Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ufuk Özkubat
Doç. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
19
Hakemlik
54
CrossRef Atıf
31
TR Dizin Atıf
30
19
Yayın
54
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
30
TR Dizin Atıf
0000-0002-9626-5112
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Otizmli Çocuğa Sahip Olan Ebeveynlerin Görüşleri: Otizm Tanımlamaları ve Otizmin Nedenleri
Yazarlar: Gökhan Töret, Selda Özdemir, Ömür Gürel Selimoğlu,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000189
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14571
0
ATIF
4
FAVORİ
14571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Akademik Başarı Düzeyleri Üzerinde Kendini İzleme Stratejisinin Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Gökhan Töret, Çığıl Aykut, Arif Babacan,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000224
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5700
0
ATIF
4
FAVORİ
5700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan ve Normal Gelişim Gösteren Çocuklarda Anne-Çocuk Etkileşiminin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Yasemin Doğan
,
Selda Özdemir
,
Ömür Gürel Selimoğlu
,
Gökhan Töret
,
Ufuk Özkubat
,
Ayşe Tuba Ceyhun Duman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4420
0
ATIF
3
FAVORİ
4420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ile Düşük ve Ortalama Başarılı Öğrencilerin Matematik Problemi Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.736761
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1908
1
ATIF
3
FAVORİ
1908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ciddi Düzeyde Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ile Annelerinin Ebeveyn-Çocuk Etkileşimlerinin Ebeveyn ve Çocuk Davranışları Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Gökhan Töret, Selda Özdemir,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000217
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4876
0
ATIF
3
FAVORİ
4876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Teaching Mathematics, Science and Reading Skills to Students with Special Needs: A Review of Augmented Reality Studies
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Bilal Özçakır
,
Ömer Faruk İslim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1001800
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerine Uygulanan Matematik Problemi Çözme Müdahaleleri: Kapsamlı Alanyazın İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Alpaslan Karabulut
,
Cihan Sert
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.774650
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3858
1
FAVORİ
3858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Yapılan Öğretimsel Uyarlamalara Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.979746
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2171
0
FAVORİ
2171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ile Düşük ve Ortalama Başarılı Öğrencilerin Matematik Problemi Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.736761
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1908
3
FAVORİ
1908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şemalarla Matematik Problemi Çözme: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Yürütülen Şema Temelli Öğretim Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Alpaslan Karabulut
,
İrem Akçayır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3353
1
FAVORİ
3353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Problemi Çözmede Üstbilişsel Deneyim Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.736793
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
0
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ BİLDİRİLERİNDEKİ ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3286
1
FAVORİ
3286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Süreçlerinin İncelenmesi: Sesli Düşünme Protokolü Uygulaması
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
, E. Rüya Özmen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.299494
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12602
2
FAVORİ
12602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÇOCUKLARIN SOSYAL KABULLERİNİ SAĞLAMADA KAYNAŞTIRMAYA HAZIRLIK ETKİNLİKLERİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
, Hanifi Sanır, Gökhan Töret, Arif Babacan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5150
0
FAVORİ
5150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan ve Normal Gelişim Gösteren Çocuklarda Anne-Çocuk Etkileşiminin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Yasemin Doğan
,
Selda Özdemir
,
Ömür Gürel Selimoğlu
,
Gökhan Töret
,
Ufuk Özkubat
,
Ayşe Tuba Ceyhun Duman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4420
3
FAVORİ
4420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuk ve Ebeveynlerinin, Ebeveyn-Çocuk Etkileşimlerinin Normal Gelişim Gösteren Çocuk ve Ebeveynleri ile Karşı laştırılması
Yazarlar:
Ayşe Tuba Ceyhun
,
Selda Özdemir
, Gökhan Töret,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1838
2
FAVORİ
1838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ciddi Düzeyde Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ile Annelerinin Ebeveyn-Çocuk Etkileşimlerinin Ebeveyn ve Çocuk Davranışları Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Gökhan Töret, Selda Özdemir,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000217
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4876
3
FAVORİ
4876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Akademik Başarı Düzeyleri Üzerinde Kendini İzleme Stratejisinin Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Gökhan Töret, Çığıl Aykut, Arif Babacan,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000224
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5700
4
FAVORİ
5700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizme Yolculuk: Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Sosyal Destek Algılarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Selda Özdemir
, Ömür Gürel Selimoğlu,
Gökhan Töret
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9669
2
FAVORİ
9669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Çocuklara Gündüz Tuvalet Kontrolü Becerisi Öğretiminde Anneleri Tarafından Sunulan Geleneksel Gündüz Tuvalet Kontrolü Öğretimin Etkililiği
Yazarlar:
UFUK Özkubat
, Ufuk ÖZKUBAT; Gökhan Töret
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/PUJE644
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7514
1
FAVORİ
7514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Çocuğa Sahip Olan Ebeveynlerin Görüşleri: Otizm Tanımlamaları ve Otizmin Nedenleri
Yazarlar: Gökhan Töret, Selda Özdemir, Ömür Gürel Selimoğlu,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000189
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14571
4
FAVORİ
14571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Otizm Tanılama Sürecinde ve Tanı Sonrasında Yaşadıkları Deneyimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ömür Gürel Selimoğlu, Selda Özdemir, Gökhan Töret,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2013 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.107930
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7395
1
FAVORİ
7395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetersizliği Olan Çocuklarda Beceri Öğretiminde Kullanılan Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği: Betimsel Değerlendirme ve Meta-Analizi
Yazarlar: Esmehan Özer, Mehtap Çoşgun Başar,
Ufuk Özkubat
, Gökhan Töret, Necdet Karasu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000185
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4606
1
FAVORİ
4606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş ve Normal Gelişim Gösteren Çocukların Sosyal Becerilerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
, Selda Özdemir
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000163
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4235
1
FAVORİ
4235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Early Childhood Special Education
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İzmir Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Teaching Mathematics, Science and Reading Skills to Students with Special Needs: A Review of Augmented Reality Studies
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Bilal Özçakır
,
Ömer Faruk İslim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1001800
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
3
ATIF
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerine Uygulanan Matematik Problemi Çözme Müdahaleleri: Kapsamlı Alanyazın İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Alpaslan Karabulut
,
Cihan Sert
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.774650
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3858
3
ATIF
1
FAVORİ
3858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Yapılan Öğretimsel Uyarlamalara Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.979746
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2171
1
ATIF
0
FAVORİ
2171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ile Düşük ve Ortalama Başarılı Öğrencilerin Matematik Problemi Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.736761
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1908
1
ATIF
3
FAVORİ
1908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Problemi Çözmede Üstbilişsel Deneyim Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.736793
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
2
ATIF
0
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Süreçlerinin İncelenmesi: Sesli Düşünme Protokolü Uygulaması
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
, E. Rüya Özmen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.299494
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12602
7
ATIF
2
FAVORİ
12602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizme Yolculuk: Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Sosyal Destek Algılarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Selda Özdemir
, Ömür Gürel Selimoğlu,
Gökhan Töret
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9669
9
ATIF
2
FAVORİ
9669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliği Olan Çocuklara Gündüz Tuvalet Kontrolü Becerisi Öğretiminde Anneleri Tarafından Sunulan Geleneksel Gündüz Tuvalet Kontrolü Öğretimin Etkililiği
Yazarlar:
UFUK Özkubat
, Ufuk ÖZKUBAT; Gökhan Töret
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/PUJE644
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7514
3
ATIF
1
FAVORİ
7514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Otizm Tanılama Sürecinde ve Tanı Sonrasında Yaşadıkları Deneyimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ömür Gürel Selimoğlu, Selda Özdemir, Gökhan Töret,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2013 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.107930
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7395
2
ATIF
1
FAVORİ
7395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat