Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Sami Konca
Dr. Öğr. Üyesi
Erciyes University
Yayın
8
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
39
TR Dizin Atıf
40
8
Yayın
14
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
0000-0002-6423-6608
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
Erciyes University
Popüler Yayınları
Velilerin Okul Öncesi Eğitim Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.804853
ATIF
7
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2525
7
ATIF
5
FAVORİ
2525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Digital Technology (DT) Usage of Preschool Teachers in Early Childhood Classrooms
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.627809
ATIF
18
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4629
18
ATIF
1
FAVORİ
4629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin İş Doyumu ve Veli Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Yurdal Dikmenli
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
0
ATIF
1
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Problematic Technology Use Scale for Young Children (PTUS-YC): Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Önder Baltacı
,
Ömer Faruk Akbulut
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.888936
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4291
0
FAVORİ
4291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin İş Doyumu ve Veli Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Yurdal Dikmenli
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
1
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Matematiksel Gelişim İnancı ve Erken Çocukluk Matematik Pedagojik Alan Bilgisi
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.894044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1416
0
FAVORİ
1416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Learning Activities in Preschool Classrooms: Preferences of Preschool Teachers and Views of Parents
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Seden Demirtaş İlhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.85.8.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1160
0
FAVORİ
1160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Digital Technology (DT) Usage of Preschool Teachers in Early Childhood Classrooms
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.627809
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4629
1
FAVORİ
4629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Velilerin Okul Öncesi Eğitim Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.804853
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2525
5
FAVORİ
2525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preschool Children’s Science Motivation and Process Skills during Inquiry-Based STEM Activities
Yazarlar:
Hasan Dilek
,
Adem Taşdemir
,
Ahmet Sami Konca
,
Serdal Baltacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.673901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4760
0
FAVORİ
4760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Disaster Awareness Scale: A Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Yurdal Dikmenli
,
Hamza Yakar
,
Ahmet Sami Konca
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4036
0
FAVORİ
4036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Education and Future
Journal of Education in Science Environment and Health
Participatory Educational Research
Review of International Geographical Education Online
Editörlük
Studies in Educational Research and Development
Alan Editörü
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Humanistic Perspective
International Journal of Assessment Tools in Education
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Problematic Technology Use Scale for Young Children (PTUS-YC): Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Önder Baltacı
,
Ömer Faruk Akbulut
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.888936
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4291
9
ATIF
0
FAVORİ
4291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Matematiksel Gelişim İnancı ve Erken Çocukluk Matematik Pedagojik Alan Bilgisi
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Bilal Özçakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.894044
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1416
1
ATIF
0
FAVORİ
1416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Digital Technology (DT) Usage of Preschool Teachers in Early Childhood Classrooms
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.627809
ATIF
18
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4629
18
ATIF
1
FAVORİ
4629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Velilerin Okul Öncesi Eğitim Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Sami Konca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.804853
ATIF
7
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2525
7
ATIF
5
FAVORİ
2525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preschool Children’s Science Motivation and Process Skills during Inquiry-Based STEM Activities
Yazarlar:
Hasan Dilek
,
Adem Taşdemir
,
Ahmet Sami Konca
,
Serdal Baltacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.673901
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4760
4
ATIF
0
FAVORİ
4760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI