Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özge Erdem Uzun
Doktora
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
4
4
Yayın
1
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-1812-0276
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanında Yaşadıkları Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Etkinlik Temelli Öğretimin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özge Erdem
,
Gülfem Sarpkaya Aktaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.333612
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17290
0
ATIF
3
FAVORİ
17290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE YAPILAN İRRASYONEL SAYILARA YÖNELİK NİTEL ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ: META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1078863
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
2
ATIF
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Cumhuriyet Tarihi Boyunca Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Kareköklü İfadeler ve İrrasyonel Sayılar
Yazarlar:
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1272501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
319
0
FAVORİ
319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE YAPILAN İRRASYONEL SAYILARA YÖNELİK NİTEL ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ: META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1078863
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Content Analysis of the APOS Theory Studies on Mathematics Education Conducted in Turkey and Internationally: A Meta-Synthesis Study
Yazarlar:
Özgün Şefik
,
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1020526
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1945
0
FAVORİ
1945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanında Yaşadıkları Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Etkinlik Temelli Öğretimin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özge Erdem
,
Gülfem Sarpkaya Aktaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.333612
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17290
3
FAVORİ
17290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
TÜRKİYE’DE YAPILAN İRRASYONEL SAYILARA YÖNELİK NİTEL ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ: META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1078863
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
2
ATIF
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Content Analysis of the APOS Theory Studies on Mathematics Education Conducted in Turkey and Internationally: A Meta-Synthesis Study
Yazarlar:
Özgün Şefik
,
Özge Erdem Uzun
,
Şenol Dost
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1020526
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1945
3
ATIF
0
FAVORİ
1945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat