
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6000
3
ATIF
0
FAVORİ
6000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Gözden Geçirilmesi
Yazarlar:
Mine Kizir
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000164182
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4672
2
ATIF
3
FAVORİ
4672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLEŞİMLİ TAHTADA ÇOKLU-ORTAM NESNELERİYLE YAPILAN ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ İÇERİKLE ÖĞRETİME YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Erkan Tekinarslan
,
Ercan Top
,
Melih Derya Gürer
,
Ahmet Yıkmış
,
Mustafa Ayyıldız
,
Alpaslan Karabulut
,
Ömer Savaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.68000
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2812
2
ATIF
1
FAVORİ
2812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat