Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şenol Dost
Prof. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
25
9
Yayın
6
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
0000-0002-5762-8056
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
MATEMATİK EĞİTİMİ
TOPOLOJİ
ÖĞRETMEN EĞİTİMİ
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
TÜRKİYE’DE YAPILAN İRRASYONEL SAYILARA YÖNELİK NİTEL ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ: META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1078863
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1037
2
ATIF
1
FAVORİ
1037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyet Tarihi Boyunca Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Kareköklü İfadeler ve İrrasyonel Sayılar
Yazarlar:
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1272501
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
0
ATIF
1
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Fark Etme Becerilerinin Sessiz Video Görevi Aracılığıyla Analizi
Yazarlar:
Selen Galiç
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1630097
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
225
0
ATIF
1
FAVORİ
225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Fark Etme Becerilerinin Sessiz Video Görevi Aracılığıyla Analizi
Yazarlar:
Selen Galiç
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1630097
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
225
1
FAVORİ
225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Matematiksel Modellemede Öğretmenin Akılcı Sorgulaması: Tasarım ve Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Selin Urhan
,
Selen Galiç
,
Şenol Dost
,
Zsolt Lavicza
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1513155
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
261
0
FAVORİ
261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE MATEMATİK ÖĞRENME ORTAMLARINDA DERS KİTAPLARININ KULLANIMI
Yazarlar:
Selen Galiç
,
Selin Urhan
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1464608
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1005
0
FAVORİ
1005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyet Tarihi Boyunca Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Kareköklü İfadeler ve İrrasyonel Sayılar
Yazarlar:
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1272501
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
1
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GERÇEL SAYILARIN TAMLIK ÖZELLİĞİNE İLİŞKİN KAVRAYIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özgün Şefik
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1300987
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
0
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Çift İntegral Kavramının Geometrik Temsiline Yönelik Kavram Görselleri
Yazarlar: Mustafa Özbey,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1274911
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
811
0
FAVORİ
811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE YAPILAN İRRASYONEL SAYILARA YÖNELİK NİTEL ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ: META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1078863
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1037
1
FAVORİ
1037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Design Study To Develop The Proof Skills Of Mathematics Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Sema Er
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1081825
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
0
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Content Analysis of the APOS Theory Studies on Mathematics Education Conducted in Turkey and Internationally: A Meta-Synthesis Study
Yazarlar:
Özgün Şefik
,
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1020526
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3284
0
FAVORİ
3284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Kurul Üyeliği
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
TÜRKİYE’DE MATEMATİK ÖĞRENME ORTAMLARINDA DERS KİTAPLARININ KULLANIMI
Yazarlar:
Selen Galiç
,
Selin Urhan
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1464608
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1005
1
ATIF
0
FAVORİ
1005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE YAPILAN İRRASYONEL SAYILARA YÖNELİK NİTEL ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ: META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1078863
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1037
2
ATIF
1
FAVORİ
1037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Design Study To Develop The Proof Skills Of Mathematics Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Sema Er
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1081825
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
1
ATIF
0
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Content Analysis of the APOS Theory Studies on Mathematics Education Conducted in Turkey and Internationally: A Meta-Synthesis Study
Yazarlar:
Özgün Şefik
,
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1020526
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3284
6
ATIF
0
FAVORİ
3284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI