Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Alpaslan KARABULUT
Alpaslan KARABULUT
Doç. Dr.
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
0000-0002-7355-5109
Yayın
11
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
3
0000-0002-7355-5109
11
Yayın
23
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenleri ve Uygulama Sınıflarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet YIKMIŞ
,
Hakan ÖZAK
,
Çimen ACAR
,
Alpaslan KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1368
0
ATIF
2
FAVORİ
1368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZMLİ ÖĞRENCİLERE İLETİŞİM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA SANAL GERÇEKLİĞİN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Muratcan AKBIYIK
,
Alpaslan KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
324
0
ATIF
2
FAVORİ
324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemaya Dayalı Problem Çözme Stratejisinin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Çözme Performanslarına Etkisi
Yazarlar:
Alpaslan KARABULUT
,
Ahmet YIKMIŞ
, Hakan ÖZAK, Havva KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3104
6
ATIF
1
FAVORİ
3104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLEŞİMLİ TAHTADA ÇOKLU-ORTAM NESNELERİYLE YAPILAN ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ İÇERİKLE ÖĞRETİME YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Erkan TEKİNARSLAN
,
Ercan TOP
,
Melih Derya GÜRER
,
Ahmet YIKMIŞ
,
Mustafa AYYILDIZ
,
Alpaslan KARABULUT
,
Ömer SAVAŞ
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.68000
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2635
2
ATIF
1
FAVORİ
2635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemalarla Matematik Problemi Çözme: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Yürütülen Şema Temelli Öğretim Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk ÖZKUBAT
,
Alpaslan KARABULUT
,
İrem AKÇAYIR
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2729
0
ATIF
1
FAVORİ
2729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin İşyerinde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin İşveren Görüşleri
Yazarlar:
Alpaslan KARABULUT
,
Mehmet İNCE
,
Hasan Hüseyin YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
218
0
FAVORİ
218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZMLİ ÖĞRENCİLERE İLETİŞİM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA SANAL GERÇEKLİĞİN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Muratcan AKBIYIK
,
Alpaslan KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
324
2
FAVORİ
324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Çocukların Nesneli Eylemleri Taklit Etme Düzeyleri Üzerinde Baba Aracılı Video ile Model Olma Öğretiminin Etkililiği
Yazarlar:
Hacer DİNER EVREN
,
Alpaslan KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
569
0
FAVORİ
569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerine Uygulanan Matematik Problemi Çözme Müdahaleleri: Kapsamlı Alanyazın İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk ÖZKUBAT
,
Alpaslan KARABULUT
,
Cihan SERT
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.774650
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2804
0
FAVORİ
2804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemalarla Matematik Problemi Çözme: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Yürütülen Şema Temelli Öğretim Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk ÖZKUBAT
,
Alpaslan KARABULUT
,
İrem AKÇAYIR
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2729
1
FAVORİ
2729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA OKULLARINDA OKUTULAN DERS KİTAPLARININ ÖĞRETMENLER TARAFINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Alpaslan KARABULUT
,
Emine ÖZ NİŞLİ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-822547
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1403
0
FAVORİ
1403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Alpaslan KARABULUT
, Alperen YANDI,
Ali KAYA
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1261
0
FAVORİ
1261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZİHİN ENGELLİLERE KARDEŞ ARACILIĞIYLA SUNULAN ÖĞRETİM PROGRAMININ OYUN KURALLARININ ÖĞRETİMİNDE ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Alparslan Karabulut
, Yusuf Ziya Tavil
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2691
0
FAVORİ
2691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLEŞİMLİ TAHTADA ÇOKLU-ORTAM NESNELERİYLE YAPILAN ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ İÇERİKLE ÖĞRETİME YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Erkan TEKİNARSLAN
,
Ercan TOP
,
Melih Derya GÜRER
,
Ahmet YIKMIŞ
,
Mustafa AYYILDIZ
,
Alpaslan KARABULUT
,
Ömer SAVAŞ
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.68000
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2635
1
FAVORİ
2635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemaya Dayalı Problem Çözme Stratejisinin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Çözme Performanslarına Etkisi
Yazarlar:
Alpaslan KARABULUT
,
Ahmet YIKMIŞ
, Hakan ÖZAK, Havva KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3104
1
FAVORİ
3104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenleri ve Uygulama Sınıflarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet YIKMIŞ
,
Hakan ÖZAK
,
Çimen ACAR
,
Alpaslan KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1368
2
FAVORİ
1368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Journal of Advanced Education Studies
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerine Uygulanan Matematik Problemi Çözme Müdahaleleri: Kapsamlı Alanyazın İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk ÖZKUBAT
,
Alpaslan KARABULUT
,
Cihan SERT
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.774650
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2804
3
ATIF
0
FAVORİ
2804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA OKULLARINDA OKUTULAN DERS KİTAPLARININ ÖĞRETMENLER TARAFINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Alpaslan KARABULUT
,
Emine ÖZ NİŞLİ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-822547
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1403
1
ATIF
0
FAVORİ
1403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLEŞİMLİ TAHTADA ÇOKLU-ORTAM NESNELERİYLE YAPILAN ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ İÇERİKLE ÖĞRETİME YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Erkan TEKİNARSLAN
,
Ercan TOP
,
Melih Derya GÜRER
,
Ahmet YIKMIŞ
,
Mustafa AYYILDIZ
,
Alpaslan KARABULUT
,
Ömer SAVAŞ
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.68000
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2635
2
ATIF
1
FAVORİ
2635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemaya Dayalı Problem Çözme Stratejisinin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Çözme Performanslarına Etkisi
Yazarlar:
Alpaslan KARABULUT
,
Ahmet YIKMIŞ
, Hakan ÖZAK, Havva KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3104
6
ATIF
1
FAVORİ
3104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat