Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serdar Sönmez
Dr. Öğr. Üyesi
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın
8
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
9
8
Yayın
14
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
0000-0002-9050-3570
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Otizm ve Spekrum Bozukluğu Eğitimi
Kurum
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE SAHİP AİLELERİN YAŞADIKLARI ZORLUKLAR
Yazarlar:
Mehtap Kot
,
Serdar Sönmez
,
Emine Eratay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12522
0
ATIF
3
FAVORİ
12522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Toplama İşlemi Öğretiminde Doğrudan Öğretim Yöntemiyle Sunulan Nokta Belirleme Tekniği İle Sayı Doğrusu Stratejisinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mehtap Kot
,
Serdar Sönmez
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.323011
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9646
9
ATIF
2
FAVORİ
9646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Bireylerle Çalışan Öğretmenlerin Dijital Oyunlara/Uygulamalara İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Mihriban Sönmez
,
Serdar Sönmez
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1256959
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
1
ATIF
1
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Yetenekli Çocuklarla Yapılan Metafor Çalışmaları: Sistematik Bir Derleme
Yazarlar:
Fatma Zehra Güney
,
Serdar Sönmez
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1487451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
272
0
FAVORİ
272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Doğrudan Öğretim Yönteminin Kullanıldığı Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Mihriban Sönmez
,
Serdar Sönmez
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1443511
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
330
0
FAVORİ
330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Bireylerle Çalışan Öğretmenlerin Dijital Oyunlara/Uygulamalara İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Mihriban Sönmez
,
Serdar Sönmez
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1256959
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
1
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi-Uygulama Yetkinlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Davut Gül
,
Serdar Sönmez
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1253727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE SAHİP AİLELERİN YAŞADIKLARI ZORLUKLAR
Yazarlar:
Mehtap Kot
,
Serdar Sönmez
,
Emine Eratay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12522
3
FAVORİ
12522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihin Yetersizliği Olan Bireylerle Sosyal Beceri Öğretimi Alanında Gerçekleştirilen Tek Denekli Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Serdar Sönmez
, Havva Aysun Karabulut,
Mehtap Kot
,
İlknur Çifci Tekinarslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.334772
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
85936
0
FAVORİ
85936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Toplama İşlemi Öğretiminde Doğrudan Öğretim Yöntemiyle Sunulan Nokta Belirleme Tekniği İle Sayı Doğrusu Stratejisinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mehtap Kot
,
Serdar Sönmez
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.323011
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9646
2
FAVORİ
9646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE KARŞILAŞTIRMALI TEK DENEKLİ ARAŞTIRMA MODELLERİNİN KULLANILDIĞI ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serdar Sönmez
,
Mehtap Kot
,
Elif Sazak Pınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304639
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7043
0
FAVORİ
7043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Social Science Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Özel Gereksinimli Bireylerle Çalışan Öğretmenlerin Dijital Oyunlara/Uygulamalara İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Mihriban Sönmez
,
Serdar Sönmez
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1256959
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
1
ATIF
1
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi-Uygulama Yetkinlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Davut Gül
,
Serdar Sönmez
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1253727
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
1
ATIF
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Toplama İşlemi Öğretiminde Doğrudan Öğretim Yöntemiyle Sunulan Nokta Belirleme Tekniği İle Sayı Doğrusu Stratejisinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mehtap Kot
,
Serdar Sönmez
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.323011
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9646
9
ATIF
2
FAVORİ
9646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE KARŞILAŞTIRMALI TEK DENEKLİ ARAŞTIRMA MODELLERİNİN KULLANILDIĞI ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serdar Sönmez
,
Mehtap Kot
,
Elif Sazak Pınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304639
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7043
1
ATIF
0
FAVORİ
7043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat