Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Yıkmış
Prof. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
28
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
81
28
Yayın
43
Hakemlik
81
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Tablet Üzerinde Eş Zamanlı İpucuyla Sunulan Nokta Belirleme Tekniği Kullanarak Rakam-Nesne Eşleme Öğretiminde Dokunarak Rakamları Öğrenelim Yazılımının Etkililiği
Yazarlar:
Hatice Zeynep Öztürk
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.518651
ATIF
5
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2965
5
ATIF
4
FAVORİ
2965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA SÜRECİNDE YAPTIKLARI ÇALIŞMALAR
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Burcu Aktaş
, Aysun Havva Karabulut, Nesime Kübra Terzioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471193
ATIF
3
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7985
3
ATIF
4
FAVORİ
7985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Temel Çıkarma İşlemi Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.298939
ATIF
7
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11432
7
ATIF
3
FAVORİ
11432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Toplama İşlemi Öğretiminde Doğrudan Öğretim Yöntemiyle Sunulan Nokta Belirleme Tekniği İle Sayı Doğrusu Stratejisinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mehtap Kot
,
Serdar Sönmez
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.323011
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10562
9
ATIF
2
FAVORİ
10562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenleri ve Uygulama Sınıflarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Hakan Özak
,
Çimen Acar
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1683
1
ATIF
2
FAVORİ
1683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Çarpma İşlemi Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Çeşitlendirilmiş Uygulamaları
Yazarlar:
Mehtap Kot
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
63
0
FAVORİ
63
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Rolü
Yazarlar:
Muratcan Akbıyık
,
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Asli Gerek Şenol
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1502298
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
853
0
FAVORİ
853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Becerilerinde Şemaya Dayalı Öğretim Stratejisinin Etkililiği
Yazarlar:
Sena Gülsüm Şen
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1424130
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
471
1
FAVORİ
471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Akademik Beceri Öğretiminde Materyal Kullanımına Yönelik Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Türker Yıldırım
,
Asli Gerek Şenol
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1352849
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1344
0
FAVORİ
1344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERE TOPLAMA VE ÇIKARMA PROBLEMLERİNİN ÇÖZME BECERİSİNİN ÖĞRETİMİNDE ŞEMAYA DAYALI ÖĞRETİM STRATEJİSİNİN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Baran Yaşar
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1250642
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1049
1
FAVORİ
1049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Toplama İşlemi Öğretimi: Oyun Yoluyla Sunulan Nokta Belirleme Tekniği
Yazarlar:
Feyyaz Şentürk
,
Ahmet Yıkmış
,
Nesime Kübra Terzioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1284401
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
0
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Fen Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı: Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Muratcan Akbıyık
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1192245
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2487
2
FAVORİ
2487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Ulaşım Türlerine Göre Taşıtlar Konusunun Öğretiminde Kavram Haritalarının Etkililiği
Yazarlar:
Beste Oktav
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.0131
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL GEREKSINIMLI ÖĞRENCİLERIN EĞİTİMİNDE KULLANILAN FEN BİLİMLERI DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çiğdem Türker
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.823449
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1505
0
FAVORİ
1505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİ BULUNAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM UYARLAMALARINA İLİŞKİN YAPTIKLARI ÇALIŞMALARIN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Mahmut Üçler
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-882708
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2840
1
FAVORİ
2840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğüne Sahip Öğrencilere Sunulan Öğretimde Video Teknoloji ve Bilgisayar Destekli Uygulamaların Kullanıldığı Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Seniha Kurtoğlu
,
Özlem Toprak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.748664
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1334
0
FAVORİ
1334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BECERİLERİNİ EDİNMEDE YAŞADIKLARI GÜÇLÜKLERİN NEDENLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
, Nesime Kübra Keskin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-538683
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3134
1
FAVORİ
3134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tablet Üzerinde Eş Zamanlı İpucuyla Sunulan Nokta Belirleme Tekniği Kullanarak Rakam-Nesne Eşleme Öğretiminde Dokunarak Rakamları Öğrenelim Yazılımının Etkililiği
Yazarlar:
Hatice Zeynep Öztürk
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.518651
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2965
4
FAVORİ
2965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Matematiksel Kavram ve Becerilerinin Öğretimine Yönelik Öğretmenlerin Sınıf İçi Uygulamalarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Evgin Çay
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.664301
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2379
0
FAVORİ
2379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZİHİN ENGELLİ ÖĞRENCİLERE ÇIKARMA İŞLEMİ ÖĞRETİMİNDE SABİT BEKLEME SÜRELİ ÖĞRETİMLE SUNULAN NOKTA BELİRLEME TEKNİĞİNİN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar: Tayyibe Badır Polat,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-519075
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2795
0
FAVORİ
2795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZİHİN YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLARA HAYVANLARIN TEMEL ÖZELLİKLERİNİN KAZANDIRILMASINDA DOĞRUDAN ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE SUNULAN KAVRAM HARİTASININ ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
, Melek Varol Özçakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.523309
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4939
0
FAVORİ
4939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN KULLANILDIĞI ARAŞTIRMALARIN BETİMSEL ANALİZİ
Yazarlar:
Işıl Terzioğlu
,
Orhan Curaoğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-450711
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3877
1
FAVORİ
3877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA SÜRECİNDE YAPTIKLARI ÇALIŞMALAR
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Burcu Aktaş
, Aysun Havva Karabulut, Nesime Kübra Terzioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471193
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7985
4
FAVORİ
7985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Temel Çıkarma İşlemi Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.298939
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11432
3
FAVORİ
11432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerinin Sergilediği Problem Davranışlara Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Uyguladıkları Önleme ve Müdahale Stratejileri
Yazarlar:
Füsun Ceylan
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323417
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6561
1
FAVORİ
6561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Toplama İşlemi Öğretiminde Doğrudan Öğretim Yöntemiyle Sunulan Nokta Belirleme Tekniği İle Sayı Doğrusu Stratejisinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mehtap Kot
,
Serdar Sönmez
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.323011
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10562
2
FAVORİ
10562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Sınıflarına Devam Eden Normal Çocukları Bilgilendirmenin Zihin Engelli Yaşıtlarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Tülin Öztürk,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1080
0
FAVORİ
1080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZİHİN ENGELLİ ÇOCUKLARA TEMEL TOPLAMA İŞLEMLERİNİN ETKİLEŞİM ÜNİTESİ İLE ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194948
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5894
1
FAVORİ
5894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM SINIFLARINDA GÖREV YAPAN ÖZEL EĞİTİM MEZUNU OLAN VE OLMAYAN ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİM SÜRECİYLE İLGİLİ GEREKSİNİMLERİ
Yazarlar:
Tuğba Sivrikaya
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9878
0
FAVORİ
9878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenleri ve Uygulama Sınıflarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Hakan Özak
,
Çimen Acar
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1683
2
FAVORİ
1683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemaya Dayalı Problem Çözme Stratejisinin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Çözme Performanslarına Etkisi
Yazarlar:
Alpaslan Karabulut
,
Ahmet Yıkmış
, Hakan Özak, Havva Karabulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3733
1
FAVORİ
3733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmi Olan Öğrencilere Okuma-Yazma Öğretme Konusunda Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Önerileri
Yazarlar:
Özge Eliçin
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18746
1
FAVORİ
18746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Alaninda Çalişan Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri ve Yaşam Doyumlarinin İncelenmesi
Yazarlar: Hıdır Aydemir,
İbrahim H. Diken
,
Ahmet Yıkmış
,
Veysel Aksoy
,
Osman Özokçu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2964
0
FAVORİ
2964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Yayınlar
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERE TOPLAMA VE ÇIKARMA PROBLEMLERİNİN ÇÖZME BECERİSİNİN ÖĞRETİMİNDE ŞEMAYA DAYALI ÖĞRETİM STRATEJİSİNİN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Baran Yaşar
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1250642
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1049
1
ATIF
1
FAVORİ
1049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Fen Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı: Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Muratcan Akbıyık
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1192245
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2487
2
ATIF
2
FAVORİ
2487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Ulaşım Türlerine Göre Taşıtlar Konusunun Öğretiminde Kavram Haritalarının Etkililiği
Yazarlar:
Beste Oktav
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.0131
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
1
ATIF
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL GEREKSINIMLI ÖĞRENCİLERIN EĞİTİMİNDE KULLANILAN FEN BİLİMLERI DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çiğdem Türker
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.823449
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1505
1
ATIF
0
FAVORİ
1505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİ BULUNAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM UYARLAMALARINA İLİŞKİN YAPTIKLARI ÇALIŞMALARIN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Mahmut Üçler
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-882708
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2840
6
ATIF
1
FAVORİ
2840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğüne Sahip Öğrencilere Sunulan Öğretimde Video Teknoloji ve Bilgisayar Destekli Uygulamaların Kullanıldığı Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Seniha Kurtoğlu
,
Özlem Toprak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.748664
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1334
1
ATIF
0
FAVORİ
1334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tablet Üzerinde Eş Zamanlı İpucuyla Sunulan Nokta Belirleme Tekniği Kullanarak Rakam-Nesne Eşleme Öğretiminde Dokunarak Rakamları Öğrenelim Yazılımının Etkililiği
Yazarlar:
Hatice Zeynep Öztürk
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.518651
ATIF
5
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2965
5
ATIF
4
FAVORİ
2965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZİHİN ENGELLİ ÖĞRENCİLERE ÇIKARMA İŞLEMİ ÖĞRETİMİNDE SABİT BEKLEME SÜRELİ ÖĞRETİMLE SUNULAN NOKTA BELİRLEME TEKNİĞİNİN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar: Tayyibe Badır Polat,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-519075
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2795
3
ATIF
0
FAVORİ
2795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZİHİN YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLARA HAYVANLARIN TEMEL ÖZELLİKLERİNİN KAZANDIRILMASINDA DOĞRUDAN ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE SUNULAN KAVRAM HARİTASININ ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
, Melek Varol Özçakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.523309
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4939
7
ATIF
0
FAVORİ
4939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN KULLANILDIĞI ARAŞTIRMALARIN BETİMSEL ANALİZİ
Yazarlar:
Işıl Terzioğlu
,
Orhan Curaoğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-450711
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3877
4
ATIF
1
FAVORİ
3877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA SÜRECİNDE YAPTIKLARI ÇALIŞMALAR
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Burcu Aktaş
, Aysun Havva Karabulut, Nesime Kübra Terzioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471193
ATIF
3
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7985
3
ATIF
4
FAVORİ
7985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Temel Çıkarma İşlemi Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği
Yazarlar:
Nesime Kübra Terzioğlu
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.298939
ATIF
7
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11432
7
ATIF
3
FAVORİ
11432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerinin Sergilediği Problem Davranışlara Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Uyguladıkları Önleme ve Müdahale Stratejileri
Yazarlar:
Füsun Ceylan
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323417
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6561
9
ATIF
1
FAVORİ
6561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Toplama İşlemi Öğretiminde Doğrudan Öğretim Yöntemiyle Sunulan Nokta Belirleme Tekniği İle Sayı Doğrusu Stratejisinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mehtap Kot
,
Serdar Sönmez
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.323011
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10562
9
ATIF
2
FAVORİ
10562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZİHİN ENGELLİ ÇOCUKLARA TEMEL TOPLAMA İŞLEMLERİNİN ETKİLEŞİM ÜNİTESİ İLE ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194948
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5894
1
ATIF
1
FAVORİ
5894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenleri ve Uygulama Sınıflarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Yıkmış
,
Hakan Özak
,
Çimen Acar
,
Alpaslan Karabulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1683
1
ATIF
2
FAVORİ
1683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemaya Dayalı Problem Çözme Stratejisinin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Çözme Performanslarına Etkisi
Yazarlar:
Alpaslan Karabulut
,
Ahmet Yıkmış
, Hakan Özak, Havva Karabulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3733
9
ATIF
1
FAVORİ
3733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmi Olan Öğrencilere Okuma-Yazma Öğretme Konusunda Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Önerileri
Yazarlar:
Özge Eliçin
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18746
2
ATIF
1
FAVORİ
18746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Alaninda Çalişan Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri ve Yaşam Doyumlarinin İncelenmesi
Yazarlar: Hıdır Aydemir,
İbrahim H. Diken
,
Ahmet Yıkmış
,
Veysel Aksoy
,
Osman Özokçu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2964
9
ATIF
0
FAVORİ
2964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat