Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bilal Özçakır
Doç. Dr.
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
13
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
9
13
Yayın
21
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
0000-0003-2852-1791
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Artırılmış Gerçeklik
Matematik Eğitimi
Kurum
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Artırılmış Gerçeklik Deneyimlerinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Bilal Özçakır
,
Bünyamin Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.487162
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4543
0
ATIF
2
FAVORİ
4543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kesirlerin Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Etkinliklerinin 5.sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Duygu Özdemir
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.495731
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3536
11
ATIF
1
FAVORİ
3536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Kültürel Zekâ Düzeylerinin Belirlenmesi ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Ayşegül Çabuk Aksop, Duygu Özdemir,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1029196
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
1
ATIF
1
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Görevlerin Bilişsel İstem Düzeylerine Göre Analizi
Yazarlar:
Şenol Namlı
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
34
0
FAVORİ
34
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Augmented Reality in Mathematics Education: A Systematic Review
Yazarlar:
Ömer Faruk İslim
,
Şenol Namlı
,
Nese Sevim
,
Bilal Özçakır
,
Zsolt Lavicza
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.52.11.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
532
0
FAVORİ
532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Gözünden Eğitsel Oyun Materyallerinin Tasarımı, Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Bilal Özçakır
,
Duygu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1401436
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
524
0
FAVORİ
524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching Mathematics, Science and Reading Skills to Students with Special Needs: A Review of Augmented Reality Studies
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Bilal Özçakır
,
Ömer Faruk İslim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1001800
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Matematiksel Gelişim İnancı ve Erken Çocukluk Matematik Pedagojik Alan Bilgisi
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.894044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
866
0
FAVORİ
866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Kültürel Zekâ Düzeylerinin Belirlenmesi ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Ayşegül Çabuk Aksop, Duygu Özdemir,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1029196
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
1
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE HAYAT BOYU ÖĞRENME KONUSUNDA YAPILAN TEZLERİN BİBLİYOGRAFİK DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Gül Özüdoğru
,
Önder Baltacı
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.772581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
0
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Dynamic Geometry Software on Students’ Geometric Thinking Regarding Probability of Giftedness in Mathematics
Yazarlar:
Bilal Özçakır
,
Duygu Özdemir
,
Yasemin Kıymaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.664985
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1513
0
FAVORİ
1513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik Deneyimlerinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Bilal Özçakır
,
Bünyamin Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.487162
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4543
2
FAVORİ
4543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kesirlerin Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Etkinliklerinin 5.sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Duygu Özdemir
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.495731
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3536
1
FAVORİ
3536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL 7. SINIFTA DÖRTGENLERİN ALAN BAĞINTILARINI OLUŞTURMA SÜRECİNDE DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMLARININ KULLANILMASI
Yazarlar:
Bilal Özçakır
, Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3359
0
FAVORİ
3359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Using Dynamic Geometry Activities on Eighth Grade Students’ Achievement Levels and Estimation Performances in Triangles
Yazarlar:
Bilal Özçakır
,
Cahit Aytekin
,
Bülent Altunkaya
,
Bekir Kürşat Doruk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.22.2.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
0
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of the Relation between Eight-Grade Students’ Estimation Performance in Triangles with Their Teaching Style Expectations and Sources of Motivation
Yazarlar:
Bülent Altunkaya
,
Cahit Aytekin
,
Bekir Kürşat Doruk
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.05.1.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
422
0
FAVORİ
422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Yayınlar
Teaching Mathematics, Science and Reading Skills to Students with Special Needs: A Review of Augmented Reality Studies
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Bilal Özçakır
,
Ömer Faruk İslim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1001800
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
3
ATIF
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Matematiksel Gelişim İnancı ve Erken Çocukluk Matematik Pedagojik Alan Bilgisi
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.894044
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
866
1
ATIF
0
FAVORİ
866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Kültürel Zekâ Düzeylerinin Belirlenmesi ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Ayşegül Çabuk Aksop, Duygu Özdemir,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1029196
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
1
ATIF
1
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE HAYAT BOYU ÖĞRENME KONUSUNDA YAPILAN TEZLERİN BİBLİYOGRAFİK DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Gül Özüdoğru
,
Önder Baltacı
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.772581
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
3
ATIF
0
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Dynamic Geometry Software on Students’ Geometric Thinking Regarding Probability of Giftedness in Mathematics
Yazarlar:
Bilal Özçakır
,
Duygu Özdemir
,
Yasemin Kıymaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.664985
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1513
1
ATIF
0
FAVORİ
1513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kesirlerin Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Etkinliklerinin 5.sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Duygu Özdemir
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.495731
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3536
11
ATIF
1
FAVORİ
3536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Using Dynamic Geometry Activities on Eighth Grade Students’ Achievement Levels and Estimation Performances in Triangles
Yazarlar:
Bilal Özçakır
,
Cahit Aytekin
,
Bülent Altunkaya
,
Bekir Kürşat Doruk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.22.2.3
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
4
ATIF
0
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of the Relation between Eight-Grade Students’ Estimation Performance in Triangles with Their Teaching Style Expectations and Sources of Motivation
Yazarlar:
Bülent Altunkaya
,
Cahit Aytekin
,
Bekir Kürşat Doruk
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.05.1.1
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
422
1
ATIF
0
FAVORİ
422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat