Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Alpaslan Karabulut
Doç. Dr.
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın
15
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
45
15
Yayın
27
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
0000-0002-7355-5109
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenleri ve Uygulama Sınıflarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Hakan Özak
,
Çimen Acar
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1678
1
ATIF
2
FAVORİ
1678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZMLİ ÖĞRENCİLERE İLETİŞİM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA SANAL GERÇEKLİĞİN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Muratcan Akbıyık
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
0
ATIF
2
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemalarla Matematik Problemi Çözme: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Yürütülen Şema Temelli Öğretim Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Alpaslan Karabulut
,
İrem Akçayır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3945
0
ATIF
1
FAVORİ
3945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerine Uygulanan Matematik Problemi Çözme Müdahaleleri: Kapsamlı Alanyazın İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Alpaslan Karabulut
,
Cihan Sert
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.774650
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4899
5
ATIF
1
FAVORİ
4899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin, Okuma Akıcılığının Geliştirilmesinde Kullanılan Müdahale Paketinin Etkisi
Yazarlar:
Büşra Baran
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1437270
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
586
0
ATIF
1
FAVORİ
586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kwl (Ne Biliyorum? Ne Öğrenmek İstiyorum? Ne Öğrendim?) Stratejisi’nin Hafif Düzeyde Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerisi Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hatice Özcan
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1584792
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
1
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Meslek Okulunda Görev Yapan Öğretmenlerin Mesleki Eğitime İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Celep
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1438523
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
0
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin, Okuma Akıcılığının Geliştirilmesinde Kullanılan Müdahale Paketinin Etkisi
Yazarlar:
Büşra Baran
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1437270
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
586
1
FAVORİ
586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anla-Cevapla Stratejisi’nin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerisindeki Etkisi
Yazarlar:
Fatih Öztürk
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2024.129
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin İşyerinde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin İşveren Görüşleri
Yazarlar:
Alpaslan Karabulut
,
Mehmet İnce
,
Hasan Hüseyin Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
578
0
FAVORİ
578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZMLİ ÖĞRENCİLERE İLETİŞİM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA SANAL GERÇEKLİĞİN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Muratcan Akbıyık
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
2
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Çocukların Nesneli Eylemleri Taklit Etme Düzeyleri Üzerinde Baba Aracılı Video ile Model Olma Öğretiminin Etkililiği
Yazarlar:
Hacer Diner Evren
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1712
0
FAVORİ
1712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerine Uygulanan Matematik Problemi Çözme Müdahaleleri: Kapsamlı Alanyazın İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Alpaslan Karabulut
,
Cihan Sert
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.774650
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4899
1
FAVORİ
4899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemalarla Matematik Problemi Çözme: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Yürütülen Şema Temelli Öğretim Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Alpaslan Karabulut
,
İrem Akçayır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3945
1
FAVORİ
3945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA OKULLARINDA OKUTULAN DERS KİTAPLARININ ÖĞRETMENLER TARAFINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Alpaslan Karabulut
,
Emine Öz Nişli
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-822547
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2204
0
FAVORİ
2204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Alpaslan Karabulut
, Alperen Yandı,
Ali Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1804
0
FAVORİ
1804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZİHİN ENGELLİLERE KARDEŞ ARACILIĞIYLA SUNULAN ÖĞRETİM PROGRAMININ OYUN KURALLARININ ÖĞRETİMİNDE ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Alparslan Karabulut
, Yusuf Ziya Tavil
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3161
0
FAVORİ
3161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLEŞİMLİ TAHTADA ÇOKLU-ORTAM NESNELERİYLE YAPILAN ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ İÇERİKLE ÖĞRETİME YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Erkan Tekinarslan
,
Ercan Top
,
Melih Derya Gürer
,
Ahmet Yıkmış
,
Mustafa Ayyıldız
,
Alpaslan Karabulut
,
Ömer Savaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.68000
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2908
1
FAVORİ
2908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemaya Dayalı Problem Çözme Stratejisinin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Çözme Performanslarına Etkisi
Yazarlar:
Alpaslan Karabulut
,
Ahmet Yıkmış
, Hakan Özak, Havva Karabulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3720
1
FAVORİ
3720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenleri ve Uygulama Sınıflarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Hakan Özak
,
Çimen Acar
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1678
2
FAVORİ
1678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Global Sport and Education Research
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Kwl (Ne Biliyorum? Ne Öğrenmek İstiyorum? Ne Öğrendim?) Stratejisi’nin Hafif Düzeyde Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerisi Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hatice Özcan
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1584792
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
1
ATIF
1
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerine Uygulanan Matematik Problemi Çözme Müdahaleleri: Kapsamlı Alanyazın İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Alpaslan Karabulut
,
Cihan Sert
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.774650
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4899
5
ATIF
1
FAVORİ
4899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA OKULLARINDA OKUTULAN DERS KİTAPLARININ ÖĞRETMENLER TARAFINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Alpaslan Karabulut
,
Emine Öz Nişli
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-822547
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2204
3
ATIF
0
FAVORİ
2204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLEŞİMLİ TAHTADA ÇOKLU-ORTAM NESNELERİYLE YAPILAN ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ İÇERİKLE ÖĞRETİME YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Erkan Tekinarslan
,
Ercan Top
,
Melih Derya Gürer
,
Ahmet Yıkmış
,
Mustafa Ayyıldız
,
Alpaslan Karabulut
,
Ömer Savaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.68000
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2908
2
ATIF
1
FAVORİ
2908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemaya Dayalı Problem Çözme Stratejisinin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Çözme Performanslarına Etkisi
Yazarlar:
Alpaslan Karabulut
,
Ahmet Yıkmış
, Hakan Özak, Havva Karabulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3720
9
ATIF
1
FAVORİ
3720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenleri ve Uygulama Sınıflarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Hakan Özak
,
Çimen Acar
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1678
1
ATIF
2
FAVORİ
1678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat