Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zsolt Lavicza
Prof. Dr.
Johannes Kepler Universtiy
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
3
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
0000-0002-3701-5068
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
Johannes Kepler Universtiy
Yayınlar
Teknoloji Destekli Matematiksel Modellemede Öğretmenin Akılcı Sorgulaması: Tasarım ve Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Selin Urhan
,
Selen Galiç
,
Şenol Dost
,
Zsolt Lavicza
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1513155
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Unpacking teachers' value beliefs about computational thinking and programming
Yazarlar:
Filiz Mumcu
,
Branko Andic
,
Mirjana Maricic
,
Mathias Tejera
,
Zsolt Lavicza
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1497284
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Augmented Reality in Mathematics Education: A Systematic Review
Yazarlar:
Ömer Faruk İslim
,
Şenol Namlı
,
Nese Sevim
,
Bilal Özçakır
,
Zsolt Lavicza
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.52.11.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Educational Technology and Online Learning
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Kurul Üyeliği
Participatory Educational Research
Yayınlar
Unpacking teachers' value beliefs about computational thinking and programming
Yazarlar:
Filiz Mumcu
,
Branko Andic
,
Mirjana Maricic
,
Mathias Tejera
,
Zsolt Lavicza
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1497284
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
1
ATIF
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Augmented Reality in Mathematics Education: A Systematic Review
Yazarlar:
Ömer Faruk İslim
,
Şenol Namlı
,
Nese Sevim
,
Bilal Özçakır
,
Zsolt Lavicza
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.52.11.4
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
2
ATIF
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat