Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Faruk İslim
Doç. Dr.
Mersin Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
11
6
Yayın
41
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0002-9520-043X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Mersin Üniversitesi
Yayınlar
Augmented Reality in Mathematics Education: A Systematic Review
Yazarlar:
Ömer Faruk İslim
,
Şenol Namlı
,
Nese Sevim
,
Bilal Özçakır
,
Zsolt Lavicza
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.52.11.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
0
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Öğretim Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri, Uzaktan Eğitimde Öğrenci-Öğrenci Etkileşimine İlişkin Beklentileri Ve Topluluk Hissine İlişkin Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Dikeç
,
Ömer Faruk İslim
,
İlker Yakın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.1405668
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
214
0
FAVORİ
214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and Evaluation of Unplugged Algorithmic Thinking Activities Training Program for In-Service Primary School Teachers
Yazarlar:
Hasan Çakır
,
Ömer Faruk İslim
,
Ebru Solmaz
,
Burcu Berikan
,
Fahri Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1036460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
0
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching Mathematics, Science and Reading Skills to Students with Special Needs: A Review of Augmented Reality Studies
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Bilal Özçakır
,
Ömer Faruk İslim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1001800
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Use of Educational Technology in Special Education: Perceptions of Teachers
Yazarlar:
Kursat Cagıltay
,
Hasan Cakır
,
Necdet Karasu
,
Omer Faruk Islım
, Filiz Cıcek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.21.6.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3787
0
FAVORİ
3787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Akademisyenler Tarafından Nasıl Tanımlanıyor?
Yazarlar:
Ömer Faruk İslim
,
Tuğba Bahçekapılı
,
Polat Şendurur
, Esra Cevizci-karataş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.12179
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6885
0
FAVORİ
6885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Participatory Educational Research
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Yayınlar
Development and Evaluation of Unplugged Algorithmic Thinking Activities Training Program for In-Service Primary School Teachers
Yazarlar:
Hasan Çakır
,
Ömer Faruk İslim
,
Ebru Solmaz
,
Burcu Berikan
,
Fahri Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1036460
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
1
ATIF
0
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching Mathematics, Science and Reading Skills to Students with Special Needs: A Review of Augmented Reality Studies
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Bilal Özçakır
,
Ömer Faruk İslim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1001800
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
3
ATIF
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Use of Educational Technology in Special Education: Perceptions of Teachers
Yazarlar:
Kursat Cagıltay
,
Hasan Cakır
,
Necdet Karasu
,
Omer Faruk Islım
, Filiz Cıcek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.21.6.2
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3787
16
ATIF
0
FAVORİ
3787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat